אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נשמע מצויין: מנכ"ל פרטנר שובר שתיקה

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
נשמע מצויין, מעולה, נהדר ונפלא. דוד אבנר מנהל מוכשר
דוד אבנר מנהל מוכשר וישר. אין בכתבה פילסופים למינהם. עמיקם כהן מאוכזב? ממה בדיוק? החברה צמחה והתרחבה בלקוחות ובמידע שבה. עמיקם עשה את שלו, הוא שייך לעבר. רמת השירות היא הגבוהה ביותר וכן גם רמת התכנים.העובדים מרוצים וכך גם הלקוחות.אין בכלל מה להשוות לשתי החברות האחרות, הן לא מגיעות לרמתה של פרטנר. אבנר אדם חכם ומנהל מצויין. נחמד לשמוע שמנהל כמוהו מתרגש ממות כלבו, אני יכול להזדהות עם זה ומשתתף בצערך.
א | 22.09.09
2.
כלקוח אני חש שפרטנר הידרדרה בתקופת אבנר
זה מתחיל ברמת השרות שמקבלים במוקדים, ממשיך ברמת הטיפול הטכני הירודה לה זוכה מכשיר שהתקלקל ממשיך הלאה בשטיקים ניבזיים שנועדו לחלץ ממני יותר כסף בהסתמך על העובדה שאני לקוח שמצוי בתקופת התחייבות ונגמר בחוסר נגישות אל ראשי החברה כשיש רצון ונכונות להתלונן על חויות מסמרות שיער שחויתי כלקוח. אבנר סחט את המיץ מהלימון שגידל עמיקם הכין לימונדה לעצמו לבעלי המניות ועכשיו מוטרד מהאפשרות שמישהו יקבל רשיון לגדל עץ לימון בגינה השכנה. הוא אפילו מוכן לממן מחקר למה לא טוב לגדל עוד עץ לימון כזה. נו שיהיה בריא.
יותם | 18.09.09
1.
מודו
עכשיו כשקראתי מה שהוא אומר על מודו אני מבין מי כותב את כל הטוקבקים עליהם ("למודו אין סיכוי מול נוקיה..."). אם דוד אבנר היה יותר חכם (ולא משתדל יותר להראות חכם...) הוא היה אומר משהו כגון: אני מפרגן לחברה הזו על אומץ ליבה, אני מאחל להם הצלחה כפי שאני שואף שכל חברה ישראלית תצליח, אבל אני סבור שסיכוייהם להצליח נמוכים. דוד - תשנן... לראיון הבא שלך... ותחשוב היטב למה עמיקם כל כך מאוכזב ממך.
ישראלי | 17.09.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת