אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי: מנכ"ל הרכבת, יצחק הראל, עוזב את תפקידו

36 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
כמה חבל, לכל המלעיזים לא תהיה תקומה
חברי ועד לא יקרים, שצעדיהם הוצרו בעקבות המינוי של מנכ"ל הרכבת, חוככים את ידיהם בהנאה וממתינים ללכתו כדי להחזיר בגאון את שלטון השחיתות שפשה ברכבת. חבל. אנשים טובים עובדים ברכבת, אלו שהגיעו מן הצבא, ואולי בעיקר הם. השינאה של החפרפרות הרעות ברכבת לאנשי עבודה ולשומרי חוק - מעידה בעיקר על עצמם. מנכ"ל יקר - יודעי דבר יודעים שביצעת את תפקידך נאמנה, וניסית ככל יכולתך לקדם את הרכבת למחוזות טובים יותר. הלוואי שהבא בתור לא יתרפס בפני הועד, וימשיך את מלאכתך. בהצלחה לך.
טליה | 23.09.09
34.
חבל!!! ניסה לנקות את הרקבת ולהפוך אותה לרכבת ונדרס ע"י הקטר הXXX ישראל כץ
חבל!!! המנכ"ל היחיד שניסה לעצור את הקומבינציות והקומבינות ברקבת - נדרס ע"י הקטר ישראל כץ ! יצחק הראל קיבל לידיו גוף רקוב ומסואב. הסיבה שהוא הולך הבייתה היא שהוא ניסה לנקות אותו. הוא ניסה לפגוע במינויי הקרובים, בקומבינות, בכל מה שועד העובדים של הרקבת מנסה כל כך לשמר. לצערי, הוא לא הצליח. ישר דרך מר הראל, ובהצלחה בכל חברה שתקלוט אותך!
מקורב לעניינים | 22.09.09
31.
הרקע הצבאי של חקי לא התאים לנהל גוף ציבורי בפקודות .
היה ==אם באמת יעזוב, מנכ''ל לא רע, צימצם איחורים, בנה מסילות רכבת חדשות , העיף את חלק מהוועד הרקוב והמושחת, ששכח לעזור לעובדים ועזר לעצמו, אך דרך ניהול הרכבת תוך כדי פגיעה בעובדים נאמנים היה לו לרועץ, הבאת עובדים מקורבים לתפקידים בכירים לא הועילו לחקי ולא לרכבת , וגרמו לאנטי גדול ולתסיסה והם הותיקים לחצו על מרכז הליכוד ושר התחבורה לפטר את המנהל הכללי . המנכ''ל הבא של הרכבת שיבחר, שהוא נציגו של כץ שר התחבורה יסיים את תפקידו עוד שנה שנתיים כמו קודמיו בתפקיד. הרכבת והנוסעים ישלמו ביוקר.
צבי  | 22.09.09
11.
לא מתאים ולא התאים אף פעם
למה הוא הולך את זה אני מבינה, מה שאני לא מבינה מי הביא דבר כזה לא מתאים שהנהיג פרוטקציות במקום לחסלה,טין לו שום מושג טכני או כלכלי, קנה לעצמו רכב יקר ביותר שלא מקובל במוסדות המדינה,לכן הליכתו היא יותר מטבעית. לכן אולי אלוף טוב (גם את אינני מאמינה)אבל מנהל גרוע ביותר.
אחת שבקיאה | 21.09.09
9.
"חומת מגן" בבנימינה
מר יצחק הראל אישר את הקמת קיר האקוסטי בבנימינה למניעת רעשי קטרי הרכבת ביום ובלילה. אז ככה, חלם זו מילה עדינה לתוצאה , כי שכחו למדוד את גובה הרכבות ואת העובדה שהמנועים ממוקמים בחלקו העליון והקיר מה לעשות מגיע כמטר וחצי מתחת לרום הרכבת. אנו כל תושבי השכונה ממזרח למסילה רואים הרכבות שומעים את רעשי מנועי הג'מבו ישר לתוך חדר המיטות והם גם שותפים בארוחות שלנו, והלפתן, מוסיקה בסגנון כריזה שנשמע כמו חדרי בית הכלא. צאו וראו איך בונים קירות אקוסטים באזור מושב אודים למשל ! יצחק, אתה עוזב אבל אותנו השארת עם חיים בתוך קיר בולם רעשי מנועי הסילון בלוד! ! ! בהצלחה בוורט.
גבי לוי | 21.09.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת