אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משתמשי בלקברי בישראל כבר מרגישים את החורף

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
בטח שאין פניות לא עונים במוקדים
אני לקוח מזה שנים של אורנג השעה התחלפה התקשרתי למוקד אחרי 8 דקות ענו לי והסבירו לי יפה שהבעיה אצלי רק לאחר שראיתי את הפרסום באתרכם הבנתי שהבעיה לא רק אצלי אלא אצל כולם המלצתי למפעיל היות ותמיד יהיו בעיות תלמדו לדווח ראשונים על הבעיה וכמוכן על הפיתרון וכך תתפסו בעיניי לקוחותיכם אחראים ומיקצועיים זו לא בושה זהו חלק בלתי נפרד מחייהם של נותני שירות האמת תמיד יוצאת לאור חבל תפנימו
משה לוי | 22.09.09
13.
יש בארץ אלפי משתמשי בלקברי
לאנשים שטסים הרבה לחו"ל אין פיתרון יותר טוב מבלקברי. בעבור המחיר הגבוה יותר של בלקברי המשתמש מקבל שירות העולה בסדרי גודל על כל מה שקיים בשוק, הן באבטחת מידע הן בניהול מרכזי והן ביציבות המוצר. נכון, בלקברי זה לא לכל אחד, למרות שבארה"ב גם בני נוער משתמשים בבלקברי, אבל אנשי עסקים ועובדים בחברות גלובליות לא ימצאו פתרון טוב יותר. אני לא עובד בחברת סלולר או בחברה שמוכרת פתרונות בלקברי, אני עובד בחברה גלובלית ישראלית כאיש מחשבים,אז אין צורך לקפוץ להשמיץ.
אבי | 22.09.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת