אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לקראת רפורמת שווי השימוש: עלייה במכירת רכבי יוקרה

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
מה המס שיוטל על משתמש ברכב משומש? מישהו יודע?
היום המציאות מעוותת מאחר שמי שנוסע ברכב יוקרתי, בן 4 שנים, ששווה פחות מרכב ליסינג ממוצע, עדין משלם שווי שימוש כשל רכב יוקרתי חדש. מה יהיה המצב בעתיד? האם אדם כזה ישלם פחות ממה שמשלם מי שנוסע ברכב חדש? איך ייקבעו מחירי הרכב היוקרתי לצורך קביעת החיוב?
אורי | 30.09.09
5.
עכשיו זה מתקרב לצדק
ל-1 כמה לוקחים מכוניות יוקרה? כמעט כל בעלי החברות במשק נוסעים בליבינג, לעתים רחוקות ברכב שייך לחברה שלו, אף בעל עסק לא יקנה מכונית יקרה כל כך אם ניתן להריד עליה מסים מהמדינה בYES לא מזמן החליטו לצ'פר מנהלי ביניים ולהבירם ממאזדא3 ל6 - מאותה סיבה - מס לינארי מצד היבואנים אנו נראה את הפרצוף האמיתי כי היום הם "מכניסים" מכוניות לקבוצת רשוי נרא לכם שמזדה 3 וקרוז וסוזוקי SX4 כולם עולים 114 א ש"ח? חחח!
ari | 30.09.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת