13. ל-11 נראה לך שאגסי לא יקח תשלום גם על סיבוב לילד? אולי אם תטעין את הילד תקבל פטור נימי | 05.10.09 (ל"ת)
10. גם אני מקים תחנות טעינה - תחת הלוגו "GREENLOAD" כיום אין שום מגבלה וכל אחד יכול להקים תחנות כרצונו ולגבות כסף על טעינה , לפי זמן חיבור פשוט. אצלי יוקמו תחנות של "טעינת אנרגיה לאדם ולמכונה" שיספקו גם קפה תוך כדי הטעינה. אלי | 05.10.09 (ל"ת)
8. רמת הקרינה בתא הנושאים לא נשמעו פרטים על רמת הקרינה אשר תלווה את נוסעים לאורך כל הדרך כולם קופצים למחיר עם מס מופחת וכאילו אין מחר? ראש_חושב | 05.10.09 (ל"ת)
6. פאנלים סולארים האם יש סיכוי שתחנות אלה יותקנו עם פאנלים סולארים כך שלפחות חלק מהחשמל יגיע מאור השמש הנצחי ששופע אותנו כמעט 365 ימים בשנה? סתם הצעה סתם אחד | 05.10.09 (ל"ת)
5. אני מתקשה לראות את הפרוייקט הזה מרוויח נשמע לי בעיקר כמו חלום ורוד שקל למכור לעיתונים. ניר | 05.10.09 (ל"ת)
4. לא פרקטי טווח הנסיעה הקצר יגרום לכך שנראה הרבה מכוניות חשמליות תקועות לצדי הדרך. עד שלא תהיה סוללה לטווח נסיעה של 500 ק"מ כל הנושא לא מעשי. ג'קי נחליאלי | 05.10.09 (ל"ת)
3. יש לי פיתרון יש לי פתרון , במקום להחליף מצברים או לטעון אותם , הפתרון הוא מהפכני ביותר ,אבל השיטה הנ"ל פשוט לא טובה . משה | 05.10.09 (ל"ת)
1. ומה עם הגז? תחנות בודדות בארץ מחזיקות מערכת למילוי גז. צריך שממשלת ישראל תחייב פריסה רחבה יותר של מערכות למילוי גז (שבכל עיר יהיה לפחות 2, לא דורש יותר). אחרי זה אולי צריך לשקול לתת לאחים עופר נדל"ן לתחנות בטר פלייס בחינם. מישקפופר | 05.10.09 (ל"ת)
בטר פלייס מקימה תחנה ראשונה להחלפת סוללות
15 תגובות לכתיבת תגובה