אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חולמים על פנטהאוז קונים 5 חדרים

40 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

39.
קנינו דירה זולה 5 חדרים מול הים
. חסכנו הרבה כסף דרך קבוצת רכישה ולא דרך קבלנים מחירי דירות עולים ללא הגיון בגלל הקבלנים המנצלים את מצוקת הדיור ומעלים את מחירי הדירות למחירים לא הגיוניים.חיפשנו דירות 5 חדרים חדשות בבת ים מחירים כמו תל אביב .רכשנו דרך קבוצת רכישה 5 חדרים מול הים שהיא תעלה פחות מ 4 חדרים דרך קבלנים שדרשומחירים מופקעים.אשמח לתת פרטים במייל shoro11@walla.com בהצלחה לכולם.......
אחד שמבין | 29.10.09
37.
ישראלים - תשנו תפיסה!
במקום לשלם פי 3 על מה שהדירה שלכם באמת שווה (בגלל המשכנתא), תשכירו איזה דירה במקום, ואת שאר הכסף שימו בתיק נכסים מפוזר בבורסה. שכירות ממוצעת ל-10 שנים תעלה לכם חצי מיליון שקל (תחלקו על פני 120 חודש! אתם לא צריכים את כל הסכום מיד!). ב-10 שנים האלו, הכסף ששמתם בבורסה יעשה קרוב לוודאי 300 אחוז. אנשים רוצים לקנות דירה, כי זה כמו פיקדון בנק, רק שאפשר לגור בתוכו. אבל לגור בדירה משלכם זה התחייבות, לא נכס שעושה לכם הכנסה כל חודש. תפחיתו את האינפלציה משווי הדירה שלכם ותראו שהרווחתם מעט. עכשיו תבדקו כמה עלתה מניה נורמלית ממוצעת בבורסה ישראלית או אמריקאית, בעשור האחרון. לא חבל? כשאתם משקיעים לטווח ארוך, אין לחצים, אפשר לישון בלילה. חוץ מזה, תזכרו שהבורסה מייצגת את כלל המשק. אם הבורסה נופלת, ואני מתכוון לבאמת התרסקות רצינית, אז זה אומר שהמשק כולו נפל, שהמדינה על הקרשים. כמה נפילות כאלו יש?
אלי | 20.10.09
35.
תשובה ל10 ולגאון ב-34
ל-10 אתה כנראה לא כלכך חכם ולא מודע למצב השוק בארץ שהיום מהנדסים עם שני תארים עם 10 שנות ניסיון מרוויחים סכום זהום אפילו פחות מזה. 8 נטו זה אומר 10 ברוטו בהרבה תחומים של הנדסה (אדריכלות, בנין, מהנדסי אינסטלציה, חשמל, עיצוב פנים וכן הלאה מרוויחים אפילו פחות) זה נקרא משכורת "פיצוץ" בתחומים האלו. אז לפני שאתה כותב הערות כלשהן אנא בדוק את העניין לעומק ותראה שבהרבה מסגרות מרוויחים משכורות זעומות וקיים ניצול של המצב אפילו אם שינוי החוק של שעות נוספות הרבה מעסיקים אוכפים חוק זה. ול-34 הגאון, אם היינו מרוויחים בדולרים היינו דיי מאושרים אפילו בסטנדרט אמריקאי- וזה בא מניסיון. ול-3 אני מבין את התיסכול שלך יש לי חברים שגם היום עקב עליית מחירי הדירות לא מצליחים לקנות דירה נעותה 4 חדרים ב-מיליון ש"ח בבנין ללא מעלית בקומה רביעית באזור מגוריהם (רחובות) והם נאלצים להשכיר דירה במקום. המצב הגיע שאם לזוג צעיר אין כסף שחסך לפני החתונה או קיבל מההורים התחלה כלשהי, להגיע לדירה זה כמעט בלתי אפשרי. ולכל החכמולוגים שממליצים בואו לגור בצפון או בדרום אז..... היינו באים, אם היה עבודה ולא היו סוגרים מפעלים ומפטרים את כל העולם שם והיינו קונים חלקות אדמה ובונים בתים פרטיים ונושמים אויר נקי. אין כמו לגור בבית פרטי עם גינה קטנה כמו בפירסומת של "תנובה" אבל המציאות אחרת.
 | 13.10.09
34.
לא מבין על מה המהומה
אני לא מבין על מה המהומה וההתלהמות. הרי לכל אחד מאיתנו יש יכולת לקנות דירה 5 חדרים במרכז הארץ. אם תעשו את החשבון נכון תראו שבסך הכל צריך הון עצמי של כמליון ש"ח אשר ממונפת להלוואת משכנתא של כ- 3 מליון ש"ח נוספים. זה משאיר מספיק על מנת לרכוש דירת 5 חדרים באיזור טוב במרכז הארץ ואף לשפצה לכדי כחדשה בסכום של כ- 700 אלף ש"ח. במקרה כזה אתם מוציאים מההון העצמי שלכם מליון ש"ח ובכך מאפשרים לכך למנף את שאר הכסף שלכם לנכסים מניבים אחרים העוזרים לכם לבסס את העתיד שלכם. כך עשיתי לאחרונה וזו המלצתי לכם. אגב, אני חושב שמגיב מס' 10 צודק ואכן 8,000 דולר נטו בחודש זה משכורת נמוכה אבל היא מאפשרת לממן הלוואה כמו שתיארתי למעלה, לחיות בכבוד ואף לקחת את המשפחה לטיול מסביב לעולם לשבועיים-שלושה פעם בשנה. נכון שאפשר יותר אבל זו התחלה צנועה לחיים.
יחיאל רבינוביץ' | 13.10.09
31.
אין כמו הישובהקהילתי עומר - מחיר שפוי לוילת חלומות בישוב חלומי.
עד לפני שנתיים התגוררנו (אשתי שתחייה +3 ילדים מקסימים), בדירת פנטהאוז בר"ג, הרעש, הלכלוך הדוחק, גרמו לנו לרצות לשנות התפיסה בדבר איכות חיינו ו...החלטנו להדרים..כן ממש כך, לישוב הוילות היוקרתי עומר!!! מכרנו את הדירה בר"ג החזרנו המשכנתא (כן בגיל 34 כבר אין לנו משכנתא),ורכשנו וילה מדהימה בגודל של 240 מ"ר על שטח של 600 מ"ר, עם חצר אחורית ענקית ובריכת שחייה רחבת ידיים. השקט, הפסטוראליות, השכנים האיכותיים והמדהימים, משרים עלינו עונג רב, וכיף מדהים. הקרבה לעיר הגדולהכ- 4 ק"ממ באר שבע (אשר יש בה הכל!!!מתחמי קניות מפוארים, היכל תרבות, אונ' בי"ח, סינפונייטה ותיאטרון איכותי) נותנים לנו מענה מצויין. אני אישית ממשיך לעבוד בת"א ונוסע ברכבת יומיום (מרויח עוד שעת שינה), הוילה חלומית, סלון ענק, 4 חדרי סוויטות (לכל ילד סוויטה),נותנת לנו תחושה שמעולם לא הכרנו, והשכם והערב מתפלאים אנו איך לא עשינו זאת קודם, איזה איכות איזה כיף והכל במחיר שבמרכז בחיים לא היינו מצליחים לרכוש נכס כזה. הקרבה למרכז שעה ורבע במכונית, קצרה מאוד עם כביד 6 ואנו קופצים לבקר המשפחה בכיף בסופי שבוע לפחות פעמיים בחודש. (אגב בקנה מידה אירופאי/אמריקאי אנו מתגוררים בפרבר של ת"א)והאמת בכל ביקור אנו כבר מתגעגים לחזור לפנינת החמד שלנו, האויר מדהים, אין לחות והבריזה בערבי הקיץ מדהימה. עם יד על הלב ממליץ סכל לב, להעיז ולעשות הצעד, אז תבינו איזה איכות חיים מפסידים על חשבון המגורים במרכז. הילדים פורחים בי"ס תיכון מדהים..תודה לאל שעשינו זאת. אגב, המחירים כיום עודסבירים כ2,600,000 לוילה חדש, כך שמומלץ להזדרז, שכן בקרוב מגיעים לישוב כ-120 משפחות טייסי ח"א והביקוש למקום הולך וגואה במהירות וכך גם המחירים. מעבר לכך השירותים הקהילתיים מדהימים, תמיד נקי ומטופח בכל פינה בישוב,כמו כן ישנה חברת שמירה המסיירת ושומרת על הסדר, הניקיון וכו'. אז שלא תגידו שלא ידעתם-פראייר מי שלא משנה את תפיסת עולמו ולא מגיע לעמר.
מיכאל | 09.10.09
30.
לאלון 28 האירופים אינם "אחים" שלנו (היהודים), אין ליהודים קירבה גנטית אליהם והם שונאים אותנו
הניסיון של אחדים מהיהודים לשייך את עצמם לעמי מערב אירופה מובן אבל גם די מחליא אותי. כאמור גנטית אנחנו יותר קרובים לעם הכורדי מאשר לאירופים (גם יהדות פולין רומניה ורוסיה), וגם תרבותית מרבית אבותינו (אלה ששרדו את השואה שעשו בנו אותם "אחים" אירופים) צמחו בסביבה תרבותית שונה לחלוטין מזו של מערב אירופה. הם לא חיו בסביבה של אוניברסיטאות ואולמות קונצרטים אלא בעיירה נידחת ודי נבערת חיים חיי דלות ועוני (יהדות פולין ורוסיה). חריגים הם קהילות קטנות יחסית שחיו במערב אירופה בעיקר בגרמניה.
סתם לידע כללי | 08.10.09
29.
ל מגיב 28 , מה שכתבת נכון בתאוריה אך לא במציאות.
יש לנו זוג חברים שבדיוק כמונו התחילו מאותו הון עצמי לקניית דירה אך החליטו לבסוף שלא לקנות ולשים את הכסף בבנק. ההנחה שלהם היתה שהכסף ברבות השנים יטפח ולאחר 20 שנה יספיק לרכישת דירה ללא התחיבות משכנתא. מיותר לציין שאנו קנינו.הם שכרו. הכסף שלהם דיי עמד אל מול השתוללות המחירים,כתוצאה מתסכול הם גם משכו פה ושם מהסכום (אוטו וכו") היום עם מחיר שכירות שערורייתי וחוסר ביטחון שבעל הבית לא ירצה לתת את הנכס לאחד מילדיו,ואז יצטרכו לחפש קורת גג חדשה ולהפוך לילדיהם את החיים כל פעם. בנוסף הם לא יכולים לקנות אפילו חדר וחצי מעלות דירתנו. אנחנו עוד חמש שנים מסיימים את המשכנתא (אכלנו הרבה קש אבל לכל דבר יש סוף) כך שהכל בחיים זה סימן של מזל. אהה כן וקצת הפעלת התאים האפורים.
א | 08.10.09
28.
אולי נלמד מאחינו האירופים!!!
פשוט נתחיל להשכיר דירות ואז... 1.גמישים לעבור בכל שלב וכל מצב אם זה שכן מטריד הדרדרות של השכונה או מצב משפחתי שהשתנה ובייחוד אם איזה ברון פשע עבר לגור next door 2.אין משכנתא אין התחייבות 3.פתרון יותר כלכלי בראייה לטווח של 25 שנה הריבית שהיינו משלמים על המשכנתא תהפך לסכום נזיל בגודל דירה 4.ירושה יפה לילדים ונזילה ולא איזה דירת 4 חדרים ב......
אלון | 08.10.09
25.
אלטרנטיבה גלילית
1.000.000 ש"ח לבית על חצי דונם 200 מ"ר בנוי , מערכת חינוך מדהימה , ירוק בעיניים , קהילה חמה ותומכת , ההרחבות הקהילתיות בגליל מהוות אלטרנטיבה מעולה למשפחות ממרכז הארץ. החסם העיקרי - תעסוקה , לרוב מדובר במיתוס . האבטלה בגליל שייכת למפעלים שנסגרו ולחברה הערבית. יש הרבה הי - טק ותעשייה איכותית בחיפה , יוקנעם , תפן , דלתון , כרמיאל .... שווה בדיקה . עשינו את זה לפני 3 שנים .
דורית  | 08.10.09
23.
תבואו בטענות לראשי ערים או ח"כים- חוק המתיר רעש עד 23:00 בלילה
עד אז, אתם יכולים לדבר אל הלמפה. שום משטרה לא תבוא לעזרתכם. עד 23:00 מותר לשכנים - לא משנה בית משותף או קוטג'ים - לעשות ככל העולה על רוחם. ואתם רשאים לטפס על הקירות. בבנין שלנו יש אדם עם בעיית אזעקה במכונית - היא כל הזמן מופעלת מעצמה. 7 ימים בשובע יש לנו את הסיוט הזה. והוא לא יוצא לכבות אותה מייד. לפעמים הדיסקו נמשך גם 5 דקות גם מאוחר בלילה או בצהריים, כשהילד ישן. אז מה? כולם סובלים בשקט והאידיוט לא פותר את הבעיה. לו כנראה זה לא מפריע. ומדובר על שכונה טובה. עד שלא תהיה אכיפה יותר תקיפה של חוקי הדיור, לא ישתנה בכלום. על הברבר הלבנטויני אין מה לסמוך שיתקן את דרכיו מהבנתו ורצונו החופשיים.
 | 07.10.09
22.
תגובה ל 3- אתה צודק. זו מדינה שהיא כבר לא שלנו-חשוב שתקראו
בכל מדינה נורמלית מגינה הרגולציה על אזרחיה. כאן הרגולציה מגינה על הצרפתים העשירים והאמריקאים שקנו כאן דירות ופוצצו את שוק הנדלן לשמים. נכון, הם אחינו היהודים. אבל בנינו מדינה ורצינו לחיות בה ככל העמים. אנחנו מגדלים ילדים ולא מאמינים איך הם יצליחו לקנות כאן דירה ביום מן הימים. מי שלא שדד את קופת המדינה וצבר לעצמו ממון לממן את ילדיו סיכויהם לההגיע כאן לדירה יהיו נמוכים. ושאף אחד לא יספר שהוא הרוויח כספו ביושר. הפרטות, בעלויות קרקע, מקורבים ומה לא הפכו את חלקנו לעשירים מאד ואת השאר לסתם אזרחים שעובדים בשביל כמה אלפים בודדים. תם החלום....
בן | 07.10.09
21.
רק בית פרטי
כמי שהתגורר שנים בבית משותף ונכווה מסכסוכי שכנים תמידיים על הרכוש המשותף, חניות, שיפוצים, הוצאות משותפות והגרוע מכל, חצי מהדירות מושכרות לדיירים לא משלמים ושלא אכפת להם, אין כמו בית פרטי שבו אתה עצמאי לגורל ביתך. גם בדופלקסים, דירות גג, פנטאאזים יקרים, אם נפלת עם השכנים, לא תהנה מאיכות הדיור, לכן עדיף בית פרטי
erez | 07.10.09
17.
תגובה ל-1 - כנראה שלא גרת בצמוד קרקע מימיך
גרתי בצמוד קרקע ברעננה שנים רבות, ברחוב קטן ושקט, והיום מאוד מבוקש. תבין, הבתים האלה בנויים על מגרשים בגודל ממחטת אף, וכל מי שעובר ברחוב מציץ לך לתוך הבית, גם אם הוא לא רוצה. הילדים שמשחקים על הכביש, משחקים לך בתוך הסלון, או בחדר השינה. השכנים יודעים בדיוק איזה מודל מכונית מבקר אצלך באיזה שעות וכמה שעות שהו בעליו שם. כשנמאס לי, עברתי לקומה 8 בהוד השרון. לא יודעת יותר מה מבשלים השכנים, פוגשת אנשים רק במעלית, ועוברי האורח לא מעניינים אותי. אתה מדבר על הווילות עם 5 דונם, או על המושבים, וגם שם זה משתנה במהירות.
רפונזל | 07.10.09
13.
המחירים לא פרפורציונאליים
היום זוג צעיר בלי עזרה לא יכול וגם לא יוכל לקנות דירת 4 חדרים במרכז. במדינה שבה השכר הממוצע הוא קצת פחות מ- 8K והשכר החציוני הוא סביב ה- 4.5K, אין סיכוי שזוג צעיר יגיע למשהו. עלות המחייה הממוצעת למשפחה בראשון לציון - עיר מרכזית, לא ת"א היא 14.5K. אבל בואו נניח ששני בני הזוג מרוויחים 10K נקי, מה שאומר שיש חיסכון חודשי של סביב ה- 5K. בחישוב פשוט ייקח לחסוך את מחיר הדירה סביב ה- 15 שנה, וזה בלי להתחשב במחיר המימוני שלה (הריבית על המשכנתא שצריך לשלם) אם אני לא טועה משפחה כזו היא בעשירון השני או משהו כזה. אני לא מבין איך כל שאר ה- 80 אחוז מסתדרים.
משה | 07.10.09
9.
ל1 גם בבית עם גינה השכן הצמוד מתנהג כבהמה ...
אם זה הגינות הקטנות בפרוייקטיים השונים של צמודי הקרקע . אז דע לך השכן הצמוד יבנה לך קיר גבוה , ישמים שם מתקן כדורסל שידפוק לך בראשעם הילד בכדור , בשבת מנגל ועשן , מוזיקה בקולי קולות לאוווירה , וחפלות של אירוח חברים בחודשי הקיץ והאביב . בישראל פשוט אין תרבות דיור, אין תרבות שיחה, אין תרבות ספורט , אין תרבות חוץ מתרבות מקניבליזם !!
אחד  | 07.10.09
5.
בטחון אישי = לא מכיר בעל בית פרטי בשרון שלא פרצו לו בני דודים לפחות פעם - ובד"כ יותר
הם תמיד מכחישים את זה בהתחלה או פשוט מדחיקים (כמו אלה שאומרים שהנסיעה לתל אביב בבוקר היא חצי שעה - מכירים?), אבל זה ממש מפחיד . הפריצות האלה (בד"כ שניים או שלושה יחד) לא מתבטאות כרגע באלימות, אבל זה מפחיד לאללה. זו גם אחת הסיבות שחדרי השינה בקומה למעלה.
זרים בביתך בללה | 07.10.09
4.
ל-1 אתה צודק, הבעיה שהשכן הזה עבר לגור בבית הקטן עם הגינה לידם - כך שלא נפתר כלום
מה שקובע זה לא אם יש שכנים בבית משותף או לא , אלא איזה אוכלוסיה זו. כשאתה עובר לבית קטן עם גינה (קטנה, זה ישראל - הבתים בנויים אחד על השני אם אתה לא בגליל או בנגב), אתה מגלה שלשכן שלך יש בן מתבגר עם תחביבים כמו אופנוע שטח (שצריך לכוון לו את המנוע כל שבוע), תופים, מסיבות עד מאוחר בלילה או סתם שמיעת מוזיקת טרנס ועישון בחצר הבית. האישה עושה חוג אירובי לחברות כל ערב בשמונה, וכשהשכן מזניח את הבריכה/הגינה/פח האשפה אתה יודע על זה ממקור ראשון כל ערב וכל בוקר - כי אתה סובל מזה כמוהו. בקיצור ובלי ליפול לסטריאוטיפים - מה שחשוב זה מי השכנים. מנסיוני, כשאתה מגיע לשכונה בה כולם זוגות צעירים עם שלושה ילדים וכלב, אחרי עשור וחצי זה הופך לזוגות מתגרשים עם שלושה מתבגרים רועשים, וגם הכלב -הוא לא סותם את הפה..
המציאות עגומה | 07.10.09
3.
מאיפה יש לאנשים כסף??אני לא מבין או שאני לא ישראלי או שאני חולה נפש
גבר בשנות ה-40 ,תואר ראשון ניסיון 10 שנים בתחום הנדסה תעשייה וניהול משכורת נטו 8K ,אשתי מרוויחה 6K נטו +2 ילדים בקושי קניתי דירת 3 חדרים בקומה 4 ללא מעלית דירה ישנה בעיר הערסים ללא תחבורה נורמלית ,כן ניחשתם נכון :חולון עיר של ילדים אך מבוגרים בה סובלים,ובכלל זה לא קשור לעיר אלא זאת בעיה לאומית כמה חבל כנראה אני גם לא ישראלי וחולה נפש בעיקר בגלל המדינה המ.....חה הזו
פוסט ציוני | 07.10.09
1.
אני אסביר לך/לכם למה אנשים רוצים בית קטן עם גינה
זה כי בבניין, השכן הישראלי הממוצע הוא חסר התחשבות עד ממש בהמה. והמשטרה ו/או הערייה לא מעזות להתערב. מעשן בחדר המדרגות. מפעיל מזגן רועש בכל ימות השנה, ביום ובלילה, ולא טורח לתקן אותו. צועד בנעליים עם סוליה מעץ/עקבים באמצע הלילה. יושב בכניסה לבניין ומדבר בקולי קולות - בכל שעות היממה. משמיע "מוסיקה" בקולי קולות. מפרק את האגזוז מהמכונית, כדי לעשות רעש. צופר בשעה 6 בבוקר, וגם ב 12 ו 2 בלילה. וזה רק מה שיכלתי לשלוף ב 20 שניות. (אם הייתי משקיע זמן רב יותר היו הרבה יותר גורמי מטרד שהישראלי הממוצע מייצר) אז - כן - כשאנשים מגיעים הביתה הם רוצים ------- שקט !!!!!!!!!! ולא להתחיל להסתגר, ולהיות במגננה תמידית. אם השכן הישראלי הממוצע היה בן אדם, ולא מפגע סביבתי - אנשים בכיף היו מוותרים על בית עם גינה, ומעדיפים לחיות בבניין.
 | 07.10.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת