אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בקרוב: כיסוי ביטוחי מלא לרוכבי קורקינט חשמלי

27 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

27.
שלא יעבדו עלנו עם ביטוחי סרק.
שימו לב שמדובר רק על קורקינטים של עד 12 קמ"ש. שזה כלום! הסיכוי שיקרה משהו במהירות כזו הוא קלוש. באופניים רגילות אנשים רוכבים על 40 קמ"ש ואפשר להגיע גם קרוב ל- 60 קמ"ש. כרגיל, בחברות הביטוח לא פריירים והם חכמים למכור ביטוח על הנייר (עסקי אויר) אנשים ישלמו 500 ש"ח על כלום. אם הם באמת היו רוצים לקדם תחבורה ירוקה בארץ, כתחליף לאופנועים ולקטנועים, כמו שמוצג בכתבה. נראה אותם שיבטחו באותו מחיר גם את הקורקינטים הרציניים שמגיעים ל-50 קמ"ש, שבהם אולי הסיכון לתביעות גבוה יותר. יש לי רעיון למי שהגה את רעיון הביטוח הזה: ביטוח לרוכבי אופנים מגיל 8 עד גיל 16 ב-400 ש"ח ואפילו ביטוח לרוכבי ה"בימבה" עד גיל 3 ב-200 ש"ח כי אין גבול לרעיונות יצירתיים בשביל להוציא מאנשים כסף.
דורון | 13.10.09
24.
אני מוכר ביטוח נגד נזקים של ח"כים 10 שקלים לחודש
לכל מי שמעוניין לבטח עצמו נגד נזקים של ח"כים העושים בציבור כבשלהם. ניתן לבטח כל אזרח מעל גיל 18, בעל ת.ז. ישראלית בלבד. עלות הביטוח הינה רק 10 לחודש ללא הגבלה של גיל או מוצא, במידה וניזוק האזרח ע"י ח"כ כל שהוא הפיצויים עוברים מיד לחשבונך. אם הנזק שנוצר לך הוא כתוצאה משר התחבורה תוכל לקבל פיצויי כפול ישירות לחשבון הבנק שלך.
קובי | 08.10.09
23.
כאשר נותנים לקוף אקדח
מיותר להתפלא אם ירה ופצע מישהו. לשון אחר: הקורקינט, בדומה לכל אובייקט שהוא, הינו בעל ייעוד ספציפי. כאשר עושים שימוש לא נכון או לא ראוי באובייקט כזה או אחר, יש לצפות לפגיעות בהיקפים ובחומרה משתנים. גם נסיעה פרועה וחסרת אחריות על רולר-בליידס, עלולה לגרום לפציעות חמורות, הן של הרוכב והן של מי שפגע בו. בשורה התחתונה: השאלה היא לא מאיזו תוצרת הקורקינט, אלא מי רוכב עליו - בדיוק כמו במקרים של קטנוע, אופנוע, מכונית או טנק. ביטוח בסך 500 ש"ח? מי האקטואר הגאון שהחליט על הסכום השרירותי הזה? מדוע לא 150 ש"ח? מדוע לא 3,000 ש"ח? הידיעה מריחה מאינטרסים ומשיקולים לא ענייניים - הכשרתו של הדגם המדובר לא תתרום במאום לקידום המכירות שלו - 12 קמ"ש הינה מהירות סבירה לרוכב הנורמטיבי, אך טווח הנסיעה שלו (במקרה האופטימלי בין 12-14 ק"מ), פשוט אינו מספיק - במיוחד כאשר המתחרים מציעים טווחי-רכיבה הנעים בין 20 ק"מ ויותר - ועולים כמחצית ממנו.
בחור עם גרם היגיון | 08.10.09
20.
כאשר נותנים לקוף אקדח
מיותר להתפלא אם ירה ופצע מישהו. לשון אחר: הקורקינט, בדומה לכל אובייקט שהוא, הינו בעל ייעוד ספציפי. כאשר עושים שימוש לא נכון או לא ראוי באובייקט כזה או אחר, יש לצפות לפגיעות בהיקפים ובחומרה משתנים. גם נסיעה פרועה וחסרת אחריות על רולר-בליידס, עלולה לגרום לפציעות חמורות, הן של הרוכב והן של מי שפגע בו. בשורה התחתונה: השאלה היא לא מאיזו תוצרת הקורקינט, אלא מי רוכב עליו - בדיוק כמו במקרים של קטנוע, אופנוע, מכונית או טנק. ביטוח בסך 500 ש"ח? מי האקטואר הגאון שהחליט על הסכום השרירותי הזה? מדוע לא 150 ש"ח? מדוע לא 3,000 ש"ח? הכשרתו של הדגם המדובר לא תתרום במאום לקידום המכירות שלו - 12 קמ"ש הינה מהירות סבירה לרוכב הנורמטיבי, אך טווח הנסיעה שלו (במקרה האופטימלי בין 12-14 ק"מ), פשוט אינו מספיק - במיוחד כאשר המתחרים מציעים טווחי-רכיבה הנעים בין 20 ק"מ ויותר - ועולים כמחצית ממנו.
בחור עם גרם היגיון | 08.10.09
18.
כאשר נותנים לקוף אקדח
מיותר להתפלא אם ירה ופצע מישהו. לשון אחר: הקורקינט, בדומה לכל אובייקט שהוא, הינו בעל ייעוד ספציפי. כאשר עושים שימוש לא נכון או לא ראוי באובייקט כזה או אחר, יש לצפות לפגיעות בהיקפים ובחומרה משתנים. גם נסיעה פרועה וחסרת אחריות על רולר-בליידס, עלולה לגרום לפציעות חמורות, הן של הרוכב והן של מי שפגע בו. בשורה התחתונה: השאלה היא לא מאיזו תוצרת הקורקינט, אלא מי רוכב עליו - בדיוק כמו במקרים של קטנוע, אופנוע, מכונית או טנק. ביטוח בסך 500 ש"ח? מי האקטואר הגאון שהחליט על הסכום השרירותי הזה? מדוע לא 150 ש"ח? מדוע לא 3,000 ש"ח? הידיעה מריחה מאינטרסים ומשיקולים לא ענייניים - הכשרתו של הדגם המדובר לא תתרום במאום לקידום המכירות שלו - 12 קמ"ש הינה מהירות סבירה לרוכב הנורמטיבי, אך טווח הנסיעה שלו (במקרה האופטימלי בין 12-14 ק"מ), פשוט אינו מספיק - במיוחד כאשר המתחרים מציעים טווחי-רכיבה הנעים בין 20 ק"מ ויותר - ועולים כמחצית ממנו.
בחור עם גרם היגיון | 08.10.09
17.
כאשר נותנים לקוף אקדח
מיותר להתפלא אם ירה ופצע מישהו. לשון אחר: הקורקינט, בדומה לכל אובייקט שהוא, הינו בעל ייעוד ספציפי. כאשר עושים שימוש לא נכון או לא ראוי באובייקט כזה או אחר, יש לצפות לפגיעות בהיקפים ובחומרה משתנים. גם נסיעה פרועה וחסרת אחריות על רולר-בליידס, עלולה לגרום לפציעות חמורות, הן של הרוכב והן של מי שפגע בו. בשורה התחתונה: השאלה היא לא מאיזו תוצרת הקורקינט, אלא מי רוכב עליו - בדיוק כמו במקרים של קטנוע, אופנוע, מכונית או טנק. ביטוח בסך 500 ש"ח? מי האקטואר הגאון שהחליט על הסכום השרירותי הזה? מדוע לא 150 ש"ח? מדוע לא 3,000 ש"ח? הידיעה מריחה מאינטרסים ומשיקולים לא ענייניים - הכשרתו של הדגם המדובר לא תתרום במאום לקידום המכירות שלו - 12 קמ"ש הינה מהירות סבירה לרוכב הנורמטיבי, אך טווח הנסיעה שלו (במקרה האופטימלי בין 12-14 ק"מ), פשוט אינו מספיק - במיוחד כאשר המתחרים מציעים טווחי-רכיבה הנעים בין 20 ק"מ ויותר - ועולים כמחצית ממנו.
בחור עם גרם היגיון | 08.10.09
16.
די לסחטנות
למה שנשלם ביטוח על קורקינט , אם מחירי הביטוח + טסט + הוצאת רשיון + קסדה + אבזור בטיחותי + דלק לקטנועים לא היו כ"כ גבוהים , אז לא היה צריך את הקורקטינט הזה בארץ , לא חשבתם לכם למה רק בישראל הכלי הילדותי הזה מצליח ????? למה הוא לא כובש בסערה את אירופה ????? אז ככה : מחיר הרכבים מטורף , מחיר הדלק עולה שמחיר הנפט יורד מחירי הביטוח גם גבוהים ( נגזרת ממחירי מכוניות מטורפים) כל מחירי החלקים/חלפים/תיקונים , גם גבוהים בטירוף והכי גרוע - אין חנייה ללא תשלום מאוד גבוה והתחבורה הציבורית מפותחת כמו באפריקה ומתבססת על אוטובוסים עם לוח זמנים "גמיש". אז עברנו לאופנועים והפסקנו לקנות מכוניות - אז המדינה מפסידה מיסים גם על דלק וחברות הביטוח מפסידות וגם המוסכניקים , היחידים שמרויחים הם האזרחים שאין להם פקקים וחניות ועלות האחזקה יורדת איזה כיף , אזלא מה פתאום שכל השמנים והשבעים למעלה יפסידו????? בוא נעלה את מחירי הביטוח לאופנועים כדי להכריח אנשים לרכוש מכוניות אז עכשיו יהיה קורקינט ???? אז בוא נשים גם עליו ביטוח כי אסור להפסיד , אהה וגם קסדה חובה ושכל אחד ייסע עליו עם ז'קט זרחני ואם הוא ידבר בנייד אז מייד קנס , ואם הוא יפליץ אז רק בית סוהר , אהה והוא יהיה חייב להעביר את הקורקינט טסט וגם להתקין צמיגי חורף כל שנה ולשלם רשיון רכב בקיצור די לסחטנות מחר ולא יעזור כלום אי אפשר לעצור את ההמון מחר ימציא מישהו סקטבורד ממונע עם כסא ותמיד יפרץ הגבול במקום ללכת נגד תזרמו
ניר | 08.10.09
15.
מדינה אוכלת יושביה
הטמטום חוגג. במקום לטפל בבעיה בצורה שתטיב עם האזרח ע"י החלת ביטוח ו/או הסדרת נושא הקורקינטים שכרגע לא מוסדרים בחוק בוחרים להטיל מס שערורייתי על כלים שבלאו הכי חוקיים. יתרה מזאת, כלים שמוגדרים בחוק אינם אלא צעצועים חסרי כל ערך ככלי תחבורה. קורקינטים חשמליים אחרים, בעלי הספקי מנועים חזקים יותר מהווים פתרון נהדר לניידות בסביבה אורבנית ובמקום להודות בכך ולקבוע תקינה ו/או ביטוח מתאימים בוחרים מקבלי ההחלטות להתעלם מהנושא כאילו לא קיים. התוצאה היא חד משמעית - את הצעצועים המוגדרים בחוק יפסיקו לקנות לגמרי כי גם ככה המחיר לא מצדיק את התמורה, הקורקינטים הלא חוקיים ימשיכו לנסוע בלי ביטוח או תקינה, והרוכבים התמימים שבסה"כ לא רוצים לעמוד בפקקים או לממן את עיריית תל אביב בעזרת דוחות החניה ימשיכו להחשב עבריינים. לתפארת מדינת ישראלץ
רוכב | 08.10.09
10.
אני רוצה לראות חברה שמסכימה לבטח את זה !!!
הקורקינטים שמותרים לנסיעה בישראל מוגבלים למהירות של 12 קמ"ש ואסור - אסור !!! - להם לנסוע על הכביש. אם יש איזה חברת ביטוח שתעניק כיסוי לכלי דו גלגלי שנוסע 12 קמ"ש על המדרכה אז אין מניעה לתת ביטוח לאופניים, שגם הם נוסעים על המדרכה ומסוגלים לפתח מהירות גבוהה מ12 קמ"ש. מישהו מכיר ביטוח לבעלי אופניים מפני פגיעה בהולכי רגל על המדרכה? אני לא. אין חיה כזאת איזה יבואן קורקינטים מנסה לרכב פה על סיפור מפוקפק. בטח הוא נתקע עם מלאי ומפחד שמשרד התחברוה יאסור את השיווק של הכלים האלה בכלל, ללא הבדל ביניהם.
כרמו | 08.10.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת