אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יש כרטיס מועדון? שופרסל תכניס קופות בשירות עצמי לסניפים

57 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

52.
ואם זה יוריד את המחיר של המוצרים - לא תקנו?
הרי הסיבה שהמחירים כל כך גבוהים היא בראש ובראשונה עלויות כח אדם. אתם בוכים על הקופאיות שיאבדו את העבודה? ברוגים הבאים לעולם האמיתי - זה רק עניין של זמן עד שלא יהיו קופאיות בחנויות בכלל. ועדיף שחברה ישראלית תפתח את המוצר שיעשה זאת במקום חברה מחו"ל.
חיים | 12.10.09
51.
ל-1 ו-11 הפסימיסטים והחשדניים
מוזר, אבל אפילו לא עלה בדעתי שזו יכולה להיות דרך עבורי לצאת בלי לשלם. אני בטוח גם שאם אגיע לקופה כזו, אעביר את כל המוצרים שלקחתי, ולא אנסה לגנוב כלום (כמו שהיום אני לא מנסה) אולי הפוסל, במומו פוסל? אני רק מקווה שהעולם החדש הזה לא יגרום להעלאת אחוזי האבטלה..
אפי | 11.10.09
49.
בארה"ב זה עובד מצויין ולגבי התיחמון אי אפשר לתחמן כי......
יש קופאית שיושבת על הקופה שרואה ומשקיפה על כל הקופות בשרות העצמי ורואה מה עבר ומה לא עבר בקופה ובתור גיבוי יש מצלמה מעל כל קופה כזו ואם "שכחתה" להעביר משהו היא תעיר לך ברמקול ורק הפדיחה מכך אתה מתייבש במקום. אין ארוחות חינם ואין דבר כזה שככחתי.
ארה"ב  | 11.10.09
47.
במקום תורי אין סוף שתיהיה את האופצייה לגשת לקופה לשרות עצמי, למי יש סבלנות להמתין שנים
עד שכל אחד יוציא את הקופון מהכיס... ואחר כך את הכרטיס חבר... ויעבור על החשבון וכו' וכו' וכו... ! חוץ מזה... אני לא מאמין שיפטרו קופאיות אבל בטוח ישכרו עוד אנשי מחשבים לתמיכה ותחזוקה וכל המסביב... זה לא תעסוקה?! ואולי גם בתנאים הולמים יותר?.... לא שווה להשקיע במשק גם לטווח הארוך....?!
לא מסכים | 11.10.09
46.
מי שמעגל פינות וגונב בקטן זה דווקא הסופר. רעיון המיכון - מוצלח וחיובי.
רוב הישראלים לא בודקים את החשבון. מי שבודק מגלה שהקניה ממוצעת של 200 ש"ח הסופר עושה טעויות לטובתו של 10 ש"ח בקירוב. גיליתי זאת אצלי אצל אימי אצל הורי אשתי הנחתי את חברי ואחיי לבדוק את החשבון וזה מדהים - הסופר פועל בשיטת מצליח ומצילח באמת לגנוב 10 ש"ח או יותר מכל עגלת קניות.. ולגבי השירות העצמי - רעיון מצוין. אך יהיה קשה לשים חיישן על מוצרי ירקות לחמים בשר ופיצוחים. למרות זאת גם אם יגנבו לסופר פה ושם מוצרים כתוצאה מהשירות - עדין הם ירוויחו הרבה מקיצור התורים ומפיטורי הקופאיות שיבואו בעכבותיו. ולגבי הטענה שהדבר יגרום לפיטורים - חשבתי שהדיון נסגר לפני 150 שנה באנגליה בזמן המהפכה התעשייתית לא? הקידמה מחייבת מיכון והעובדים אותם מחלפיה המכונה פשוט מוצאים עבודה אחרת בד"כ נוחה יותר עם פחות שעות.
מוקי | 11.10.09
44.
אנשים עם ראש נץנץ
מרבית המגיבים כאן רק חושבים איך יעשו על זה "קומבינות", רק ממחיש את מנת המשכל והמנטליות הנפוצים בארצנו. הבעיה האמיתית תהיה בתורים הארוכים עוד יותר, שיוצרו, ע"י אותם אנאלפאבתים שלא יצליחו להתמודד עם העברת המוצרים בקופה הממוחשבת. עלויות של תחזוקת מערכות כאלו (לדעתי) תעלנה על אחזקת קופאית מיומנת,שיכולה גם לפתור שאילתות ולהקיש את מספר הקוד של אותם מוצרים שהסורק האופטי אינו מצליח לקרוא. טכנולוגיה, זה טוב אך לא בכל מצב. שיעשו פילוט ויגלו מהר מאוד ששכרם יצא בהפסדם. עדיף שישפרו את רמת השרות האנושי לפני שהם שולחים אותנו ואת המוצרים שרכשנו אצלהם, לגלקסיות עתידניות, במחירי "מבצע" כמובן.
הנמר | 11.10.09
42.
בארה"ב זה קיים כבר עשור
זאת אינדיקציה לכמה שישראל מאחור. הבעיה ברעיון היא האופי של הישראלי המצוי, של איך נקרא לזה? "עיגול פינות", כלומר ישראלי "יעדיף" שלא להעביר חלק מהמוצרים (כלומר לגנוב). מעניין איך יתמודדו עם זה. בארה"ב יש מצלמה למעלה, אבל לא בטוח עד כמה זה אפקטיבי. שם פשוט אנשים הם יותר מוסריים.
יניב | 11.10.09
35.
מי יבקר את טעויות הקופה???
כולם מתלוננים על הישראלי התחמן, אך שוכחים שלרוב ישנם פערים בין מחיר המוצר כפי שהוא מפורסם על המדף לבין המחיר האמיתי בקופה. כמעט תמיד לרעת הלקוח. כמעט תמיד כשאני בודק את החשבון אני מגלה את הפערים האלו. בקופה אוטומטית לא יהיה למי לפנות. תחשבו גם על זה :-)
אמיר | 11.10.09
28.
סיבה טובה לחזור לקנות בשופרסל אם זו ידיעה נכונה
אחת מהסיובת שעזבתי את הרשת הזהו הן הקופאיות שמקוממות בקצב עבודה שלהם. עשר דקות קניה וחמש עשרה דקות המתנה בתור אצל הקופאית. היה כבר מיקרה שאחרי המתנה ארוכה מידי ומרגישה מידי בתור אצל הקופאית החזרתי את המוצרים לקופה הראשית ועזבתי בכעס מבלי לחזור לשם
לא אוהב קופאיות | 11.10.09
25.
באוסטרליה יש את זה באוטובסים
באוטובוס יש קופה במרכזו, שצריך לשלם בעצמך ובהגינותך על הנסיעה. יש ביקורת כמעט בכל נסיעה. איכשהו תמיד ראיתי שתופסים את התיירים הישראלים והאיטלקים שחשבו שהם יכולים לקמבן. היה פשוט מביך. ולגבי הקופה בסופר, יש להציב עמדת ביקורת ולבדוק מדגמית. במידה וישנה בעיה יש לקנוס פי 100 מעלות המוצרים הכוללת. ככה אף אחד לא ינסה לרמות.
אורן | 11.10.09
16.
תגובה ל 14;
יש המצאה חדישה - כרטיס אשראי. נכון - לא לכולם יש כ. אשראי. מצד שני אותם אלה שאין להם כ. אשראי יכולים עדיין ללכת לקופה הרגילה. ולעניין כח האדם ופיטורין - דברים דומים אמרו כשהמציאו את החשמל, הקיטור, והדלקן. בשם הדגל הסוציאליסטי אנחנו צריכים, בכח, להשאר מאחור ?
דן | 11.10.09
10.
חבל שלא מחקים את העולם בשירות ובאדיבות נקיון ואריזה
הגיע הזמן שרשת סופרסל תלמד את הקופאיות מתן שירות אדיב ובעיקר להתחיל לתת שירותי אריזה בקופה כמו בכל העולם. כבר מזמן הלקוח לא צריך לארוז בעצמו את המוצרים, שינוי הנדסי מאד פשוט של הקופה ותוספת מתלים לשקיות יעשו את העבודה בזריזות ויעילות כמו בכל סופר מתוקן באירופה וארה"ב. שלא לדבר על נקיון, איכות מוצרים לקויה ובלאגן קבוע בסניפים שאני מכירה בכרמל. חבל
חיפאית | 11.10.09
9.
עוד צעד של הרשתות להגדלת האבטלה!
לא רק שהם החדירו PL מיובא ובכך "עזרו" לכלכלת ישראל. במקום לצרוך תוצרת מקומית ולהוביל פטריוטיות בתוצרת הארץ, הובילו מהלך (גאוני אך שמשרת רק את האינטרסים של הרשת...כן?..) של יבוא מהמזרל בכסות מוליכת שולל. עכשיו הם ממשיכים להגדיל את המחזור שלהם בכך שבמהלך השנים הקרובות ייפטרו מאות (אם לא אלפים) של עובדים שגם ככה בקושי סוגרים את החודש. ולא ששילמו להם יותר ממשכורת מינימום עם מינימום תנאים.... אנחנו משתינים על עצמנו ונראה שלאף אחד לא כ"כ אכפת....
אמא אווזה | 11.10.09
6.
ומה לגבי הקופאיות קשות היום - מה יהא עליהם ? איזה עבודה הם ימצאו במקום ?
אותן קופאיות שעובדות בשכר נמוך, לרוב עם מצב סוציו-אקונומי נמוך ובעלות השכלה נמוכה איזה עבודה הם ימצאו ? עוד מפוטרים ? עוד מובטלים ? עוד משפחות מתחת לקו העוני ? לפעמים הקידמה בועטת בנו מאחורה ...
דביר | 11.10.09
3.
זה לא יעבוד במקומות בהן יש אוכלוסיה חלשה ממעמד סוציו אקונומי נמוך
ישראלים לא מוכנים לשרות עצמי כי הם אוהבים שישרתו אותם וכמובן לצעוק ולגדף את הקופאית המסכנה כי הרי צריך להוציא את העצבים על מישהו נכון? זה לא יעבוד זה ייצור לחץ ועצבים ואלימות אולי בשכונות של עשירים ובעלי הון זה יעבוד.
צרחן ישראלי | 11.10.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת