7. אין מה לדאוג- הרווחים של רקבת ישראל ממכירת החשמל יגיעו ישר לכיסיהם של בכירי הרכבת ובני משפחותיהם. אבי | 08.11.09 (ל"ת)
6. לסאני מ-5 שמה של החברה שהזכרת מספר פעמים בתגובתך - זה משנה כי...?! אני מאוד בעד מקורות חלופיים לחשמל! אותי מטריד רק דבר אחד - וזאת על מנת שלא תהיה לנו אח"כ בכייה לדורות (בבחינת "שוב אנחנו מדברים ב"סמוך" ואח"כ את הנזק לא ניתן לתקן או שניתן אבל ביוקר - ראו את סיפור האסבסט בנהרייה) - האמנם נבדק שהקמת קולטים עוצמתיים אינה מזיקה בדרך כלשהי? זה חשוב בעיקר לגבי התקנת הקולטים באזורי אוכלוסייה. האם מישהו שמע על מחקר כלשהו בנושא? יאיא | 08.11.09 (ל"ת)
5. אם אינני טועה אם אינני טועה - עיריית תל אביב ועיריית קריית אונו הקימו מערכות סולאריות לאחר מכרז שבו זכתה חברת Sunday. כמדומני - גם אורמת, יקב דלתון ויקב כרמי עבדת הקימו מערכות סולאריות של Sunday. אני כמעט בטוח. סאני בן שמש מהדרום | 25.10.09 (ל"ת)
4. רותמים את העגלה לפני הסוסים לפני שממהרים להיתלות על ענפים גבוהים. שינסו דבר אחד פשוט - להגיע בזמן. אין רכבת אחת שלא מאחרת. איחורי הרכבת השערוריתיים נהיו כבר עניין של דרך קבע. הגיע הזמן שינקו את כל העסקנים והקומבינטוריים שעובדים שם. כולל המנכ"ל המשתייך לחונטה הצבאית. אור קרן | 25.10.09 (ל"ת)
3. צריך לבטל את ההגבלה על כמות החשמל המותר לייצור ע"י גורמים פרטיים! ככל שייצרו יותר, כך הסביבה תרוויח יותר! במקום התקנה הטפשית הזו, תבטלו את בניית תחנת הכוח הפחמית והמזהמת באשקלון, ותבנו מתקן להתפלת מים. | 25.10.09 (ל"ת)
2. כל הכבוד... הלוואי וייצא לפועל ככה יוכלו לחשמל חלק מהרכבת ללא בעיות והרכבת תהיה מהירה יותר ... בהצלחה. יאיר | 25.10.09 (ל"ת)
1. קודם תעשו אחר כך תרוצו לתקשורת. דוכן פשוט אי אפשר לשים לשים בתחנת רכבת בלי מסע יסוריים של כל הבירוקרטים שם. אז פרויקט מורכב כזה גם ב 2015 לא יהיה . העיקר שרצו לספר לחבר'ה... יקי | 25.10.09 (ל"ת)
הרכבת תפרסם מכרז למתקנים סולאריים
7 תגובות לכתיבת תגובה