אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בחירתה של סטלה: לאן מועדות פניה של מנכ"לית 012?

55 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

34.
לכל המגיבים בנוגע לנציגים ולחברה כנסו זה חשוב
כאחד שיודע מה קורה בחברות האלו מסוג 012 סמייל,נטוויזןחברות הביטוח,סלולרי ועוד כל הנציגים מרוויחים שכר שהוא פשוט בושה וחרפה,גם נציגים בכירים ור"צ מרוויחים גרושים(כמה שקלים יותר לשעה),מצד אחד חופרים כל היום לעובדים לשרותיות ומקצועיות שזה בסדר גמור אבל מצד שני חייב להיות תגמול ראוי ולא יכול להיות שנציג שירות לדוגמא ירוויח את השכר הנמוך ביותר במשק(חברות מסוג אלו מנצלות סטודנטים ש צריכים את הכסף למחייתם) כאחד שמכיר איך מערכות מסוג אלו עובדות אני יודע שמתוך אלפי עובדים ולעיתים עשרות אלפי עובדים רק כמה עשרות זוכים לשכר מאוד גבוה(פי 3-6)מהממוצע במשק והם אלו שבד"כ יש להם חיים יותר קלים,כל שאר אלפי העובדים פשוט כפותים למערכת אחת גדולה שפועלת כמו בית חרושת והם מרווחים שכר שנע בסביבות שכר מינימום(רובם), אין לי שוב בעיה שהעובדים בדרגים הגבוהים ירוויחו שכר גבוה יותר(פי 3) אבל לא יכול להיות שההבדל בשכר בין נציג השירות לבין לדוגמא סמנכ"ל שירות יהיה כל גבוה מכיוון שההבדל ההשכלתי והשכלי בין השניים הוא לא הבדל כזה שמצריך כזה פער בשכר לא יכול להיות שנציג שירות(סטודנט לתואר ראשון) שעובד 5-6 פעמים בשבוע ירוויח 4500 שקלים לחודש והסמנכ"ל(תואר ראשון או שני) ירוויח 20 אלף שקל נטו לחודש *באו לא נשכח מי סופג את כל התלונות על החברה הסמנכ"ל או נציג השירות של מה שהוא רוצה זה להרוויח טיפה כסף כדי שיוכל לעזור להוריו במימון לימודיו ויוכל לממן קטנוע לנסיעותיו לעבודה וללימודים או הסמנכ"ל שמסודר כלכלית. *אני בעד שוק חופשי ומבחינת כספית כיום אני בסדר גמור אבל השוק הפך ליותר מדי מגעיל ומעורר בחילה(יותר מדי פקידי מערכת),השןק גורם לבני אדם להיות לא עצמם(לא כנים)אלא אוסף של פקידים שמרוויחים גרושים וסופגים הכל בשביל הדרגים הגבוהים.
חסוי | 28.10.09
31.
מקום העבודה ב 012 נראה כמו שדה קרב
מאלצים את העובדים לעבוד עד קצה היכולת ומתקיפים אותם מכול הכיוונים לא רק שהתומכים נאלצים להתמודד מול הלקוחות שממתינים למענה הרבה זמן גם המנהלים הזוטרים מתקיפים אותם במקביל עובדי התמיכה הטכנית עוזבים והמוקד מתחלף בקצב של לפחות שלוש פעמים בשנה.
 | 28.10.09
26.
מנכ"לית מספר 1 בכל התחומים
אם סטלה תצא לשוק, זה יהיה מתוך בחירה. כי מנהלים כמוה יש רק באגדות. אישה מדהימה! הכלאה מוצלחת בין ראייה רחבה לירידה לפרטים, כריזמטיות, תפיסת מיקום מעולה, מיומנות תקשורת מעוררת השראה, לבביות(!!!), אמינות, מהימנות, חדות יוצאת דופן, דעתנות, הקשבה, בטחון עצמי, קלילות, נחרצות. בקיצור, לאן שלא תלך תצליח. ואם מישהו חושב שאני מגזים, שישאל אנשים אחרים שעבדו איתה, מולה או תחתיה. לפחות את רובם (והמבינה תבין). בהצלחה סטלה! מי שייקח אותך יזכה והעובדים שלו עוד יותר.
כפיף עקיף לשעבר | 28.10.09
16.
הכל טוב ויפה -רק חבל שכל עובדי החברה ממורמרים.
בכתבה מוצג שהכל טוב ומצויין , אך בפועל הדברים אינם כך. החברה הינה חברה שמנצלת את העובדים בצורה בלתי רגילה , מתקמצנת בכל דבר אפשרי , ולא שמה על הלקוחות. נתחיל בכך שלמרות שהחברה תמיד ברווחים לעולם לא היו העלאות שכר , לעולם! כאשר מישהו עוזב את החברה ומעבירים מישהו לתפקיד שלו , החברה מנצלת את זה ומשאירה את העובד עם אותו שכר \ אותו חוזה כמו שהיה לו מלפני כן. נמשיך בכך שלאחר המיזוג (012 הוכפלה פי 2 מין הסתם) כל העובדים של 015 נכנסו לבניין של 012 וכעת יש צפיפות נוראית!!! אין מקום לשבת לאכול בהפסקות , לעיתים גם אין מקום לשבת ולעבוד! נסיים בכך שהחברה לא סופרת את הלקוחות שלה , מבצעת שינויים במוקדים מעבירה שיחות של לקוחות ממקום למקום ומטרטרת אותם בצורה בלתי רגילה - ולאף אחד לא אכפת. בקיצור , אני מאוד מקווה שלא יצא לי לעבוד יותר תחתה . סתם, כי בא לי לדבר.
עובד חברה | 28.10.09
15.
תחלופת העובדים ב-012 גבוהה מאד
המשכורות ב-012 סמייל נמוכות מאד בכל קנה מידה והתנאים גם הם לא משובחים. במיוחד יחסית לחברות טלקום אחרות. מצד שני, זו אחלה חברה ללמוד בה, להישאר שנה או שנתיים ואז להמשיך הלאה עם נסיון. בגלל התחלופה הגבוהה גם קל יחסית להתקדם בחברה ויש לא מעט מנהלים זוטרים שהתחילו במוקדי השירות/מכירות והתקדמו למטה ומשם לתפקידים טובים יותר בחברות אחרות. ולסיכום בדיחה: למה 012 נמצאת ברחוב הסיבים? כי כולם שולחים שם C.Vים!
מישהו | 28.10.09
14.
שירות גרוע בד"כ
אני חייב להצטרף לתגובות הקודמות. כלקוח ותיק עוד מהימים שלפני האיחוד עם 012, אני חייב לציין שמאז האיחוד, רמת השירות ירדה באופן בולט ביותר. לדוגמא: טעויות בחשבונות שנפתרות רק לאחר אין ספור פניות, לא חוזרים להודעות באתר או בטלפון (לאחר שמבטיחים לחזור), לא מוכנים לשלוח סיכומים בכתב בנוגע לתנאי מסלול גלישה שהתחדש, אנשי שירות לקוחות שלא מבינים כראוי את הנושא ועוד ועוד. הצעה לפתרון הבעיות: גיוס מנהלי שירות לקוחות מנוסים ומקצועיים, בדיקה מקיפה של העובדים, פיטורי עובדים לא מתאימים, הקפדה על מיון וגיוס מקצועיים של עובדים חדשים. שירות לקוחות הוא חלון הראוה של החברה!
לקוח מאוכזב | 28.10.09
11.
טוב לדעת מי הפרצוף מאחורי החברה המושחתת הזו
החברה הזו נכנסה לי לחשבון הבנק שלי דרך ויזה...ללא ידיעתי..ללא הרשאתי..והוציאה במרמה אלפי שקלים...ללא ידיעתי,או הרשאתי...מבלי לשלוח הודעות וחשבוניות. מענין לכמה אנשים זה נעשה. בתקופה זו הייתי בחו"ל ולא כל כך השגחתי במה שקורה בהוצאות שלי. וויזה אפילו לא טרחה לבדוק אם יש להם בכלל הרשאה ממני. לא בכתב ולא טלפונית. הענקים האלה יושבים לנו על הצואר.ושמים פס על החוק...(כי גם חוק שמגן על הצרכן מסתבר לא כל כך יש) יוסי
יוסי | 28.10.09
9.
סה"כ ביצועים בינוניים לקווי זהב - כנסו
נכון, היא יפה, נכון היא מקסימה, נכון היא אמא מסורה ועובדת נאמנה, אבל החברה לא הצליחה להמריא, היא קיבלה את החברה מרם בלינקוב (באופן אישי אני לא מכיר אותו - עבדתי בעבר בתקופתו) הבנאדם הרים חברה חבל על הזמן, מכלום קווי זהב הפכה למובילה ולסטלה היתה נקודת פתיחה מדהימה, אבל כנראה היא לא תעוזנית ולכן החברה אומנם ריווחית אבל לא משתווה משל לבזק בינלאומי כלל וכלל. בכל מקרה, אני מאחל לה בהצלחה והלוואי עלי 20% מהיכולות שלה.
דני | 28.10.09
7.
עם כל הכבוד לגברת הנדלר,כמנויה על שרותי 012 אני מאוכזבת.
הייתה לי בעיה טכנית עם תיבת הדואר אשר למעשה שיתקה את יכולת העבודה וההתקשרות שלי עם העולם.נדרש למעלה מחודש,מעבר בין אין סוף אנשי שירות עד שהבעיה תוקנה. יש לציין כי נאלצתי לחזור ולנדנד לאנשי שירות והם מצידם לא טרחו לשוב ולטפל בפניה באופן עצמאי,עם זאת,בכל פעם הם לא שכחו לשלוח משוב שירות.. תודה לכם.עברתי לתוכנת דואר חינמית ובא לציון גואל.
שרון מת"א | 28.10.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת