אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": אל על רשמה תפוסה של 87% באוקטובר

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
לאור ואלישע כנסו
אם קוראים את הכתבה היטב מבינים, כמו שהבנת אלישע שאוקטובר היה חודש מוצלח מאוד , בחודש שבו היה גידול של 18% בהשוואה לחודש אוקטובר שנה שעברה ובסה"כ גידול של 11% בסך תנועת הנוסעים בחברות ואומרים שתפוסת הנוסעים באוקטובר היתה 87% והיא הגבוהה מאי פעם לחודש זה אזי מבינים היטב שיש כאן ביצוע יעיל ומוצלח . לא הכול דבש באל על , אבל כשיש דבש לא צריך לזרות מלח בכוח . איזי ג'ט זה מוצר לא רע ולמנכ"ל אל על החדש תיהיה קבלת פנים מסחרית לא פשוטה מ Day No. One . אז בהצלחה .
ערן | 04.11.09
3.
ל-2 לא הבנת את תוכן ההודעה
זה שתפושת המקומות עלתה זה לא אומר בהכרח שמספר הנוסעים עלה,זה אומר שירדו הרבה קווים ומטוסים אחרי אוגוסט..וגם המחירים ירדו קצת.. זה כמו תחשוב על זה שאני באמצע אוגוסט יוציא מטוס בינוני-צר גוף לטורקיה במחירים סבירים,אז תייהיה לי תפוסה של 100%,זה לא אומר שעשיתי משהו מיוחד וגם זה לא אומר שזה יצא לי רווחי וזה גם לא אומר שהיה לי מספר רב של נוסעים..
אור | 04.11.09
2.
אל על שקדי
כרגיל החברה שומרת פחות או יותר על עלייה במספר הנוסעים כתוצאה מעובדים טובים מההנהלה טובה בחוויית הטיסה ובשירות ללקוחות. איזה קבלת פנים עושים לאליעזר. המנכ"ל היוצא חיים רומנו ודוד מימון גדולים. אל על זו חברה נהדרת עם אמינות, בטיחות ושירות, כן, שירות מהטובים בעולם יום טוב לכולם.
אלישע | 04.11.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת