6. ביטול הסכמי קוד שר על לה לעשות דברים שאיננה מבינה בהם כלל קודם שתבדוק את אגוד חברות העופה של סטאר אליינס ובראשם לופטהנזה שבאה מפרנקפורט עם קוד של חמישה חברות תעופה שונות ואת המונופול שיש לאותה חברה שרכשה כמעט כל חברת תעופה ובבעולתה כמו סוויס אוסטריין בריסל איר בריטיש מידלנד ספאן איר ורבות אחרות אייל | 04.11.09 (ל"ת)
5. דוגמא מובהקת דוגמא מובהקת להסכמים של אל על הוא הקו לקפריסין שבו אל על נתנה לחברה הקפריסאית את כל זכויות הטיסה וכתוצאה מכך טיסה של 30 דקות למרחק קצר יותר מאילת עולה מעל 300$ כמו טיסה למינכן במרחק פי 5. ארנון | 04.11.09 (ל"ת)
3. החלטת הממונה יישר כח צריך לבטל להם גם את שאר ההסכמים אשר כולת נועדו למטרה אחת בלבד - לגנוב אותנו. למה TG לא טסים? היינו נהנים גם מרמת שרות מעולה וגם ממחיר נהדר לכל אסיה אחד שמכיר | 04.11.09 (ל"ת)
2. אל-על מתנהלת כמו בעולם השלישי, מה צריך כל כך לבדוק. כמו כל מדינת עולם שלישי, כשאתה רואה רק מטוסיי אל-על בחניות. ניתן להבין שמשהו כאן לא בסדר. זאת הדרך של אל-על לעשוק את התושבים והעסקים בטענות בטיחות למינהם בעודם שומרים על רמה נמוכה של שירות והתחשבות בלקוחות. לצערי זאת צורת ההתנהגות שהפכה לתרבות בכל תחום ועיניין. על כן הגילוי הינו צעד קטן לתיקון. גילי | 04.11.09 (ל"ת)
רונית קן: "אל על שילמה לאייר אינדיאה חלק מהכנסותיה בקו להודו, כדי שלא תפעל בו"
6 תגובות לכתיבת תגובה