11. ל 10 אפשר כמובן לבנות כור גרעיני - אבל נראה לי יהיה יותר נוח להשתמש בתאי שמש :) כלב | 20.05.10 (ל"ת)
10. איך מייצרים מימן? מימן מופק מפירוק מים לחמצן ומימן. הדרך היחידה שמוכרת לפירוק הוא אלקטרוליזה חשמלית. הדרך היחידה שאינה מזהמת לייצור חשמל שיפרק את המים הם כורים גרעיניים. מסקנה: רק הקמת כורים לייצור חשמל יאפשר לייצר מימן שיוכל להניע מכוניות. ייקח כמה שנים וזה יקרה עם ישראל חי אזרח מודאג | 17.11.09 (ל"ת)
9. 7, התכוונת - נוצרים מים, שגם ככה יש באוויר. מימן אין. חוץ מכשהבעלים של ערוץ 10 (ועוד כמה חברות) טס במטוס הפרטי שלו. | 11.11.09 (ל"ת)
8. אבל בינתיים הונדה ביטלו את תוכניות מכונית המימן שלהם לעתיד הנראה. הכול מלחמות בין יצרני רכב. מה שהמתחרים עושים עכשיו, תמיד לא טוב. מנוסה | 11.11.09 (ל"ת)
7. ל-1: אתה ממש לא קולט הא? מכונית חשמלית צריך "לתדלק" בחשמל, שרובו מיוצר בצורה מזהמת מנפט. במקרה כזה נצילות היא דבר חשוב: העובדה שבייצור חשמל הנצילות של נפט גבוהה הרבה יותר מאשר במכונית שמתדלקת נפט, היא זו שהופכת מכונית חשמלית רגילה לירוקה יותר. לעומת זאת, כאן מדובר במכונית שמונעת על ידי מימן, שהוא גז שנמצא באויר (אולי יש זיהום מינימלי בהפיכה שלו לנוזל אבל זה זניח), ולכן הנצילות היא אלמנט הרבה פחות משמעותי - אין שום זיהום לאורך התהליך מהדלק המקורי ליצירת האנרגיה! ל-1: אתה ממש לא קולט הא? | 11.11.09 (ל"ת)
5. רק שהמחבר שכח לציין פרט שולי ונפל קורבן לשיווק של הונדה. מימן הוא גז נפיץ. מאד נפיץ. במימן, לידיעתכם, מתדלקים רקטות וטילים. מימן, הוא יסוד שבטמפ' ולחץ רגיל נמצא במצב גזי. במימן יש לטפל מ א ד בזהירות, מכיוון שבמיוחד בנוכחות חמצן, הוא נוטה להתפוצץ בקלות ובעוצמה. המון אסונות קרו בהיסטוריה בזמן טיפול במימן. ישראל | 10.11.09 (ל"ת)
4. אין על הונדה; החברה שהביאה לעולם את טכנולוגית ה V TECH מכה שנית! חבל שיש בארץ קונוטציה שלילית למחזיקי הרכב. לא צריך להיות ערס כדי לנהוג בהונדה; אבל מסתבר שגם ערסים יודעים מה טוב. V V ויוי | 10.11.09 (ל"ת)
2. ציתותת:"פיית מימן שאינה שונה משמעותית מפיות דלק רגילות..."פחחחח,הצחקתה אותי מחירה של פיית מימן יקר יותר מאוט קונונציונלי!! מדובר באלמנט הייטקי מורכב ויקר מאין כמהו !!! | 10.11.09 (ל"ת)
1. בעצם מכונית חשמלית... לפי המתואר בכתבה המכונית היא בעצם חשמלית. המנוע הוא מנוע חשמלי לכל דבר. ההבדל היחיד ממכונית חשמלית הוא שכאן הוסיפו מעין "גנרטור" שמיצר חשמל ושניזון ממימן. מימן כמו חשמל הוא כלי להולכת אנרגיה. בכל המרה אנחנו מפסידים אנרגיה והשאלה היא כמה אנרגיה אנחנו מפסידים בייצור מימן והפיכתו לחשמל. מקורות האנרגיה הירוקים מייצרים לרוב חשמל כך שיש לנו כאן מעבר אנרגיה מחשמל למימן וחזרה לחשמל. צריך יהיה להשוות זאת למכונית חשמלית שבה יש אולי פחות מעברי אנרגיה. גם ההולכה של חשמל יותר פשוטה מהולכה של מימן וגם פחות מסוכנת. נקווה שכתבות המשך יבהירו נקודות אלה. דני | 10.11.09 (ל"ת)
הנעת המימן של הונדה: פשוט אבל עובד
11 תגובות לכתיבת תגובה