5. למס' 4 יש חברה ישראלית שתומכת כרטוס כפי שאתה מציג היייתי באיטליה מספר פעמים ואני לא זוכר שהתרשמתי עמוקות מצורת הכרטוס שלהם, ואני זוכר די הרבה טורים ליד הכרטיסנים, אולי הם הוסיפו את מה שאתה תארת, אני לא הייתי מודע לכך, אבל עצם זה, יתכן וזה לא כ"כ תפס.. א.ש | 13.11.09 (ל"ת)
4. למספר 1 הכרטוס באיטליה חכם בצורה בלתי רגילה. מעבר לאפשרויות העומדות בפני הנוסע בתחנה עצמה (מכונות אוטומטיות או משרד כרטיסים), לנוסעים באיטליה יש אפשרות להזמין כרטיסי נסיעה אלקטרוניים דרך אתר האינטרנט של הרכבת (מקבלים קוד לנייד ומציגים את הקוד לכרטיסן בעת ביקורת) דרך הטלפון ודרך סמס. את הקוד האלקטרוני הכרטיסן בודק באמצעות מחשב כף יד והוא מנפיק לך קבלה על התשלום על הרכבת. ניתן להזמין כרטיס אלקטרוני לכל נסיעה של הרכבת, קצרה או ארוכה, וכך ניתן גם להזמין מנויים שבועיים וחודשיים. הלוואי שהיה לנו בארץ כרטוס חכם שכזה. מיכאל | 12.11.09 (ל"ת)
2. ל מספר 1 ואני דווקא חושב שהמדינה שלנו נראת איך שהיא נראת בגלל שיותר מדי דברים אנחנו מתעקשים לעשות בעצמנו. לדוגמא הדרכון החדש והתעודת זהות האלקטורנית. כמה זמן מדברים עליהם ועדין אין? ולמשהו יותר אקטואלי. הכרטיס החכם של התחבורה הציבורית שאמור לשמש לכל התחבורה הציבורית. צולע חבל על הזמן. צריך לתת כאלה פרויקטים לחברות שיודעות מה הן עושות ולא לחברות של כל מיני מקורבים. טמיר | 12.11.09 (ל"ת)
1. קודם שיעשו את הכרטוס הרכבת באיטליה חכם... אני חושב שיש לתת העדפה לחברה ישראלית על פני זרה אם שניהן מציעות הצעות, גם אם אלו של הישראלית פחותות. חבל שבית המשפט הישראלי תמיד כזה "נאור" ומורם מהעם. א.ש | 12.11.09 (ל"ת)
ביהמ"ש ביטל זכייה של חברת אמן במכרז הכרטוס החכם של הרכבת
6 תגובות לכתיבת תגובה