19. מחירי הרכב למה לא לקנות רכב בן שנתיים שלוש במחיר זול יחסית או להמשיך לנסוע ברכב אפילו בן עשר? תאמינו עד אילת הוא יגיע בלי בעיות.אצלינו רכב נהפך לפולחן. הרבה אזרחים לא זקוקים לרכב חדש . הישראלי לא אוהב "שמסדרים '' אותו ,אבל כשמדובר ברכב הוא מוכן "להשקיע '' וכמובן להפסיד אחרי שנה שנתיים חלק גדול '' מהשקעתו''. רמי | 21.11.09 (ל"ת)
18. בדיוק כמו שנתנו קרקע זולה לקבלנים ומחירי הדירות לא ירדו...נו באמת.. כשהתחיל יבוא מקביל לטושיבה וסוני המחירים צנחו .. רק יבוא מקביל ושבירת המונופול יביאו לירידה במחיר. משתלם להם למכור לליסינג ב- 20 - 30 אלף פחות. יבוא מקביל | 20.11.09 (ל"ת)
16. הממשלה צריכה להפסיק את המיסוי על רכב ירוק באופן מוחלט, לאכוף את היבואנים רוצים לעודד רכב ירוק, אין בעיה. פשוט צריך לעשות זאת ולא באופן הכי מרושל שיש, כך שהיבואנים יספרו סיפורים על איבזור ועוד תוספות אך המחיר ישאר ללא שינוי. אף אחד לא אוכף את היבואנים ואל בודק האם האיבזור נמצא כלל באוטו. זהו עוד תרגיל מלוכלך לעשות קופה יפה על חשבון האזרח שאין באפשרותו לדעת ולשלם ביוקר. מדיניות ממשלתית צריכה לפעול בכל הגזרות ולא רק בחלק של הצהרות .... יש לפרסם בכל העיתונים את המחיר בו יבואן נדרש למכור מכונית, מחיר זה יהיה בסיס לעסקה מול הלקוח. אחרת אין כלל עידוד לרכב ירוק וכל התוכנית הזו הופכת להיות בדיחה גרוע. קובי | 19.11.09 (ל"ת)
15. נמאס משיטת המחירים הבזוייה הזאת!!! צריך לחייב את היבואנים לפרט את המרכיבים של מחיר הרכב - מחיר בסיס (במטבע המקורי!), שער ההמרה, מחיר האבזור הנוסף, ומיסים. מה פתאום מנחיתים מספרים מהאוויר?? זה מוגזם לדעת לדעת על מה ולמי משלמים?? בארה"ב בכלל משלמים ליבואן רק את מחיר הרכב האמיתי, ואת המס משלמים בנפרד ישירות למדינה!!! צריך שקיפות!!! | 18.11.09 (ל"ת)
14. להיות הוגנים רוב היבואנים הוסיפו בקרת יציבות וכריות אוויר נוספות אבל יש לעקוב וכן, לנסות ולהוריד מחיר על מזומן מוטי | 18.11.09 (ל"ת)
13. שקרנים רמאים גנבים כל הממשלה הזאת גועל נפש אחד גדול עושקים את החלשים גוזלים והורגים את הציבור עם מיסים מטורפים חלאות אדם ביבי וחבריו מנמנ | 18.11.09 (ל"ת)
12. מספיק להציץ במבצע חבר כדי להבין מה קורה באמת חבר יצאו במצבע נוסף, בדר"כ הנחות הן 6-7%, אבל הקאיה ריו ב12% לחבר, סיריון 8%,והמסקנה היא די ברורה, הם מייקרים כדי להוזיל למבצעים וליסינג (סבסוד הרכבים ע"ח הפרטי), והמסקנה עוד יותר פשוטה, לצרכן הפשוט לא כדאי לרכוש מכוניות אלו היום במחירים בארץ משתלם לקנות מכוניות שנמכרות במחיר אטקרטיבי יחסית לחו"ל, או במבצעים כגון חבר למי שיכול כמובן (צהל משהבט וקרבה ראשונה של הנל) א | 18.11.09 (ל"ת)
11. כמובן שלא יורידו מחירים כמו שחברות הביטוח לא יורידו מחירים אחרי ששר האוצר השחיל חזק לאופנוענים במטרה כביכול לבטל את "הסיבסוד" (עאלק) של 100 ש"ח שאנחנו משלמים מביטוח החובה של המכוניות שלנו . להם הוא מייקר ב 50% ולנו נראה לכם שתהיה הנחה של 100 ש"ח ? באמת ... ככה זה כשלוביסטים ואינטרסנטים משמנים את נבחרי הציבור . גל | 18.11.09 (ל"ת)
10. שהדולר או האירו יורדים אז המחיר עולה שהמס עולה אז המחיר עולה. שהדולר או האירו עולים אז המחיר עולה שהמס עולה אז המחיר עולה. למה ? התשובה ברורה ! חשיבה חיובית... סתם טיפש | 18.11.09 (ל"ת)
7. אם הם לא יורידו מחירים, לחשוף רווחים שלהם ולעודד יבוא מתחרה כדאי לקנוס את היבואנים | 18.11.09 (ל"ת)
6. כתבה לא ברורה מה זאת אומרת "שיעור מס הקניה היה אמור להיות מופחת"? אנחנו כבר שלושה חודשים בתוך השיטה החדשה ומשרד האוצר אמור לדעת להגיד לנו האם הופחת מס קניה ואם כן - באיזה סכום זה שהיבואן לא הוריד מחיר - זה ברור, הוא ימשיך לגבות מהלקוחות כמה שהם מוכנים לשלם ואם המטומטמים (אנחנו) מסכימים לשלם המחיר לא ירד פוקוס ליסינג | 18.11.09 (ל"ת)
5. היה ידוע מראש - רוב החקיקות בשנים האחרונות הוצגו כ"טוב לציבור" שבעצם... הכל אחיזת עניים ולטובת העשירים בלבד. ככה זה במדינה מושחתת. גם החוק ביומטרי והחוק של מדבקות טריות שהם רעיונות טובים אבל כאשר מחוקקים חוקים בצורה חובבנית (שלא לדבר פושעת) זה בא לטובת אנשי העסקים (החברות שאמורות לקבל את המכרזים לשני פריקטים אלו כבר ידועות). בקיצור כאשר אומרים לכם שחוק חשוב חברתית וטוב לציבור קחו את זה בערבון מוגבל (ראו מס בצורת שבעצם ההכנסה מהקנסות הולכת לקופה ולא לטיפול בבעיות המיים). susu | 18.11.09 (ל"ת)
שלושה חודשים מאז תחילת המיסוי הירוק: היבואנים עדיין לא מפחיתים מחירי מכוניות
19 תגובות לכתיבת תגובה