28. לכל המתלבטים למינהם לכל המתלבטים למינהם: אחזקת רכב פרטי לנסיעות ממוצעות: ביטוח מקיף: 2500 ביטוח חובה: 1500 טסט: 1400 דלק : 1200 * 12 טיפולים: 2000 ירידת ערך: 6500 סה"כ שנתי: 28300 סה"כ חודשי : 2358 אחזקת רכב ליסנג דרגה 2: רכב : 3000 מס: 2350 זה יוצא בנטו בערך 2650 ש"ח + הפרשות הסוציאליות זה כבר יוצא מעל 3000 ש"ח שורה תחתונה מי שלא לוקח רכב ליסנג יחסוך ב 2010 מעל 600 ש"ח נטו לחודש ב 2011 מעל 900 ש"ח לחודש ואחרי 3 שנים ישאר עם נכס ביד ל | 01.12.09 (ל"ת)
27. לא מבין איך ליסינג משתלם אני לא מבין את כל האנשים שנוסעים לעבודה 10-15 ק''מ ומחזיקים מזדה 3 או טויוטה קורולה בליסינג. העלות המיידית מתקרבת ל 2500 ש''ח לחודש (מהנטו) ועוד פגיעה בחיסכון (הפרשות סוציאליות) של עוד כ 500 ש''ח לחודש. נכון שצריך רכב לסופי שבוע וסידורי ילדים, אבל יש אופניים, קטנוע, לפעמים אוטובוס כן אפשרי (למשל אני גר בקריות ועובד במת''מ - אוטובוס לא לוקח יותר זמן מרכב, לרוב אני נוסע על אופניים לתחנת הרכבת וממשיך ברכבת עד "חוף הכרמל"), וכשאני חייב ניידות מיידית - לוקח מונית. אני חוסך לפחות 2000 ש''ח לחודש, כסף שהולך למשכנתא. אישתי נוסעת כ 60 ק''מ ליום לעבודה, יש לנו מזדה 3 מודל 2004 שקנינו יד שנייה. עשינו חשבון אם כדאי לה ליסינג (אחרי כל הרעש בחודש האחרון) - לא שווה לה, זה יוצא "תיקו" מול ההוצאה המיידית, בלי לקחת בחשבון את הפגיעה בהפרשות הסוציאליות (דלק כולל נסיעות שבת כ 900 ש''ח, ביטוח כ 400, טיפולים כ 150 (תקופתי + תיקונים קטנים), רישוי עוד 100, והשאר ירידת ערך וכד') ועוד דבר - אני מטפל ברכב, אז טיפול זה טיפול, החלפתי עכשיו צמיגים ושמתי צמיגים טובים ולא זבל סיני כמו בליסינג, כנ''ל מצבר (לאחי החליפו 3 פעמים מצבר כי כל פעם שמו לו מצבר שהחזיק חודשיים-שלושה, היה צריך להחזיר את הרכב לטיפול בלמים פעמיים ועוד סיפורים בלי סוף) ד.ר. | 01.12.09 (ל"ת)
26. תשובה ל-5 אם תיקח רכב, זה מה שתראה בתלוש שלך: א. נניח שהמעסיק שלך דורש 3500 ש"ח עבור הרכב שתיקח, הברוטו שלך יירד ל-14500 ש"ח. הנטו שלך יקטן בהתאם לפי שיעור המ השולי שלך וההפרשות הסוציאליות שלך (ביטוח לאומי ומס בריאות הם בשיעור קבוע). ב. בנוסף שיעור המעסיק להפרשות סוציאליות יקטן בהתאם לאחוזי ההפרשה הרלוונטיים מתוך אותם 3500 ש"ח. כך שיש פגיעה בחיסכון לטווח ארוך. ג. יתווסף לך סעיף של שווי שימוש בסך 2350 ש"ח, כאשר הסכום שיורד למס הכנסה יגדל בשיעור המס השולי שלך מתוך שווי השימוש, כך שאם נניח שיעור המס השולי שלך הוא 34% הסכום יגדל ב-799 ש"ח. שזה אומר שהנטו שלך יקטן בשיעור זה. אמנון | 30.11.09 (ל"ת)
25. למי איכפת?!! למי איכפת?!! תפסיקו לקחת ליסיניג וזהו. תרכשו רכב משלכם או אולי קטנוע אני פשוט לא מאמין שיש פראיירים שבשביל רכב אפרורי וכל-כך פשוט מוכנים לשלם כל-כך הרבה כסף. תבחרו ברכבים שלא קיימים בציי הרכב של הליסינג, ככה לפחות לא תסבסדו את היבואנים וחברות הליסינג... רררועי | 29.11.09 (ל"ת)
24. עד מתי ???? נמאס כבר מעשיקת מעמד הביניים. הגיע הזמן שנתאחד נגד התאגידים ובעלי הממון ששולטים בנו. הצטרפו למאבק של בובי (תגובה 23). אמילי | 29.11.09 (ל"ת)
22. כרגיל ידפקו אותנו. לא משנה אם יש לך רכב מהעבודה או לא, אתה תשלם יותר על תחבורה תחבורה ציבורית? זאת פיקציה, לוקח כלכך הרבה זמן, שזה לא פתרון לאף אחד כמעט. אבי | 29.11.09 (ל"ת)
21. משהו כאן לא הגיוני!! כנסו הרי השנה הראשונה נשלם מחיר "מחירון" על הליסינג (2.04 אחוז). אבל למה לעזאזל אנו נשלם מחיר "מלא" של הליסינג גם בשנה השנייה והשלישית. הרי מחיר הרכב ירד לאותו שנתון. לפי מחירון הרכב הוא יורד עם השנים ולא עולה. ככה זה בחיים. אז מה שאומרים שכל השנים אנו נשלם מחיר "מלא" (בסופו של דבר 2.5 אחוז) כל חודש למשך שלוש שנים?? זה אבסורד!! הוא צריך לרדת כי מחיר הרכב יורד. עידו | 29.11.09 (ל"ת)
19. השינוי טוב ונכון במסגרת המגבלות, הכישלון של אוצר הוא בלפתוח את שוק הרכב איך 15 יבואני רכב מסובבים את כל המדינה על האצבע הקטנה, יוצרים קרטל, מתאמים מחירים ואף אחד לא מצליח לעשות כלום. מצער.... אורן טבעוני | 28.11.09 (ל"ת)
18. למה אין זיכוי למי שיש 4 ילדים וחייב רכב גדול אני עוסק במכירות וחייב רכב לצורכי עבודה כמו כן יש לי 4 ילדים רכב קטן לא מתאים למה אין זיכוי לפי גודל המשפחה ....... רוני | 28.11.09 (ל"ת)
17. הכל דיבורים... צודק הכותב בפסקה האחרונה... אנחנו צרכנים מושלמים רק מקטרים ולא באמת מוכנים לעשות משהו בנידון .. הרי זה יפגע קצת בנוחות לא? ככה שאל תדאגו נשלם ועוד נשלם... אריה | 28.11.09 (ל"ת)
16. רכב לא חדש-שווי שימוש ברשותי רכב ליסינג קצת יותר משנה אם הוחלט על % מסוים משווי הרכב {טויוטה רובוטית 2008}איך חברת הליסינג מתכוונות לעשוק אותנו? יאצק | 28.11.09 (ל"ת)
14. אולי פשוט להפסיק לקנות רכבם שכל אחד ישאר עם מה שיש לו ואולי ככה ליבואנים לא תהיה ברירה אלא להוריד מחירים, בעניין הלסינג אני היתי משאיר את האוטו ונוסע ברכבת, יותר טוב שיחנקו עם מכוניות הליסינג, עם המחירים שמשלמים על שווי שימוש אפשר לקנות רכב פרטי שלי וזה רכוש שלי ולא של אף אחד אחר. רונן | 28.11.09 (ל"ת)
10. באוצר יושבים ישראלים כמוני כמוך מהזן המגעיל ביותר וכואב להם הלב לראות ישראלים אחרים שקצת טוב להם ,הפיתרון הוא לגנוב את המדינה בכול הזדמנות ולרמות את המדינה ולהעלים מם כמה שיותר ,הם רק רואים שמצליחים קצת לצוף קצת לנשום ויאללה אודרוב מיסים רק לגנוב ולהעלים מס!!! ליאור | 28.11.09 (ל"ת)
9. רכב חיוני ליצירת הכנסה. באוצר הבינו וסוחטים אותנו על הצורך בכלל כל נושא הרכב הפך בארץ למסחטת כספים החל בחניה וכלה בדוחות תנועה פיקטיבים במקומות ללא תימרור נכון או על שזחלת במהירות של 2 קמ"ש במקום עצירה מלאה. רשיון הרכב נהפך למתנה שהשלטון מעניק לך ורכב פרטי צופר שתשלם עליו באבי אביך. מזכיר את הסיפור על הסוס שהרגילו אותו לא לאכול ובדיוק שהצליחו להרגיל אותו לא לאכול בכלל הוא מת להם.. 3 מילארד הגדלת הכנסות השיג האוצר ביבי הופך את החיים בארץ לבלתי נסבלים. מס על אוויר??? | 28.11.09 (ל"ת)
8. כולם פה מפונקים תפסיקו לקחת ליסינג , סעו ברכבת ככל שתסעו יותר תעודדו את המדינה לשדרג את הנסיעה ברכבת. סעו באופנייים לעבודה כמוני כמה כסף ביזיבזתי בשנה על נסיעות לעבודה 12k שקלים לא ייאמן עד שמצאתי את האופניים מ מרכז | 28.11.09 (ל"ת)
7. ל1 כל חודש יורידו לך 6 אלף שקל מהשכר. כלומר אחרי שנה יכולת להיות עשיר בשבעים אלף שקל ברוטו אם לא היה לך ליסינג. ומה אתה תעשה? – במקום ללכת ולקנות אחרי שנה מאזדה או טויוטה בת שנתיים שלוש ולהעיף את הליסינג לעזאזל אתה תמשיך להתבכיין על כמה יקר לך וכמה אתה מסכן. maxim | 28.11.09 (ל"ת)
6. הפקרות!!! לא יתכן שבמדינה שבא יש כלכך הרבה מגבלות לכניסת יבואנים חדשים לא יהיה שום פיקוח על היבואנים הקיימים! חייבים אחד מהשניים: פתיחת השוק לתחרות או פיקוח צמוד שלא יאפשר ליבואנים לעשות את הקומבינות האלה עם חברות הליסינג וכותבי המחירונים, כלומר לחשןף את המחירים שמשלמות חברות הליסינג על מכוניות חדשות ולהגביל את היבואנים למחירים דומים עבור לקוחות פרטיים! א1 | 28.11.09 (ל"ת)
5. שאלה - רק למי שבטוח נניח היום אני מרויח 18000 בלי רכב. אם אני ארצה לקחת מהחברה ליסינג רמה 2 אאלץ להוריד מהברוטו 2350 ? ועל זה ירד לי גם מס בהתאם למס השולי שלי ? או שזה המס אותו אאלץ לשלם ? אשמח להבהרה.. אני | 27.11.09 (ל"ת)
3. קרחים מכאן ומכאן למעשה, אם היבואנים יעלו את מחירי המכוניות הפרטיות, לא ישתלם להפסיק את השימוש בליסינג ולקנות רכב פרטי (כמו בימים הטובים) אין איך לצאת המברוך הזה - נשאר רק לקצץ בחסכונות החודשיים בצורה 'מכובדת' ...והעולם שותק... איתי | 27.11.09 (ל"ת)
1. על ליסינג מורידים לי 3500 ש"ח על מאזדה 3 + שווי שימוש 2350 ש"ח , נראה לכם הגיוני?!?!?!?! אני מרוויח 17.5K ללא רכב, עם ליסינג מורידים לי 3500 ש"ח על מאזדה 3 + שווי שימוש 2350 ש"ח , נראה לכם הגיוני?!?!?!?! מדינת אוכלת יושביה העיקר שיבואני הרכב ממשיכים לחגוג לנו על התחת! רכב שעולה 5000$ נמכר ב120,000 ש"ח אי אפשר לקנות רכב, דירה , פותחים לנו את התחת במיסים, בקיצור אומרים לנו לעוף מפה! המקור | 27.11.09 (ל"ת)
סאגת שווי השימוש רחוקה מלהיות גמורה
28 תגובות לכתיבת תגובה