12. אנרגיה חלופית זה טוב! רעיון מצויין! באמת לא יזיק עוד מקור אנרגיה, אבל צריך גם לחסוך קצת - מה אם חינוך הציבור לחסכון באנרגיה? די קור הלא הגיוני במשרדים בקיץ - אם יעלו את הטמפ' למשהו סביר אפשר לחסוך לא מעט. Icare | 14.12.09 (ל"ת)
11. משהו פה לא הגיוני, יש את חוק שימור האנרגייה, אם מפיקים חשמל אז באותו אזור של המסילה עם הגנרטורים, הקטר של הרכבת יצטרך להתאמץ יותר ולבזבז יותר דלק... | 01.12.09 (ל"ת)
9. "בתוך שעה ניתן להפיק...." זה לא רציני מה זה "בתוך שעה ניתן להפיק כמות אנרגיה המאפשרת אספקת חשמל סדירה לכ-150 בתי אב בממוצע"? ככה מתנסחים? לכמה זמן האספקה? לכל החיים? לשניה? כדאי שהמנכ"ל יתחיל לדבר במונחים של הספק. וגם ובעיקר יסביר מדוע הוא רוצה להשתמש בדלק שמניע את הרכבת להפקת חשמל בצורה הזויה במקום פשוט לשרוף את אותו דלק עודף שידרש לרכבות בתחנות כוח רגילות - זה יותר זול ופחות מזהם! יואל | 01.12.09 (ל"ת)
6. הניסוי הבא צריך להיות מסלול הנחיתה בנתב"ג הקטע שבו נוגעים המטוסים במסלול בזמן הנחיתה הוא מאוד מוגדר (רואים לפי סימני הצמיגים) וכמות האנרגיה שם היא אדירה! שווה ניסוי אלי אלי | 01.12.09 (ל"ת)
1. לקפוץ על הגנרטור הפשטות של הטכנולוגיה היא הגאונות שלה. גם אם ייקח להם עוד כמה שנים, הם בכיוון הנכון. זה ידע שהגיע מרוסיה, שם הם היו אלופים בתחום הפייזו-אלקטרי. אם היה אפשר הייתי קונה היום מניה. זה שאלה של זמן שכולם יקפצו על על הגנרטור הזה אלון יזרעאל | 01.12.09 (ל"ת)
חדש בישראל: ניסוי להפקת חשמל מפסי הרכבת
12 תגובות לכתיבת תגובה