אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

גלגלים על הפסים: רכבת ישראל תתיר הכנסת אופניים, אבל רק בשעות השפל

54 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

53.
לא סומך על הרכבת. הם באופן עקבי מטרפדים יוזמות להעלאת אופניים לרכבת
ה"פיילוט" הנוכחי החל רק לאחר שאורלי וגיא (מרוז) תקפו בתוכניתם בטלוויזיה את הרכבת על שאינה מאפשרת להעלות אופניים. לדעתי, רכבת ישראל החליטה על ביצוע הפיילוט רק ע"מ להסיט את הלחץ הציבורי עליה. במשך שנים, רכבת ישראל מטרפדת בעקביות כל יוזמה להעלאת אופניים לרכבת.
רוכב ותיק | 25.01.10
31.
הצחקתם אותי , הסקר
ראשית אברך, כי זו התקדמות. רק שלא ילכו מכות עם הסדרנים על חיצ שקל. אבל יותר מכל צחקתי באחת השורות בסקר: ...מחקרים מוכיחים כי להשקעה בתשתיות לתחבורת אופניים יש הצדקה כלכלית לכל הגורמים המעורבים, וכי יש בצידה יתרונות רבים נוספים. חברים אתם, שם למעלה, ישנן הוכחות , לא רק סקרים שמצביעים שתרופה X מצילה חיים ... המבין יבין
וזוז | 04.12.09
29.
ברכבות הדו-קומתיות האדומות שבנויו לנסיעות פרבריות
יש כבר קרון שמותאם לאופניים. זה אותו דגם שמשתמשים בו לנסיעות פרבריות בגרמניה. אני לא רואה למה בקו ת"א-חיפה למשל יש צורך להביא אופניים,מה גם שזה באמת קו עמוס שמצדיק את הטיעון קל רעקבת ישראל אבל,למה בין ב"ב,כ"ס לת"א אי אפשר להעלות אופניים או לאכסן אופניים בתחנה? לא יהיה שינוי אמיתי בכל מה שקשור לרכבת ואפניים עד שלא תהיה רשת נפרדת של רכבות פרבריות ואזוריות שתהיה מתקדמת ומסועפת כמו באירופה.
 | 04.12.09
27.
גם אני רוצה לפרגן
ההודעה הזו מרעישה לא פחות מהמצאת הגלגל זה פשוט ענק!!!!! זה אומר שאני יכול להגיע לעבודה (תחבורה משלימה) עם האופניים וזה אומר גם שבקיץ אני ואישתי עולים על הרכבת בק,חיים יורדים בת"א ועושים טיול מגניב לכיוון הטיילת המדהימה (ממש כמו בחו"ל) וזה אומר הרבה מאד טיולי אופניים על קו המסילה בקיצור אחלה כל הכבוד לכם "ישראל בשביל אופניים" אני בוחר בכם לכנסת!!!!!!!!!!
יוסי | 04.12.09
24.
'רוכבים לעבודה' - סקר עמדות עובדים כלפי הגעה לעבודה באופניים
שלום, עמותת "ישראל בשביל אופניים" פועלת לקידום תחבורת האופניים בישראל ופועלת כדי שלעובדים יתאפשר להגיע לעבודה באופניים. נודה לך מאוד אם תשתתף/י בסקר העמדות הבא, גם אם אינך רוכב/ת על אופניים. נדרשות רק 10 דקות מזמנך (34 שאלות אמריקאיות). הסקר הינו אנונימי, אלא אם תבחר/י להשאיר פרטים בשאלה המתאימה. כדי לענות על השאלון, אנא העתיקו את הקישור הבא לשורת הכתובת: http://www.sustainability.org.il/home/bike-news/seker-ovdim-1 נודה לכם אם תעבירו את הקישור לחבריכם ולעמיתיכם לעבודה על מנת שישיבו גם הם לשאלון. תודה, 'רוכבים לעבודה' "ישראל בשביל אופניים"
ישראל בשביל אופניים | 03.12.09
18.
מעולה! בדיוק היום זה היה יכול להציל אותי. אפשר לפרסם מהם "שעות השפל"? שנדע לתכנן!
ובכל מקרה, זה כבר התקדמות חיובית שנותנת אור בקצה המנהרה (טוב, לפעמים זה גשר וחבל!) הלוואי הלוואי והפיילוט יעבוד. אני ארוץ ראשון לתפוס מקום :-) אבל כמו שכתב כבר כפיר בתגובה 9, ומה אם אין מקום איפה אקשור את האופניים? ואם בהלוך יהיה מקום ובחזור לא?
יובל  | 03.12.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת