53. לא סומך על הרכבת. הם באופן עקבי מטרפדים יוזמות להעלאת אופניים לרכבת ה"פיילוט" הנוכחי החל רק לאחר שאורלי וגיא (מרוז) תקפו בתוכניתם בטלוויזיה את הרכבת על שאינה מאפשרת להעלות אופניים. לדעתי, רכבת ישראל החליטה על ביצוע הפיילוט רק ע"מ להסיט את הלחץ הציבורי עליה. במשך שנים, רכבת ישראל מטרפדת בעקביות כל יוזמה להעלאת אופניים לרכבת. רוכב ותיק | 25.01.10 (ל"ת)
49. מעולה! ולכל הספקנים - כנסו לא נראה לי שאחרי שזה יקרה הרכבת תוכל לקחת צעד אחורה, אני מקווה שזה יגביר את מספר המשתמשים ברכבת ואת מספר הרוכבים, וככה גם הרכבת תוכל להוסיף קרונות יעודיים לנושא. דרןר | 06.12.09 (ל"ת)
48. כל הכבוד אני משתמש כבר כמה זמן בצירוף אופניים+אוטובוס בינעירוני וזה נוח מאד, טוב לדעת שעכשיו יש לי עוד אפשרויות אמיר | 06.12.09 (ל"ת)
47. זה לא יחזיק אפילו יום אף אחד לא יקח צ'אנס שאין מקום ואז הוא נשאר עם האופניים ביד ספי | 06.12.09 (ל"ת)
46. ברוכים הבאים למדינות המתקדמות הגיע הזמן שיקבלו שכל ברכבת מה שעובד בכל העולם יכול לעבוד גם פה עכבר העיר | 06.12.09 (ל"ת)
42. חקי, אתה אלוף!!! (אפילו שכחייל שלך השארתי אותי לא מעט שבתות, הכל נשכח ונסלח) טר"ש במיל | 05.12.09 (ל"ת)
41. אפשר לנצל את האופניים, כמקור אנרגיה לטובת ברכבת. על ידי דווש של הנוסעים, אפשר לייצר אנרגיה לתועלת הרכבת, כך בין היתר הנוסעים שומרים על כושר גופני, וזו יכולה להיות דרך לירידה במשקל. | 05.12.09 (ל"ת)
40. זה מס שפתיים. לא יצא מזה לצערי כלום אני לא רואה איפה יכניסו בקדו קומתי אופניים. הבוץ, הלכלוך, הדחיפות - זה לא יעבוד מרי | 05.12.09 (ל"ת)
36. כל הכבוד סנונית ראשונה להפעיל קבוע במשך כל שעות היממה יהיה אפשר להגיע מחיפה לת-אביב או כל מקום אחר עם אופנים. לא להיות תלוים בתחבורה ציבורית וכו. הניסוי חיב להיות במשך כל שעות היום כדאי שאפשר יהיה לחזור עם האופנים בכל שעות היום. יעקב | 04.12.09 (ל"ת)
32. מי לא הבין תקומבינה... עם החברה להשכרת האופנייםם חברה תפתחו העינייםםם משהו מסריחח חחח | 03.12.09 (ל"ת)
31. הצחקתם אותי , הסקר ראשית אברך, כי זו התקדמות. רק שלא ילכו מכות עם הסדרנים על חיצ שקל. אבל יותר מכל צחקתי באחת השורות בסקר: ...מחקרים מוכיחים כי להשקעה בתשתיות לתחבורת אופניים יש הצדקה כלכלית לכל הגורמים המעורבים, וכי יש בצידה יתרונות רבים נוספים. חברים אתם, שם למעלה, ישנן הוכחות , לא רק סקרים שמצביעים שתרופה X מצילה חיים ... המבין יבין וזוז | 04.12.09 (ל"ת)
29. ברכבות הדו-קומתיות האדומות שבנויו לנסיעות פרבריות יש כבר קרון שמותאם לאופניים. זה אותו דגם שמשתמשים בו לנסיעות פרבריות בגרמניה. אני לא רואה למה בקו ת"א-חיפה למשל יש צורך להביא אופניים,מה גם שזה באמת קו עמוס שמצדיק את הטיעון קל רעקבת ישראל אבל,למה בין ב"ב,כ"ס לת"א אי אפשר להעלות אופניים או לאכסן אופניים בתחנה? לא יהיה שינוי אמיתי בכל מה שקשור לרכבת ואפניים עד שלא תהיה רשת נפרדת של רכבות פרבריות ואזוריות שתהיה מתקדמת ומסועפת כמו באירופה. | 04.12.09 (ל"ת)
28. הגיע הזמן אם כי לא ברורה לי ההגדרה של שעות השפל, ואם הרכבות האלו יוגדרו מראש. לדוגמא הקו מבית שמש לירושלים תמיד ריק - מי ירצה לנסוע 45 דקות בין התחנות למעט רוכבי אופניים? טל | 04.12.09 (ל"ת)
27. גם אני רוצה לפרגן ההודעה הזו מרעישה לא פחות מהמצאת הגלגל זה פשוט ענק!!!!! זה אומר שאני יכול להגיע לעבודה (תחבורה משלימה) עם האופניים וזה אומר גם שבקיץ אני ואישתי עולים על הרכבת בק,חיים יורדים בת"א ועושים טיול מגניב לכיוון הטיילת המדהימה (ממש כמו בחו"ל) וזה אומר הרבה מאד טיולי אופניים על קו המסילה בקיצור אחלה כל הכבוד לכם "ישראל בשביל אופניים" אני בוחר בכם לכנסת!!!!!!!!!! יוסי | 04.12.09 (ל"ת)
25. מדהים!!! לא האמנתי שיגיע היום. החזרתם לי את האופטימיות: אולי גם יהיה פה שלום יום אחד :) דנה | 03.12.09 (ל"ת)
24. 'רוכבים לעבודה' - סקר עמדות עובדים כלפי הגעה לעבודה באופניים שלום, עמותת "ישראל בשביל אופניים" פועלת לקידום תחבורת האופניים בישראל ופועלת כדי שלעובדים יתאפשר להגיע לעבודה באופניים. נודה לך מאוד אם תשתתף/י בסקר העמדות הבא, גם אם אינך רוכב/ת על אופניים. נדרשות רק 10 דקות מזמנך (34 שאלות אמריקאיות). הסקר הינו אנונימי, אלא אם תבחר/י להשאיר פרטים בשאלה המתאימה. כדי לענות על השאלון, אנא העתיקו את הקישור הבא לשורת הכתובת: http://www.sustainability.org.il/home/bike-news/seker-ovdim-1 נודה לכם אם תעבירו את הקישור לחבריכם ולעמיתיכם לעבודה על מנת שישיבו גם הם לשאלון. תודה, 'רוכבים לעבודה' "ישראל בשביל אופניים" ישראל בשביל אופניים | 03.12.09 (ל"ת)
19. כל הכבוד, מקווים שהפיילוט יהיה קצר. יוסקו מסקנות ונוכל להתחיל להתנייע בקלות. תודה קבוצת חברים | 03.12.09 (ל"ת)
18. מעולה! בדיוק היום זה היה יכול להציל אותי. אפשר לפרסם מהם "שעות השפל"? שנדע לתכנן! ובכל מקרה, זה כבר התקדמות חיובית שנותנת אור בקצה המנהרה (טוב, לפעמים זה גשר וחבל!) הלוואי הלוואי והפיילוט יעבוד. אני ארוץ ראשון לתפוס מקום :-) אבל כמו שכתב כבר כפיר בתגובה 9, ומה אם אין מקום איפה אקשור את האופניים? ואם בהלוך יהיה מקום ובחזור לא? יובל | 03.12.09 (ל"ת)
17. איך משרד האוצר נתן לזה לקרות? המהלך הזה יכול לגרום לאנשים להעדיף אופניים על פני מכוניות ואז המדינה תפסיד הרבה מיסים. אסור לתת לזה לקרות פקיד משרד האוצר | 03.12.09 (ל"ת)
16. מה אני עושה אם אין מקום? סוחב עלי או קושר לעמוד ליד הרכבת? גנבי האופנים הולכים לחגוג רפי | 03.12.09 (ל"ת)
14. "החזון של החברה בנוגע לערכים הסביבתיים " הממ....כגון בניית גשר במקום מנהרה? רכבת לירושלים | 03.12.09 (ל"ת)
13. יש לי ,יש לי ,אולי יהפכו את הרקבת לבסיס צבאי יש לנו כבר 150 קצינים וקצינות ורס"ר אחד שלפני שיצא לפנסייה עשה קורס קצינים ופרש מהצבא בתור סגן אלוף וברכבת הוא סמנכ"ל , | 03.12.09 (ל"ת)
11. עבודה בעיניים כמה זוגות אופנים כבר ניתן להכניס בקרון נכים? בטח כמה זוגות בודדים מה שאומר שיחידי סגולה יוכלו להנות מהעניין. וגם זה, כפי שמציינים, רק בשעות השפל נועם | 03.12.09 (ל"ת)
6. מדהים! זה אומר שבחושך אוכל לחזור הביתה ברכבת! תודה תודה תודה, רק שהפיילוט הזה יצליח יובל | 03.12.09 (ל"ת)
5. כל הכבוד לאורלי וגיא בעמ רעש תקשורתי מייצר תוצאה כל הכבוד לפעולה ולתוצאה - הגיע הזמן!!! אחת שיודעת | 03.12.09 (ל"ת)
4. אולי שיקצו חצי קרון ייעודי לאכסון אופניים, מזוודות ושאר חפצים גדולים כך שום חפץ גדול לא יפריע לנוסעים (ממש כמו תאי אכסון באוטובוס). רועי | 03.12.09 (ל"ת)
2. יש לי רעיון לפיילוט נוסף השלב הבא הוא פיילוט חדשני שבו הרכבות יגיעו ויצאו בזמן יניב | 03.12.09 (ל"ת)
גלגלים על הפסים: רכבת ישראל תתיר הכנסת אופניים, אבל רק בשעות השפל
54 תגובות לכתיבת תגובה