14. כשל תכנוני, לוגיסטי וניהולי. 100 הזמנות כבר בוטלו פרשת המטוס הזה עוד תעלה לבואינג הרבה מיליארדים. היו כשלים בתכנון המטוס, היו כשלים בהקמת המערכך הלוגיסטי של אספקת הרכיבים, מנהל הפרויקט פוטר, וכבר אין 840 הזמנות למטוס, לפחות 100 בוטלו בגלל העיכובים והכשלים. שרון | 12.12.09 (ל"ת)
13. הלו, מי מפנצ'ר את הגלגלים שלהמטוס ? בגלל זה הוא לא יכול להמריא כבר שנה... פנצ'ריית סקוט | 12.12.09 (ל"ת)
12. הבעיה בכלל לא הייתה של בואינג... חלק מהמטוסים כבר מוכנים מספר חודשים בהאנגרים של החברה בסיאטל. הבעיה הייתה בהליך הרישוי של מנהל התעופה האמריקאי שמבלעדיו לא ניתן לבצע את טיסות המבחן של המטוס. סטודנט | 11.12.09 (ל"ת)
11. בתור מישהו שהיה ב בלוויו הרבה זמן לא ממליץ לכם לטוס בבואינג חברה מוזרה שכל צוות מפחד מהצוות השני לא ברור איך הם הצליחו להרים מטוס לאוויר | 11.12.09 (ל"ת)
8. לידיעתכם, העיקוב נובע מכשל תיכנוני של גוף המטוס בלבד. שלא יספרו לכם מעשיות , כ- 40% מחלקי המטוס עשוי מחומרים מורכבים ולבואינג היה כשל בתיכנון בין החלקים מהחומרים המורכבים לבין חלקי האלומיניום, ועקב כך חלוקת העומסים בגוף המטוס לא היתה טובה בלשון עדינה, ועקב כך בואינג נאלצה לבצע שינויים רבים .ידיעתי בנושא זה נובעת מעיסוקי והמבין יבין. מולא אהרון | 11.12.09 (ל"ת)
6. והיום בתעשיה האוירית בצנעה טס לו מטוס נוסעים חדשני את טיסת הבכורה כבוד למהנדסים טכנאים ומנהלים!!!! אליה | 11.12.09 (ל"ת)
1. טוב עדיף על תאונה אוירית אחת שתקרקע אותו לפני שימריא כבר תקופה ארוכה אני רואה סדרות של תאונות וחקירתן של מטוסים באחד מערוצי הטלויזיה ובואינג לא חפה מבעיות שבגללן קרו אסונות בטיסת מטוסיה גם עקב הממצאים הבדיקות הן מחמירות ביותר כי מטוס זה מטוס ואינו יכול לעמוד בצד לתיקון תקלה למרות שמטוסי בואינג נחשבים לטובים מאוד ברמת הבטיחות שלהם hawk | 11.12.09 (ל"ת)
באיחור של שנתיים: הטיסה הראשונה של הדרימליינר נקבעה ל-15 בדצמבר
14 תגובות לכתיבת תגובה