אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ג'רמי בלנק לעובדי פסגות: "הייתי אורח ואתם נתתם לי בית"

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
חומות של תקווה
ננתח את הסיכום של ג'רמי: "במהלך השנים האחרונות פסגות התחייבה לסטנדרטים גבוהים של..." ניהול נכסים - על איזה סטנדרטים מדובר? האם ההשקעות הכושלות? האם העלאת שיעור דמי הניהול? האם תשלום עמלות מופקע לסוכנים? שירות לקוחות - האם רועי ורמוס ניסה לקבל פעם שירות לקוחות מפסגות? נראה אתכם משחררים קופת גמל בלי לשגע את הלקוח לרבות להציע לו שיעור דמי ניהול של 0 לשנה עד שלוש שנים! מקצועיות וגישה שונה מזו שהיתה נהוגה טרם רפורמת בכר - על איזה גישה שונה הוא מדבר? במה הצטיינה פסגות ביחס לניהול שהיה בבנקים? האם יכולת לקבל שירות / הסבר / מילת עידוד בעת המשבר (בשלהי שנת 2008) "אייפקס מחויבת להמשיך ולקדם את הסטנדרטים הגבוהים שאותם הציבה פסגות" - אני מקווה שאיפקס תשכיל להעניק סטנדרטים גבוהים יותר, ושהם נכנסים כדי להישאר ולא כדי לעשות סיבוב ואקזיט. איך אמר פעם אלי יונס - עוד נתגעגע לתקופה שהכל נוהל בבנקים!!!
אחד שמבין | 13.12.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת