אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"בשביל חדשנות צריך חברת מחקר, לא מעצב מוצר"

1 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
איזה בזיון של איכסה.
""אם היו מעבירים את זה למעצב, הוא היה בוודאי מעצב להם עוד חומר ניקוי חדש בצבע או ריח שונים מהקיים בשוק" ההערה הזו איננה מדעית. בתור דעה שאמורה לשכנע את הקורא באפקטיביות של 'מחקר', כזה שמשתמש בשיטות מחקר מדעיות ככלי ליצירתיות, היא גם חסרת יושרה. היא מלאה בהסקות לא מדעיות ושגיאות לוגיות, ומראה על בורות. "בשביל חדשנות צריך חברת מחקר, לא מעצב מוצר" מה זה 'חדשנות'? ומה זאת הדיכוטומיה בין ה"מחקר" וה"עיצוב". עיצוב זו דיסיפלינה שניזונה ממחקר, בין אם הוא נעשה חיצונית למעצב ובין אם לא. זה תלוי פרוייקט, תלוי חברה ותלוי מעצב. "עיצוב הוא חלק מהאסטרטגיה של חברה. מעצב צריך לא רק לחשוב על צורה ופונקציה, אלא לקבל מידע כללי על המוצר ועל קהל היעד שלו" עם זה אני דווקא מסכים. ואת המידע הזה צריך המעצב לקבל מהחברה, בהנחה ויש בחברה גוף שמנהל מחקרי שיווק. הטמטום האינטרסנטי הזה מקומם. זה לא מספיק שיש הרבה בורות לגבי עיצוב בארץ, אנחנו מייבאים עכשיו בורים מחו"ל?
הירנוט | 22.12.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת