אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מישהו מטפל בכם? לא בטוח

19 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
הסיבה האמיתית
הנה פה אני אכתוב את הסיבה האמיתי לקבלת שירות גרוע, מקווה שאיש אלא יפגע. בתור נציג שירות שמשכורתו מתקרבת ל 3500 שקלים וגם זה אם הוא עובד ממש המון, בתור שכזה לעולם לא יהיה "אכפת" לאותו נציג שירות ממקום העבודה שלו. ואם כבר אתם (הלקוחות מתקשרים), מה אתם חושים לעצמכם שאתם צועקים או אפילו מעיזים להרים את הקול על נציג השירות. הוא אינו אחראי לכך שהחברה שלה אתם משלמים היא מסריחה, הוא סה"כ מנסה להרוויח מספיק כסף בשביל לגמור את החודש. נכון, ישנם נציגים שמאוד רוצים לעזור, חלקנו אפילו עובדים בזה בגלל הכיף, אבל רמת הטיפשות של לקוחות ישראלים היא בלתי נסבלת ברמתה, צועקים בשביל להרגיש חשובים ובעצם לא שווים יותר משיחת טלפון. ומה שחשוב, אסור לשכוח שאם מנהל חברה מחליט לשים פס על הלקוחות שלו (אתם) לא משנה כמה נציג השירות ירצה, התלונה תיזרק לפח. אם מישהו כל כך מעוניין להתלונן וממש חשוב לו פיתרון הבעיה שלו, הוא מוזמן לשנס מותניים ולקחת ברצינות את נושא התלונה, אולי עם כל אחד מאיתנו באמת יעמוד על שלו, אולי אז מצב המשק ואיכות החיים יראו כמו שצריך ולא כמו מדינת עולם שלישית
נציג שירות ותיק | 22.12.09
17.
הכי גרועים - נעלי נמרוד
אצלהם, אף אחד לא עונה בטלפונים ! לא בשירות לקוחות, לא בשיווק, לא במכירות ולא בלשכת המנכ"ל. העברתי מייל לשירות לקוחות ולשיווק ולא זכיתי לשום תגובה., העברתי מכתב רשום לחברה, לשירות לקוחות, פניות הציבור, שיווק ולא זכיתי לשום תגובה. הברתי מכתב ללשכת המנב"ל ולא זכיתי לשום תגובה, ואז הגדלתי לעשות, והישגתי את הכתובת הפרטית של אדון מנכ"ל והעברתי לו מכתב בדואר רשום עם אישור מסירה. האדון חתם על המכתב, כך שבודאות הוא קיבל אותו, אבל - כלום. שום תגובה. נעליים שהתנפחו אחרי חודשיים, והוחלפו ושוב אחרי חודשיים התחלפו וטרטרו אותי למעלעה מ- 7 פעמים להגיע לחנות ודרשו תוספת כסף על ההחלפה, בקיצו8ר שירות גרוע. אבל כאמור הדג מסריח (מאוד מסריח), מהראש. בושה לנעלי נמרוד שהוכיחו שהישרות שלהם מתחת לכל ביקורת ואני לא קונה אצלהם יותר, וקוראת לכל אלו שנהנו מהנעליים הטובות שלהם בעבר, להפסיק לקנות גם, מאחר וזה הטיב הגרוע היוםפ, והשירות עוד יותר גרוע.
אור | 22.12.09
14.
תנסו את ויאוליה אוטובוסים או משרד התחבורה
אם תתלוננו בפני נציג טלפוני של ויאוליה על השעות יציאה של האוטובוסים שלהם שלא תואמות את הגעת הרכבת ליבנה, תקבלו תשובה "לפנות למשרד התחבורה" אם תפנו למשרד התחבורה לא תקבלו תשובה בכלל אף פעם, לא בטלפון, לא בפקס, לא באי-מייל ולא במכתב. בקיצור, שירות "ברמה המקובלת בארץ".
יובל | 22.12.09
9.
זה לא נכון
התלונות כן עוברות אך לא כתלונות פרטיות אלא כבעיות שנוטות לעלות במס רב של שיחות.. הדברים מצוינים לרוב בשיחות צוות עם המנהל הנציגים דואגים להציג תמונה כוללת של בעיות חוזרות לצורך פתרון כולל. בנוסף פה בארץ 90% מהתלונות אינן ענייניות כלל ונובעות מכושר התבטאות נמוך של הלקוחות ובהפיכת מצב של רצון לפתור תקלה להזדמנות של פריקת מתחים ועצבים על הנציג.. אם ניחשתם שצעקתם על הנציג הוא איבד את המוטיבציה לעזור, ניחשתם נכון ! טיפ קטן אם באמת הנציג נשמע לא חשק לעזור מתחילת השיחה סיימו את השיחה בנימוס בטענה כי השארתם משהו על הגז ותחזרו עוד מעט שוב , אם עשיתם זאת בנימוס, ולא בזילזול שיעורר התנגדוד מצג הנציג, ירגיש הנציג כי סירבו לקבל ממנו שירות במסווה הדבר יעורר בו חשק להשתפר בשיחה הבאה.. התקשרו לאחר 5 דק וקרוב לודאי כי יענה נציג אחר שישמח לעזור. הנצגי מיצג את החברה אך בסופו של דבר הוא עובד בשבילה ולא מקבל מספיק בשביל להיות שטיח של לקוח כזה או אחר אך יש בו תכונה יחודית לכל הנציגים וזהו הרצון לעזור,כן לעזור ולא לשרת ולמרות כי הוא מתבקש לתת לכם הרגשה כזאת.
קוקי | 22.12.09
3.
זה פשוט מאוד
הערכת העובד וכן המשכורת של עובד בשירות לקוחות לא מבוססת על העברת תלונות למעלה אלא ההיפך - נציג השירות צריך לפתור את הפנייה על הצד הטוב ביותר ועל זה הוא נמדד !! העברת תלונה "למעלה" מחייבת גם מעורבות אישית בתלונה ונציגי השירות מעדיפים לענות על תלונות\פניות ישירות ללא מגע עם הממונים שלפעמים שואלים שאלות לא לעניין ולפעמים מחליטים לא להחליט .... כדי לקדם את שירות הלקוחות על ההנהלה להעריך את העובד לפי האקטיביות והמעורבות של העובד - כך מגיעים להשגים. מנהל שרות לקוחות
מנהל שרות לקוחות | 22.12.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת