אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

להתראות חארטה, שלום אותנטיות

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
צודק! אני מכיר המון קמפיינים שהם חארטה...
הקמפיין של בזק עם רשת ה NGN, נראה לי שעלה ים של כסף ואני לא לגמרי בטוח שיש בו פוטנציאל החזר של עשירית מהתשומות. אותו דבר למלחמת החורמה של מגה בול בדיל, אני באופן אישי לא חשבתי לרגע לנטוש את רשת השיווק שלי אפילו כדי לבחון אם יש אמת בפרסום, סתם מלחמת חורמה חסרת טעם שבטוח הכניס ים של כסף למפרסם והותירה את המפרסם עני ודל.
מייק | 16.09.10
5.
אפשר לצרף לכאן את המהלך המוצלחת של טי מובייל בבריטינה
תחת הסיסמא "life is for sharing" שיצר באמת חיבור למותג ולצורך שלנו בתרבות הנייד, בשביל לשתף. הם עשו את זה באמצעות סרטון לייב ברכבת המרכזית בבריטניה ואח"כ בשני מהלכים מדהימים של שירה בציבור בכיכר טראפלגר ושחייה צורנית בבריכה בלונדון. גם סלולר יכול להיות מכוון, מרגש, מחבר ומפתיע...
שושנה דרייפוס | 27.12.09
3.
מסכים.
באמת אפשר לראות חברות, סלולר בעיקר, שמבזבזות סכומי עתק על פירסום המותג ולא התוכן, הן יוצאות במבצעים מסוימים, ומה שאנו זוכרים לבסוף זה ש"היתה פרסומת יפה מושקעת ומרגשת" ותוהים אם הנופים אמיתיים או מעובדים במחשב, אך את המבצע עצמו לא זוכרים. מישהו באמת זוכר מה רצתה להגיד נינט טייב כשגילחה את ראשה? או יעל פוליאקוב שחיה בסרט? כנראה שלא, כנראה שמה שנזכור זה שפלאפון וייס פירסמו את המותג, מה זה חשוב מהי ההטבה למנויים. הגיע הזמן לשים דגש על התוכן השיווקי שצריך לעבור, לגרות את הצופה ולגרום לכך שיזכור את העיקר ולא את התפל (כמובן שתמיד חשוב פרסום המותג, אך צריך לשלב)
מתן | 24.12.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת