45. מכונית צריכה לקבל טיפול נכון לא משנה באיזה מכונית מדובר, כל מכונית צריכה לקבל טיפולים נכונים והחזקה נכונה. רנו צודקים בפנייה שלהם - אי אפשר לצפות ממכונית לא להגיע למוסך אם מתעללים בה וללכת למישהו שלא יודע איך ומה לעשות זה בהחלט סיכון. לפני כמה שנים היה לי קלקול במכונית ואני בכוונה לא מציין פירמה כדי לא לתהחיל פה ויכוחים, כדינ לחסוך הלכתי למוסך ביפו, סידרו לי את זה באמת ברבע מחיר אבל שבועיים אחרי זה המוכנית שבקה חיים ואז שילמתי כםול על נזק מצטבר. דויד | 01.01.10 (ל"ת)
44. ל-4: הבעיה היא בסנדלרים ששמם מכונאי רכב/חשמלאי שלא יודעים... לעבוד והורסים כל דבר שעובד ! יש לך בעיה בראש ולכן אתה מדבר שטויות. השפוי האחרון | 01.01.10 (ל"ת)
42. זו לא תקלה אלא מ-נ-י-ע-ה לא מדובר בשום תקלה ברנו אלא במניעה של תקלה וזו יוזמה נכונה והגיונית כשאר מדובר במכאניקה עדינה כמו שיש בהרבה רכבים חדשים. ההודעה של רנו היא מעד חכם שכל חברת רכב הייתה עושה וצריכה לעשות כדי למנוע מהרכבים שלה לההרס. רענן | 31.12.09 (ל"ת)
41. רנו מדגימה אמינות הפנייה הזו של רנו מוכיחה שהיא רצינית בקשר לאמינות. הרי היא יכלה לא לדוג ללקוחות ולהמשיך להרוויח מכניסות למוסך. במקום זה היא באמת עושה משהו כדי לדאוג שהלקוחות של הלא יגיעו למוסך. רועי | 31.12.09 (ל"ת)
40. בכל המוסכים יש רכבים מכל החברות. אם האמינות של כל החברות הייתה גבוהה לא היו מוסכים. עובדה שכל החברות כולל רנו וכלל מאזדה וכלל היפניות יש מוסכים. זה אומר שקילקולים יש בכל סוגי הרכב. שחורי | 31.12.09 (ל"ת)
38. מה עדיף ? לתת למישהו לעשות נזק ??? הייתה לי רנו בעבר ואת כל השירות קיבלתי במוסך של רנו. כיום יש לי מכונית אחרת אבל זו לא הנקודה אלא העליהום שעושים כאן לרנו בלי סיבה. זה בסדר מצד רנו לבקש מבעלי מקצוע לחכות עד שיקבלו השתלמות כדי לא להסב נזקים למערכות רגישות. זה לא אומר שום דבר רע אלא להיפך. אני חושב שרנו הייתה צריכה לצאת בתגובה רשמית ולעמוד מאחורי ההצהרה הזו כי בעצם זו הזדמנות להראות שכן איכפת לה שהיא אמינה ודואגת ללקוחות שלה. יורם | 30.12.09 (ל"ת)
37. בדיוק כמו שהקנת מזגן של באמצעות החברה תהיה באחריות הלקוח בעבר עבדתי בחברת מזגנים שאיפשרה לקנות מזגן במחיר שכולל התקנה ולאלה שהתעקשו לקנות את המזגן עם הובלה בלי התקנה - אבל אז עם חצימה על כך שהחברה מסירה אחריות על כל התקנה שלא מטעמה ותסב נזק. זהו בדיוק אותו המצב. רנו צודקים בבקשה שלהם אלא שהם לא פונים אל הלקוח אלא למתקינים עצמם. מערכות חשמליות בין אם זה מזגן או מכונית או מקרר או מחשב צריכות להיות מטופלות על ידי מי שמכיר אותן היטב. הפלואנס היא מכונית חדשה ואני מניח שרב המתקינים בארץ לא מכירים אותה מספיק טוב ולכן הפנייה של רנו. אני חושב שרנו נוהגת באחריות רבה והרבה מהמקנטרים כאן עושים זאת שלא בתום לב אלא מתוך איבה לצרפתיות בלי לראות בעיניים. ברק | 30.12.09 (ל"ת)
36. לטפל רק במוסכים מורשים יש לי רנו קנגו. במשך השנתיים האחרונות אין לי תקלות ואני די בטוח שזה בזכות טיפולים שאני עושה אך ורק במוסכים מורשים של רנו. אל תתפתו לטפל בכל מיני מוסכים זולים כי בסופו של דבר אתם תבכו על זה. ירון | 30.12.09 (ל"ת)
35. צעד בונה אמינות לבוא ולבקש ממתקנים לא לגעת במה שהם לא מבינים בו מראה דאגה מצד רנו כלפי הלקוחות שלה. במדינות אחרות הבקשה הזו הייתה ברורה. אדיר | 30.12.09 (ל"ת)
34. תגובה ל- 29 המודאג תקבל , בוודאי תקבל . תקבל גם ריפוד אמיתי לדש-בורד מעור נמר . תקבל ליטוף ציריות , ננקה לך את האוטו עם בחורות טופלס תקבל ג'חנון עם ביצה חומה , וגם רסק ! תקבל גלידה שלושה כדורים בטעמים שונים ולמעלה סוכריות ושמן גיר , נגמר השוקולד . רנו | 29.12.09 (ל"ת)
33. לא כל המוסכניקים יודעים מה הם עושים כל חברת רכב שמכבדת את עצמה צריכה לתמוך במסמך של רנו. יצא לי לקבל לידיים מכונית שעברה התעללות אצל חאפרים שרק הזיקו יותר משהועילו. לא כל בוגר בית ספר למכונאות שגם אולי חולה הגה וחי מכוניות, מבין עד הסוף כל דגם של מכונית ויודע בדיוק מה הוא עושה. בשביל זה יש מומחי רכב שאמורים להכיר את הרכב כמו את הכף יד שלהם. רנו צודקים בפנייה שלהם ובמקומם הייתי יוצא בצורה גלויה ומגיב כי אין מה להסתיר אלא להיפך. מוסכניק | 29.12.09 (ל"ת)
32. מהומה רבה על כלום רנו באה בטוב וכל המטקבקים מטעם מנסים לחגוג לה על הדם. רנו כולה בקשה מבעלי מקצוע לא לגעת במה שהם לא מבינים עד שלא תהיה הדרכה מסודרת. מה לא הגיוני בזה ? בני | 29.12.09 (ל"ת)
30. לא רואה מוסך עלק נכון היא לא מצליחה להגיע למוסך היא נתקעת באמצע בגלל זה היא לא רואה אותו. רמבו | 29.12.09 (ל"ת)
28. רוצים לשפר את התדמית? יש לי עצה זולה בזבילכם לכו על השיטה של קיה: ספרו לכולם שאתם נותנים 7 שנות אחריות מלאה כי אתם מאמינים במוצר - זה יכול לשכנע לקוחות קצת יותר מעוד מפורסם שמקריא את הטקסט שכתנו לו בנוסף, צעד כזה עוזר לשמירת הערך של המכונית לעוד כמה שנים - חברות הליסינג ישמחו לקנות אצלכם אם אפשר למכור הלאה בקלות ואם אתם חושבים שזה יותר יקר מאשר הפקה של קמפיין פרסומת לא משכנע.... אל תצפו שיקנו מכם פוקוס ליסינג | 28.12.09 (ל"ת)
27. גם UMI האשימה מתקיני אזעקות ישראליים בכיבוי מנוע בנסיעה עד שלבסוף הוציאו מהם ( כמעט אילצו אותם ) שלמעשה הבעיה היא במחשב ניהול מנוע שללא ספק הותקן במפעל . קורבן השרלטנים | 28.12.09 (ל"ת)
26. בתור אחד שהחזיק עד לאחרונה רנו קליאו והיה לי הרבה בעיות איתו ממליץ לא לקנות את הרכב הצרפתי הזה ,בעיות על ימין ועל שמאל והמחירים במוסכים ,ממש שחיטה , בקיצור שומר נפשו ירחק . אבי | 28.12.09 (ל"ת)
25. יא אללה....היום לא מכרו ברנו מכוניות - כל אנשי המכירות ישבו לכתוב טוקבקים חוני המעגל | 28.12.09 (ל"ת)
24. למה שמישהו יתקין בעצמו מרימי חלונות מלכתחילה ??? אני לא מבין למה שמישהו יתקין על דעת עצמו מרימי חלונות. זה כמו שמישהו יעשה לעצמו סתימה בשן ... . יש בעלי מקצוע וכשמם הם אמורים להבין במה שהם עושים. אם הבנתי נכון רנו באה למנוע מצב שבו מי שלא מבין יבצע עבודה שתגרום לנזק במכוניות. אם לא היו חאפרים בחוץ לא היה צורך בכלל לחשוש ממצב כזה. אלעד | 28.12.09 (ל"ת)
23. מבצע נועז מי ישמע "מסמך פנימי" ממש ריגול תעשייתי משולב במבצע נועז עם המוסד,אז איך בדיוק עלו על המסמך?הכניסו סוכנים מיוחדים? הכל בשביל להשמיץ את רנו??? די תפרגנו הם מובילים לשינוי! הסוכן א | 28.12.09 (ל"ת)
22. במילים אחרות : אל תלכו לחאפרים שיהרסו לכם את הרכב. מה שרנו אומרת זה בעצם לא ללכת לחאפרים שלא מכירים את המערכת הרגישה של המכונית. זה נשמע לי משהו הכי מתבקש מכל בעל מכונית ולא רק מבעלי רנו. העיתוי של רנו כאילו מושך אש אבל בתכלס רנו רק מוכיחה את זה שהיא אמינה ודואגת באמת ללקוחות שלה ועושה את מה שצריך כדי לא להביא נהגים למוסך עם תקלות שעשויים להביא על עצמם. מריו | 28.12.09 (ל"ת)
21. שהיבואן יעמוד מאחורי ההצהרה היומרנית אם לטענת היבואן רנו לא רואה מוסך שיאריך את משך תקופת האחריות זה יהיה יותר אפקטיבי מכל פרסומת שייקח דוגמא מקאיה שם נותנים 7 שנים | 28.12.09 (ל"ת)
20. הכוונה בסך הכל טובה הכוונה של רנו בסך הכל טובה ובמגמה למנוע תקלות. יש לי הרגשה שמחפשים אותם בפינה. בסך הכל ביקשו ממי שלא יודע מה הוא עושה לא לבתע משהו שיכול לגרום לנזקים במכונית. מה כל כך נורא בזה. ברק | 28.12.09 (ל"ת)
19. למס' 14 - ברכב אירופאי אין צורך במתאם כזה ברכבים האירופאים לחיצה רצופה על השלט שבמפתח מרימה א (או מורידה) את השמשות, ולכן אין צורך במתאם שאתה מציין. ברנו נוהגים "לצייד" את הדגם הפשוט במנוואלה להרמה/הורדת החלונות האחוריים (גם בטויוטה) וגם בג'ויוסטיק נשלט כבל לכיוון המראות, ממש כמו לפני 25 שנה.... | 28.12.09 (ל"ת)
18. בעד השינוי רנו מכוון לשינוי ובכלל קבוצת קרסו מכוונת לשינוי חיובי ואחריות חברתית,אני מאמין בהם ונותן להם הזדמנות להוכיח את עצמם! אופטימי | 28.12.09 (ל"ת)
17. קצת קטנוני לא? אף אחד לא ייתן לרנו הזדמנות? הם לפחות מנסים להבדיל מאחרים שבורחים מאחריות! ציפורה | 28.12.09 (ל"ת)
16. נקווה בשבילם שיפתיעו לטובה אני בספק אם אפשר יהיה להפטר מכל המחלות של המכוניות האלו במכה אחת, אבל בהחלט מקווה שרנו יוכיחו שהם עומדים מאחורי הצהרה כל כך יומרנית...חתיכת תעוזה (או עוורון) אחד שתוהה | 28.12.09 (ל"ת)
15. רנו מגלה אחריות אני לא מבין מה רע בדיוק בהודעה של רנו - למעשה רנו מגלה אחריות ומנסה למנוע בעיות שיכולים ליצור מתקינים שלא מכירים את המכונית כמו שצריך. עודד | 28.12.09 (ל"ת)
13. בלגונה האחרונה איכות די השתפרה מצפים גם ממגאן, לדעתי זה רכב משפחתי הכי טוב ומפנק, צריך רק לבצע טיפולים בזמן ובמוסך מרכזי, ולא לתת אותה ל"מומחים" בחצי מחיר ari | 28.12.09 (ל"ת)
12. רנו לא רואה מוסך סלוגן כל כך אווילי כבר הרבה זמן לא נשמע במקומותינו. משום מה ברנו, או מדוייק יותר - בקרסו, מצליחים תמיד להתחבר לפרסומאים גרועים | 28.12.09 (ל"ת)
9. מה כל כך קשה להביא אוטו עם חלונות חשמל כבר מהמפעל הלו, אנחנו ב-2010 !!!! איפה הלנסר 89 ואיפה רנו (וגם קורולה) !!! אריאל | 28.12.09 (ל"ת)
5. צעד נכון של קרסו. התקנות מקומיות גורם 1 לתקלות באוטו חדש. כל התקנה צריכה להיות ברמה גבוהה כדי למנוע תקלות. המומחה | 28.12.09 (ל"ת)
4. פעם רנו היה אוטו טוב היום הוא מלא אלקטרוניקה שהצרפתים לא יודעים איך לכול אותה. היפנים עושים לכולם בית ספר בנושא ואין תמיהה על החבירה של רנו לניסאן. היפנים עושים אמינות,הצרפתים איכות. אייל | 28.12.09 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": רנו פלואנס לא רואה מוסך? אל תתקינו בעצמכם מרימי חלונות
45 תגובות לכתיבת תגובה