אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": רנו פלואנס לא רואה מוסך? אל תתקינו בעצמכם מרימי חלונות

45 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

45.
מכונית צריכה לקבל טיפול נכון
לא משנה באיזה מכונית מדובר, כל מכונית צריכה לקבל טיפולים נכונים והחזקה נכונה. רנו צודקים בפנייה שלהם - אי אפשר לצפות ממכונית לא להגיע למוסך אם מתעללים בה וללכת למישהו שלא יודע איך ומה לעשות זה בהחלט סיכון. לפני כמה שנים היה לי קלקול במכונית ואני בכוונה לא מציין פירמה כדי לא לתהחיל פה ויכוחים, כדינ לחסוך הלכתי למוסך ביפו, סידרו לי את זה באמת ברבע מחיר אבל שבועיים אחרי זה המוכנית שבקה חיים ואז שילמתי כםול על נזק מצטבר.
דויד | 01.01.10
38.
מה עדיף ? לתת למישהו לעשות נזק ???
הייתה לי רנו בעבר ואת כל השירות קיבלתי במוסך של רנו. כיום יש לי מכונית אחרת אבל זו לא הנקודה אלא העליהום שעושים כאן לרנו בלי סיבה. זה בסדר מצד רנו לבקש מבעלי מקצוע לחכות עד שיקבלו השתלמות כדי לא להסב נזקים למערכות רגישות. זה לא אומר שום דבר רע אלא להיפך. אני חושב שרנו הייתה צריכה לצאת בתגובה רשמית ולעמוד מאחורי ההצהרה הזו כי בעצם זו הזדמנות להראות שכן איכפת לה שהיא אמינה ודואגת ללקוחות שלה.
יורם | 30.12.09
37.
בדיוק כמו שהקנת מזגן של באמצעות החברה תהיה באחריות הלקוח
בעבר עבדתי בחברת מזגנים שאיפשרה לקנות מזגן במחיר שכולל התקנה ולאלה שהתעקשו לקנות את המזגן עם הובלה בלי התקנה - אבל אז עם חצימה על כך שהחברה מסירה אחריות על כל התקנה שלא מטעמה ותסב נזק. זהו בדיוק אותו המצב. רנו צודקים בבקשה שלהם אלא שהם לא פונים אל הלקוח אלא למתקינים עצמם. מערכות חשמליות בין אם זה מזגן או מכונית או מקרר או מחשב צריכות להיות מטופלות על ידי מי שמכיר אותן היטב. הפלואנס היא מכונית חדשה ואני מניח שרב המתקינים בארץ לא מכירים אותה מספיק טוב ולכן הפנייה של רנו. אני חושב שרנו נוהגת באחריות רבה והרבה מהמקנטרים כאן עושים זאת שלא בתום לב אלא מתוך איבה לצרפתיות בלי לראות בעיניים.
ברק | 30.12.09
33.
לא כל המוסכניקים יודעים מה הם עושים
כל חברת רכב שמכבדת את עצמה צריכה לתמוך במסמך של רנו. יצא לי לקבל לידיים מכונית שעברה התעללות אצל חאפרים שרק הזיקו יותר משהועילו. לא כל בוגר בית ספר למכונאות שגם אולי חולה הגה וחי מכוניות, מבין עד הסוף כל דגם של מכונית ויודע בדיוק מה הוא עושה. בשביל זה יש מומחי רכב שאמורים להכיר את הרכב כמו את הכף יד שלהם. רנו צודקים בפנייה שלהם ובמקומם הייתי יוצא בצורה גלויה ומגיב כי אין מה להסתיר אלא להיפך.
מוסכניק | 29.12.09
28.
רוצים לשפר את התדמית? יש לי עצה זולה בזבילכם
לכו על השיטה של קיה: ספרו לכולם שאתם נותנים 7 שנות אחריות מלאה כי אתם מאמינים במוצר - זה יכול לשכנע לקוחות קצת יותר מעוד מפורסם שמקריא את הטקסט שכתנו לו בנוסף, צעד כזה עוזר לשמירת הערך של המכונית לעוד כמה שנים - חברות הליסינג ישמחו לקנות אצלכם אם אפשר למכור הלאה בקלות ואם אתם חושבים שזה יותר יקר מאשר הפקה של קמפיין פרסומת לא משכנע.... אל תצפו שיקנו מכם
פוקוס ליסינג | 28.12.09
24.
למה שמישהו יתקין בעצמו מרימי חלונות מלכתחילה ???
אני לא מבין למה שמישהו יתקין על דעת עצמו מרימי חלונות. זה כמו שמישהו יעשה לעצמו סתימה בשן ... . יש בעלי מקצוע וכשמם הם אמורים להבין במה שהם עושים. אם הבנתי נכון רנו באה למנוע מצב שבו מי שלא מבין יבצע עבודה שתגרום לנזק במכוניות. אם לא היו חאפרים בחוץ לא היה צורך בכלל לחשוש ממצב כזה.
אלעד | 28.12.09
22.
במילים אחרות : אל תלכו לחאפרים שיהרסו לכם את הרכב.
מה שרנו אומרת זה בעצם לא ללכת לחאפרים שלא מכירים את המערכת הרגישה של המכונית. זה נשמע לי משהו הכי מתבקש מכל בעל מכונית ולא רק מבעלי רנו. העיתוי של רנו כאילו מושך אש אבל בתכלס רנו רק מוכיחה את זה שהיא אמינה ודואגת באמת ללקוחות שלה ועושה את מה שצריך כדי לא להביא נהגים למוסך עם תקלות שעשויים להביא על עצמם.
מריו | 28.12.09
19.
למס' 14 - ברכב אירופאי אין צורך במתאם כזה
ברכבים האירופאים לחיצה רצופה על השלט שבמפתח מרימה א (או מורידה) את השמשות, ולכן אין צורך במתאם שאתה מציין. ברנו נוהגים "לצייד" את הדגם הפשוט במנוואלה להרמה/הורדת החלונות האחוריים (גם בטויוטה) וגם בג'ויוסטיק נשלט כבל לכיוון המראות, ממש כמו לפני 25 שנה....
 | 28.12.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת