3. קישקוש בארה"ב לדוגמה ב"טסט" בודקים רק זיהום אויר ורוב האמריקאים לומדים נהיגה לבד או מהדודה ובאופן מפתיע בארץ נפגעים יותר אנשים מתאונות ,סטטיסטית,מאשר שם,המסקנה שלי מכל העניין היא שכאשר הכל אסור ובשביל לפתוח רדיו צריך רשיון מיוחד ושלושה קורסים שונים,אז לא הבטיחות אלא הרווח הוא המטרה! רון | 07.01.10 (ל"ת)
2. היה כזה רעיון של משרד התחבורה לפני 5 שנים שאפילו ניסו לקדם אותו בחוק ההסדרים אבל משרד המשפטים והממונה על ההגבלים אמרו שזה לא חוקי וזנחו את זה אביבי | 07.01.10 (ל"ת)
1. מוטיבציה כלכלית גרידא ! מכוני הרישוי מצאו דרך להגדיל את הכנסותיהם. החמרת הבדיקות לא נובעת מניסיון לזהות תקלות טוב יותר, אלא מזיהוי דרך למלא כיסים במזומנים מהר יותר. מעתה קיראו "יחמירו יותר = ירוויחו יותר" דדי | 07.01.10 (ל"ת)
האח הגדול של הרכב: מאגר מידע משותף למכוני הרישוי
4 תגובות לכתיבת תגובה