אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האם לשלם על חניה?

44 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

44.
צאו מהבלגן ...
מה יש לחפש בתל אביב ... שנים אני לא נוסע לתל אביב ... חוף ים מדהים יש לי בראשון קניות אני עושה בראשון לציון ... בילויים ומסעדות בראשון לציון ... אפילו איקקה מגיעה לראשון לציון ... תחפשו לכם עבודה מחוץ לתל אביב ... אם אתם חייבים לעבוד בת"א אולי תארגנו לכם פול לנסיעה משותפת וכך תפלו למטלת הנהיגה והחניה רק פעם בכמה ימים ... אפשרות נוספת היא לנסוע בפול במונית ... ואם אתה חסר יוזמה ואין לך פול ... סע ברכבת או בקטנוע ...
יורם מראשון | 10.01.10
43.
לא ברורה תחושת ה"מגיע לי" בכל הנוגע לחניה במרכזי הערים
הלא כל דבר במרכז העיר עולה בכסף רב. שכירת דירה עולה לא מעט ואפילו על הנחת הישבן הענוג של הנוכח בבית קפה יש לשלם. רק מה? משום מה התפתחה התפיסה כי הפקעת לא מעט מטרים רבועים של מרחב עירוני חסר תחליף על חניה צריכה להיות בחינם לכל המעוניין. ובכן, ההפך הוא הנכון: יש לעודד תחבורה ציבורית, בין אם ע"י שיפור השירות והרחבת שעות הפעילות, ובין אם ע"י ייקור החנייה במידה ניכרת, שתשקף את תשלום השכירות על אותם מטרים רבועים לאותן שעות חניה באותו איזור יקר להשחית.
משתומם | 09.01.10
42.
באוסטרליה למשל כולם משלמים על חנייה ומאף אחד
עוד לא נפלה חתיכה ,בכל מקום יש מדחנים ,חנייה בסיסית בקניון היא 3-4 שעות חינם ואחריי זה משלמים מחיר התחלתי של 5 דולר וזה עולה או שאתה לוקח יומי וזה עולה מחיר גלובאלי מסוים .אנשים חיים עם זה מצוין ,זה מסייע גם להוריד חלק מהעומס על הכביש כי אנשים עושים חשבון של אחד ועוד אחד ואומרים שווה לנסוע ברכבת או בחשמלית לעבודה בעלות של נאמר 3-4 דולר מאשר לקחת את האוטו לשלם דלק לשלם חנייה להיתקע בפקק (אומנם התחבורה הציבורית יותר יעילה פה מישראל וגם יותר זולה אבל יש שיקולים אחרים שגם הם מסייעים לעובדה שהרבה מהאנשים נוסעים בתחבורה ציבורית ולא ברכב לעבודה ),במרכזיי קניות גדולים נהוגה חנייה מוקצבת בזמן ללא תשלום ומעבר לזמן מסוים את מתחיל לשלם . הכסף שמגיע מאמצעי אכיפת החנייה הציבורית עוזר לתקן כבישים להקים חדשים להקים מעקפים ולפתח את העיר.אומנם החניות הפרטיות מהוות מקור הכנסה לבעליהן אך מאידך הן גם מפרישות מס קצוב לעירייה .ובניגוד לישראל כל עירייה באוסטרליה היא מעין ממשלה מקומית והיא מחוייבת בשקיפות מלאה של הכספים שנכנסים לה כתוצאה מהדוחות השונים ומהאמצעים האחרים שעומדים לרשותה לגבייתם של אלו . לא אני לא מרגיש פראייר שאני משלם חנייה כי אני יודע שזה מבטיח שתהיה לי חנייה כל הזמן מסודרת מטופחת מוארת וכיו"ב מצד שני במקומות חנייה שנכנעו ללחצים של עסקנים והם בחינם נאמר בקניונים מסוימים ,הרי שאתה מוצא את עצמך מסתובב שעות לחפש חנייה ובגלל זה הם התחילו לשנות את השיטה גם באלו ולגבות חנייה אחריי שמן מסוים קצוב .עובר פקח מסמן לך את הגלגל באיקס עם גיר במקום שרק הוא יודע ,ואם אחריי נאמר שעתיים הוא עובר ואתה עוד שם אתה אוכל דוח ,מצד שני אם תזיז את האוטו למקום אחר ,או תצא הגיר יימחק ולא תהיה לך בעיה בכלל . תיהנו ישראל
chef izzie  | 10.01.10
40.
יש להוריד את מחירי דוחות החנייה שיהיו יחסיים למשכורות הנמוכות
לא מספיק לא להגיע לתל אביב כסנקציה על מחירי החניה המטורפים . צריך גם להלחם ולעשות לובי חזק בכנסת להוריד את מחירי קנסות החנייה ... לא הגיוני להמשיך לרשויות המקומיות להשתולל ולהתעמר בצורה האלימה כפי שזה נעשה היום באנשים שמשכורתם היא שכר מינימום הנגזר מהשכר בעולם הגלובלי השלישי, אך עלויות מחייתם גבוהות כמו בעולם הגלובלי הראשון . תבואו , יש קבוצה בפייסבוק http://www.facebook.com/group.php?gid=241112413788&ref=nf
אזרח | 09.01.10
34.
לא אהבתי בכלל
איך בדיוק אפשר לחשב את ערך "שעת הבילוי" של האדם ?!? הרי זה לא כמו עלות שולית של זמן עבודה ! ולכן דוגמא זו לא רלוונטית כלל, ולא ניתן לחשב עלות "שעת בילוי". חישוב סבל מתשלום או מחיפוש חניה ?!? - הד"ר משווה פה בין מצב נפשי לערך כספי, השווה הזויה לחלוטין. מה בנושג לשיקולים הבאים, שגם להם תיתכן השפעה על חישובי העלות: - עלות הדלק תוך כדי חיפוש חניה, - עלות בלאי הרכב, הרכב בתנועה ולכן הבלאי גדל, תיקון בלאי = כסף, - סיכון לתאונה, כי הרי הרכב נמצא יותר זמן בתנועה, - סיכון לקבל דוח תנועה על אי עציה באדום / אי מתן זכות קדימה - בת"א זה דיי נפוץ, - סיכון לפגיעה בהולך רגל, הרי בת"א כמות האוכלוסיה דיי גבוהה למספר הרחובות המצומצם יחסית בעיר, ודבר כזה פשוט יגרום לנהג לא לצאת יותר אי פעם (ייתכן אפילו שזה יגרום לחיסכון רב בעתיד על תשלומי חניה או זמן חיפוש חניה) ישנם עוד הרבה שיקולים שניתן לקחת בחשבון. הכתבה דיי ילדותית, ומראה לאיזה אנשים היא פונה בעיקר. חבל שכך, שבת שלום.
אני | 08.01.10
33.
הבעיה היא שבסוף השנה אתה מרגיש כאילו תרמת המון לצדקה
ומרגיש טוב עם עצמך, כשבעצם לא נתת כלום עדיף שארגוני הצדקה יבנו על אנשים שלא משתמשים בשיטה זו אגב, אם שנה מוניות הייתה עולה רק 2000 דולר ושנה מוניות בתל אביב היתה 500 שקל כולנו היינו נוסעים במוניות. בתור מומחה בכלכלה אתה לא מעודכן במחירים כראה- הרבה יותר גבוהים
בבית בשישי בערב | 08.01.10
31.
12 הוצאת לי את המילים מהפה!!
לא מספיק שעל כל חלקה שאתה זז בה אתה משלם ,החניה הפכה לעסק רווחי מאד עבור העריה אז למה לא ? נמכור מגרשים מעשה מליונים מחניה . שאלה טובה 12 ! למה לעזאזל צריך לשלם על חניה? הרי לכל אחד יש רכב למה לא לבנות כמה מבנים שימומנו נטו על חשבון העריה ! אז תרוויחו קצת פחות כסף אבל התושבים יהנו ! הפכתם אותנו (כשאני אומר הפכתם = הרשיות והממשלה ) לפרות אתם רק שואבים מאיתנו כסף כמו בהמות ! דיי 500 שקל לחניה אומר הפרופסור ..למי יש 500 שקל לחניה ? מה עם 500 שקל רק נסיעות לעבודה ? ו4000 שקל מינימום בשנה לחברות ביטוח ו 400 שקל חידוש רישיון , ולא לדבר על דלק! 6.50 שקל לליטר!! אז גם לסחוט אותנו עוד זאת חוצפה ויריקה בפרצוף שלנו ,לא כולם יכולים לטייל בניויורק ..מותרות זה בקושי אינטרנט עבורי ועבור 50% מהמדינה הזאת ,פערי מעמדות מפה ועד אלוהים יודע , כל אחד גונב מאיתנו.אוכל מתייקר עם הדלק ביחד..אז למה לא לבוא בדרישה לגיטימית שלפחות תבנו חניונים חינם לתושבי העיר ובכמות מספקת ולא חניות מ 6 בערב עד 6 בבוקר חינם לא!! חינם זה חינם ~ ! מה עריית ת"א נונתת לי האזרח ? מה? כלום ! פשוט כלום . ת"א כולה היא מסחטת כסף ואנושיות מכל התושבים עיר מגעילה שאם היה לה דגל לאום משלה זה היה השטר של ה100 שקל! .. א י כ ס ה ! רק חבל שעוד כמה מתחילים ללכת לכיוון הזה שזאת חיפה וראשון לציון ועוד ועוד "פיתוח קוראים לזה" פינה ירוקה אחת אין בכל הערים היום . אל תתנו לנו מה שלא מגיע לנו אבל חניה זה לא מותרות !
הפרה גיא | 08.01.10
27.
סוגיה חשובה ששכחו להתייחס אליה
שכחו להתייחס לסוגיה חשובה מאוד חיפוש החניה גורר לא רק עלות בזמן של המחפש אלא גם עומס תנועה אדיר על מערכת הכבישים (וחובה להתייחס לעלות זאת בחיוב הכללי) במאמרים רבים מתיחסים לעד 30% מנפח תנועה כאנשים שמחפשים חניה (crusing for parking).
חוקר חניה | 08.01.10
22.
תקראו את 12 - חניה חינם מעודדת עסקים יותר מכל דבר אחר !
את הצלחת קניון רמת-גן אפשר בהחלט לייחס לחניה החינמית שם. העיריה מתה לגבות שם על חניה אבל ההסכם המקורי עם עזריאלי משנת 1975 לערך מבטיח שהיא תהיה חינם לתמיד. תחשבו על זה כך - עיריה שרוצה לגבות ארנונה ולקדם את העיר גם ע"י עזרה לעסקים (מי שיקנה בגד גם יאכל במסעדה...) תנסה להיטיב כמה שיותר עם עסקים בתחומה כאשר אחת השיטות היא לספק הרבה חניה (או תחבורה ציבורית מעולה). אממה הכל בארץ לטווח הקצר ומנסים למצוץ כמה שיותר הן מהעסקים והן מהלקוחות...
אזרח נמצץ בת"א | 08.01.10
14.
בתל אביב - רק מונית - הוא רמז לכם על זה בכתבה
אם אתם צריכים להגיע מתל אביב לתל אביב סעו במונית - יותר זול מחניה ולא צריך לחפש חניה. אני מכיר איש עסקים רציני שלא מזיז את עצמו בתל אביב עם המכונית שלו רק מונית. הרבה יותר זול ויעיל. אני לא גר בל אביב ואין לי חברת מונית אבל תחשבו על זה
יורם | 08.01.10
12.
תדעו לכם שאנחנו כל פראיירים שזה מטורף.
למה לשלם על חניה בכלל? איך זה תפס לעזאזל? גם ככה משלמים עבור השימוש ברכב באגרות בדלק בהכל למה כל אחד חייב לנגוס? עכשיו התחילו גם עם כבישי האגרה... כי אתם עם של פראיירים מושבעים ולא בבדיחה - יש כם גן מיוחד על זה בגוף גן הפראייריות איזה עם אנחנו עם עמה יאממה תשלמו תשלמו מישו צוחק עליכם כל הדרך לבנק ולחול ולווילה ןלמגרש מכוניות הפרטי שלו
 | 08.01.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת