אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רנו מגאן: המכונית המתקלקלת ביותר בבריטניה

40 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

33.
רנו בעצמם הודו בבעיות העבר אז מה החדשות החמות כאן בכלל ???
רנו בעצמם הודו על בעיות שהיו להם בדגמים ישנים אז מה כל ההתלהמות. אם רנו עשו את הצעד הזה והודו בטעויות וכעת הם מסבירים בשקיפות מלאה איך הם מתקנים את זה, אני נותן להם את הקרדיט ומאמין שיש שינוי באוויר. כמובן מה שיתן לכל זה תוקף זה לראות איך מכוניות ממודל 2010 עוברות טסט.
אילן | 18.01.10
30.
רנו- דעות קדומות
הרכב הנוכחי שלי מגאן לפניה כנ"ל לפניה גם. עד שלא ניסיתי רנו גם אני סחבתי דעה קדומה, אני מצטער שלא המתנתי לפלואנס. איני כותב מטעם קרסו אלא מנסיוני בלבד. רק לאחר שניסיתי והתנסתי הבנתי שאין יותר תקלות מאשר מכוניות הסוברו האמינות ששרתו אותי נאמנה שנים. איני יכול לומר דבר על רנו ישנים לא התנסתי.
שמואל | 17.01.10
21.
כולם נופלים על דברים קטנים ודברים גדולים
מה אתם חושבים שבמגאן רק לוחית הרישוי נשחקת והמנורות נשרפות מהר ואצל האחרות מדובר בנפילה בטסט רק בגלל נזילות שמן וזיהום אויר ? ושרק במגאן נוסעים הרבה ושוחקים צמיגים ? הטיעונים שלמעלה היו נכונים רק אם במגאן היו עושים יותר בדיקות בטסט מלמכוניות אחרות. ברגע שעושים לכולן אותן בדיקות אז מי שנופלת יותר - מתקלקלת יותר. שימו לב שרנו מככבת גם במכוניות בגיל 2-3 וגם בגיל 5. שימו לב שהיפניות נופלות בטסט פחות, זה לא נשמע לכם מוכר מאיפה שהוא ?
העורב | 15.01.10
20.
ל-10 : טויוטה יותר אמינה מפיאט ???!!! ספר את זה לאשתי !!!
מעולם לא היה ברשותנו רכב יותר גרוע מהיאריס של אשתי . הרכב פשוט שוחט אותנו בהוצאות כל חודש בחודשו . לי יש פיאט פנדה בת 6 שנים . 0 תקלות !!!, טיפולים וביטוחים זולים וצריכת דלק מגוחכת . את היאריס נחליף בקרוב לפיאט 500 (קצת יקרה אבל נגרד את הארנק...) . נ.ב. אל תמהר להלל ולשבח את טויוטה . יצרן שהחרים אותנו עד לשנת 1992 והיה שותף "בכיר" בחרם הערבי על מדינת ישראל . מעולם לא אשלם מכספי ולא אתן שקל אחד לטויוטה או הונדה (הונדה הגיעה לישראל רק בשנת 1991 מאותה הסיבה) . וכן, גם אשתי השתכנעה . טויוטה לא עוד !!! שאל גם את נהגי המוניות (כמדד לאמינות) מדוע הם אינם נוסעים בפחיות של יצרן נולי האריגה הנקרא טויוטה . פשוט הרכב לא יעשה את העבודה .
א | 15.01.10
15.
השאלה על מה נופלים בטסט.
אני עובד במוסך שנותן שירות של הובלת המכוניות לטסטים. תחיל מזה שכ-ל המכוניות נופלות בטסט וודוקא אצלי המגאן עברו יותר מאחרות אבל לא זו הנקודה. רב הטסטים נופלים על הדברים הכי קטנים - וישרים, צמיגים, חגורת בטיחות רופתת - ככה שאי אפשר לשייך את זה ליצרנית רכב אלא לנהגים שלא שומרים על המכוניות כמו שצריך.
מוני | 14.01.10
10.
למספר 4 -קצת חשיבה לוגית
הסיבות הלא רלוונטיות לאי מעבר טסט (צמיגים, מגבים וכו') חלות על כל המכוניות בבריטניה, גם על HONDA וגם TOYOTA ולכן כל המכוניות בסקר עלולות ליפול בסעייפים אלו, לא רק הרנו. ולכן בניכוי ושקלול סיבות אלו -עדיין רנו ופיג'ו עוברות פחות טסטים (קשה להניח שהמגבים או שהצמיגים של פיז'ו יותר חלשים מאלו של טויוטה) ולכן אפשר להסיק שמבחינה מכאנית הן פחות אמינות. אבל זה לא חדש. טויוטה והונדה יותר אמינות מפיאט פיג'ו ורנו.. יפאניות יותר אמינות מאירופאיות....
עמית | 14.01.10
4.
כתבה פופוליסטית : מה הקשר לאמינות ??!!!
רכב עשוי לא לעבור טסט ממליון סיבות, שרובן ככולן קשורות אך ורק לאופן התחזוקה : 1. צמיגים . 2. מגבים . 3. לוחיות רישוי . 4. היעדר פרטים כגון משולש, אפוד וכו' . 5. פנסים . אין שום קשר לאמינות . כמו כן יש לתת את הדעת לאופי השימוש ברכב, מידת שכיחותו, גילו, מספר הנהגים, תחזוקה וכו' . לא מקצועי . ולא מעיד מה הסיבה ומה המסובב .
א | 14.01.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת