39. הזאב שלא הגיע לענבים טען שהם בוסר רנו מגאן רכב מפנק וטוב וכמו בכל דבר בחיים היחס שלך הוא הגורם למצבך תדאג לרכב ותטפל בזמן תקבל רכב שמור ומטופל. | 05.02.10 (ל"ת)
38. קנגו עוברת טסטים יש לי קנגו ואני עובר טסטים בלי בעיה. מוזר לי לקרוא הכללות כאלה גסות. לכל יצרנית רכב יש כל מיני דגמים וכל שנתון יוצא מוצלח במידה כזו או אחרת. אין בסדברים האלה אחידות ובכל מקרה תלוי על מה נופלים בטסט. עמי | 31.01.10 (ל"ת)
37. רנו מגאן 2003 ברשותנו רנו מגאן שנת 2003. הרכב פשוט טוב ובאמת ש"לא רואה מוסך". 7 שנים בלי תקלות חשובות... אני מאחלת לעצמנו שהרכב החדש שבכוונתנו לרכוש לא יהיה פחות טוב מהרכב הזה. רנו חדש זו אחת האופציות . ב.ר | 29.01.10 (ל"ת)
36. נתונים ישנים אותי מעניין לראות נתונים חדשים יותר לגבי מבחנים של רנו מהשנה הנוכחית. אם רנו מדברים על שינוי מעניין יהיה לראות את נתוני השנה. לדעתי הם בנו כל כך הרבה על השנתון הזה שהרכבים יעברו טסט. מאיר | 27.01.10 (ל"ת)
35. מדובר במודל 2004 2005 לפי הכתבה מדובר בדגמים הישנים של מגאן. בדגמים החדשים של רנו זה כבר לא היה קורה בטח לא אלה שמוציאים עכשיו. צינו | 21.01.10 (ל"ת)
34. הייתי בטוח שדווקא איזו סיטרואן הידראולית תתפוס מקום ראשון יכול להיות שהיא לא נמצאת ברשימה כי פשוט לא קונים אותן יותר בבריטניה? | 18.01.10 (ל"ת)
33. רנו בעצמם הודו בבעיות העבר אז מה החדשות החמות כאן בכלל ??? רנו בעצמם הודו על בעיות שהיו להם בדגמים ישנים אז מה כל ההתלהמות. אם רנו עשו את הצעד הזה והודו בטעויות וכעת הם מסבירים בשקיפות מלאה איך הם מתקנים את זה, אני נותן להם את הקרדיט ומאמין שיש שינוי באוויר. כמובן מה שיתן לכל זה תוקף זה לראות איך מכוניות ממודל 2010 עוברות טסט. אילן | 18.01.10 (ל"ת)
32. אני עובר טסט פעם אחר פעם מי שמתחזק את המכונית שלו על בסיס קבוע לא מגיע למצב שבטסט מכשילים אותו. הייתה לי מגאן שלוש שנים ועברתי טסטים בלי שום בעיה. כיום יש לי טויוטה ושוב אני עובר טסטים בלי בעיה - הנקודה היא להשקיע במכונית על בסיס קבוע ולא להתעלל במכונית. יאיר | 18.01.10 (ל"ת)
30. רנו- דעות קדומות הרכב הנוכחי שלי מגאן לפניה כנ"ל לפניה גם. עד שלא ניסיתי רנו גם אני סחבתי דעה קדומה, אני מצטער שלא המתנתי לפלואנס. איני כותב מטעם קרסו אלא מנסיוני בלבד. רק לאחר שניסיתי והתנסתי הבנתי שאין יותר תקלות מאשר מכוניות הסוברו האמינות ששרתו אותי נאמנה שנים. איני יכול לומר דבר על רנו ישנים לא התנסתי. שמואל | 17.01.10 (ל"ת)
29. זה שלא עוברים טסט לא אומר שהמכונית מקולקלת אפשר להכשל בטסט על דברים כמו וישרים או איתות או חגורת בטיחות ועוד מלא דברים שלא קשורים בכלל למנוע עשל המכונית. גולן | 17.01.10 (ל"ת)
28. ל-27 אולי אתה מכיר את "שתי הרכבים", אבל אתה לא מכיר עברית !!! "שתי רכבים" ???!!! באיזה שפה זה ??? אולי התכוונת ל"שני הרכבים" או ל"שתי המכוניות" ???!!! מה שעצוב זה שעילגות כמו זו שלך הופכת אט-אט להיות שגורה על ידי כל העמך . א | 16.01.10 (ל"ת)
27. כמי שמכיר את שתי הרכבים מקרוב כמי שמכיר את שתי הרכבים מקרוב הרנו פחות אמין אבל! הוא נוח לאומת טויוטה שהיא פח נועה לגמרי וגם אני מרגיש יותר בטוח ברנו ! אז אם אתם הליסינג למה לנסוע בפחנוע אם אתם לא משלמים על זה? אם ישראל= עדר כבסים כחו עוד מזדה וטויוטה יוסף | 16.01.10 (ל"ת)
26. סתם מורידים לי את ערך הרכב! הנתונים פה לא מדוייקים,הקרייזלר 300c נבחר בבריטניה כרכב עם הכי הרבה כשלונות ולא רנו!!! שלא נדבר על השטויות שבגללן מכשילים טסט הרי כולנו היינו שם,אז למה סתם להוריד לי את ערך הרכב??? בעל רנו | 16.01.10 (ל"ת)
25. אם להיות הוגנים גם הגולף המצויינת שלי לא עוברת אף פעם טסט אתה נתון לחסדי המוסכניק שבוחן באותו היום ובמצב רוח שלו... צדי | 16.01.10 (ל"ת)
24. לא מאמין שיש עוד פראיירים שקונים צרפתיות רק יפניות - יקרות יותר אבל ללכת על בטוח לירון | 16.01.10 (ל"ת)
21. כולם נופלים על דברים קטנים ודברים גדולים מה אתם חושבים שבמגאן רק לוחית הרישוי נשחקת והמנורות נשרפות מהר ואצל האחרות מדובר בנפילה בטסט רק בגלל נזילות שמן וזיהום אויר ? ושרק במגאן נוסעים הרבה ושוחקים צמיגים ? הטיעונים שלמעלה היו נכונים רק אם במגאן היו עושים יותר בדיקות בטסט מלמכוניות אחרות. ברגע שעושים לכולן אותן בדיקות אז מי שנופלת יותר - מתקלקלת יותר. שימו לב שרנו מככבת גם במכוניות בגיל 2-3 וגם בגיל 5. שימו לב שהיפניות נופלות בטסט פחות, זה לא נשמע לכם מוכר מאיפה שהוא ? העורב | 15.01.10 (ל"ת)
20. ל-10 : טויוטה יותר אמינה מפיאט ???!!! ספר את זה לאשתי !!! מעולם לא היה ברשותנו רכב יותר גרוע מהיאריס של אשתי . הרכב פשוט שוחט אותנו בהוצאות כל חודש בחודשו . לי יש פיאט פנדה בת 6 שנים . 0 תקלות !!!, טיפולים וביטוחים זולים וצריכת דלק מגוחכת . את היאריס נחליף בקרוב לפיאט 500 (קצת יקרה אבל נגרד את הארנק...) . נ.ב. אל תמהר להלל ולשבח את טויוטה . יצרן שהחרים אותנו עד לשנת 1992 והיה שותף "בכיר" בחרם הערבי על מדינת ישראל . מעולם לא אשלם מכספי ולא אתן שקל אחד לטויוטה או הונדה (הונדה הגיעה לישראל רק בשנת 1991 מאותה הסיבה) . וכן, גם אשתי השתכנעה . טויוטה לא עוד !!! שאל גם את נהגי המוניות (כמדד לאמינות) מדוע הם אינם נוסעים בפחיות של יצרן נולי האריגה הנקרא טויוטה . פשוט הרכב לא יעשה את העבודה . א | 15.01.10 (ל"ת)
19. איך אפשר בכלל להשוות מכונית גרועה כמו רנו למכונית איכותית כמו טויוטה?!זה לא הוגן לטויוטה איציקיהו | 15.01.10 (ל"ת)
18. איזה קשקוש של 16 ו-17 מטעם קרסו: הסקר מתייחס לאיכות המכונית ולא להתנהגות הנהג. הוא גם לא מחדש הרבה שרנו יצרן באיכות ירודה עד בלתי נסבלת והיפניות מכוניות מעולות שגם נתפסות כך בעיני הלקוחות. אז לכו לעבוד בשביל טויוטה - אז לפחות תגידו את האמת בתגובות מטעם.... | 15.01.10 (ל"ת)
17. רנו מכונית גרועה. גם הטוקבקיסטים מטעם קרסו שכל כך שקופים כאן לא יעזרו לה. ולמכירות ! טימי | 15.01.10 (ל"ת)
16. יש לזה הסבר פשוט יש לזה הסבר פשוט - יש יותר מגאן על הכביש בבריטניה כי זו מכונית מאד פופלארית ונמכרת שם ובגלל זה יש יותר מכוניות שלא עוברות טסט. שיעשו את החישוב באחוזים כמה מתוך מה שרשום במשרד הרישוי שם עוברות וכמה לא - יגלו תוצאות אחרות לגמרי. אורן | 14.01.10 (ל"ת)
15. השאלה על מה נופלים בטסט. אני עובד במוסך שנותן שירות של הובלת המכוניות לטסטים. תחיל מזה שכ-ל המכוניות נופלות בטסט וודוקא אצלי המגאן עברו יותר מאחרות אבל לא זו הנקודה. רב הטסטים נופלים על הדברים הכי קטנים - וישרים, צמיגים, חגורת בטיחות רופתת - ככה שאי אפשר לשייך את זה ליצרנית רכב אלא לנהגים שלא שומרים על המכוניות כמו שצריך. מוני | 14.01.10 (ל"ת)
13. זה בגלל שהבריטים הם בריטים לא בגלל שזו מגאן יש לי מגאן ואני עובר איתה טסט כל פעם מחדש למעט פעם אחת שהכשילו אותי על מגבים שבכל מקרה נהרסו במנהרת שטיפה. לכו תדעו מה הבריטים בכלל בודקים בטסט. שי | 14.01.10 (ל"ת)
12. רנו פלואנס אין לי רנו אבל אני חושב לקנות רנו פלואנס לאחר בירורים רבים נראה שהפלואנס שונה מהמגן והיא תוכיח את עצמה אחרת רנו יפשטו את המיכנסיים רמי | 14.01.10 (ל"ת)
11. לא רואה מוסך? בוודאי אבל מדוע? הרנו לא רואה מוסך...כי היא פשוט תקועה בכביש ולא מצליחה להגיע למוסך ירון | 14.01.10 (ל"ת)
10. למספר 4 -קצת חשיבה לוגית הסיבות הלא רלוונטיות לאי מעבר טסט (צמיגים, מגבים וכו') חלות על כל המכוניות בבריטניה, גם על HONDA וגם TOYOTA ולכן כל המכוניות בסקר עלולות ליפול בסעייפים אלו, לא רק הרנו. ולכן בניכוי ושקלול סיבות אלו -עדיין רנו ופיג'ו עוברות פחות טסטים (קשה להניח שהמגבים או שהצמיגים של פיז'ו יותר חלשים מאלו של טויוטה) ולכן אפשר להסיק שמבחינה מכאנית הן פחות אמינות. אבל זה לא חדש. טויוטה והונדה יותר אמינות מפיאט פיג'ו ורנו.. יפאניות יותר אמינות מאירופאיות.... עמית | 14.01.10 (ל"ת)
4. כתבה פופוליסטית : מה הקשר לאמינות ??!!! רכב עשוי לא לעבור טסט ממליון סיבות, שרובן ככולן קשורות אך ורק לאופן התחזוקה : 1. צמיגים . 2. מגבים . 3. לוחיות רישוי . 4. היעדר פרטים כגון משולש, אפוד וכו' . 5. פנסים . אין שום קשר לאמינות . כמו כן יש לתת את הדעת לאופי השימוש ברכב, מידת שכיחותו, גילו, מספר הנהגים, תחזוקה וכו' . לא מקצועי . ולא מעיד מה הסיבה ומה המסובב . א | 14.01.10 (ל"ת)
3. בישראל זה לא אקטואלי! אם האוטו הצליח להגיע לבדקה - הוא עובר אותה! אחרת איך לי הסבר "לתחנות פחם" מזהמות שנוסעות על הכבישים ללא אורות תקינים, צמיגים גמורים ומעצורים חורקים!!! | 14.01.10 (ל"ת)
רנו מגאן: המכונית המתקלקלת ביותר בבריטניה
40 תגובות לכתיבת תגובה