2. להפריט את הרכבת ויפה שעה אחת קדימה, אין שום היגיון לכך שהרכבת עדין ממשלתית אפילו הדואר נכנס לתהליך של הפרטה, דחוף צריך להפריט את הרכבת כך היא תכנס להליך של התיעלות הגברת ההשקועות בכדי להגדיל את קוי הנסיעה ובכך את ההכנסות והרווחים. למדינה אין כסף להשקיע והיא גם לא צריכה, יש מספיק גורמים בשוק הישראלי ובשוק העולמי שיקפצו על המציאה, במקום להוציא כסף מתשלומי האזרחים המדינה תקבל חד פעמי תשלומי ענק על התשתיות והרכבות הקימות וכן על הזיכיון וכן אגרות שנתיות כמו בכביש 6 , אז למה הממשלה ממתינה לסדר ג'ובים למקורבים, לשביתות ? אשר דעדוש | 20.01.10 (ל"ת)
הערכות: השביתה ברכבת ישראל תעלה למשק 50-30 מיליון שקל ליום
2 תגובות לכתיבת תגובה