אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דירקטוריון תעש יציג תוכנית חירום לקיצוצים והתייעלות - עד יום שלישי

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
חברה שתישעים אחוז עבדים ועשרה אחוז מנהלים שאין להם מושג בניהול
שום תוכנית הבראה לא תקים את הגוויה הזאת , שקרסה מזמן , אם סל מוצרים עלוב ומיושן , ללא מעוף ללא פיתוחים חדשניים ללא מנהלים "גדולים" עם ראש גדול . המדינה גוררת את הגוויה הזאת כפי שגוררים את הקונצרטינה בשביל טישטוש על כביש גבול ומנסה להתפתר ממנה ולא מצליחה חברו את הגוויה הזאת לתעשייה האווירית או לרפאל או לאלביט ותראו איך העיניינים יראו
בוזגלו | 27.01.10
11.
יבוא יום והוא קרוב - לתע"א לא יהיה כסף למשכורות ולא לתשלום הפנסיה לגמלאים.
ל14 אלף עובדי התע"א. נגמרו החיים הטובים עם חדרי אוכל ממוזגים ואטובוסים מפוארים והמון נסיעות לחו"ל!!!! שמונה אפס חמש. זו לא סיסמא זו מציאות עגומה. קדימה לאבטלה. יש חיים אחרי תע"א? ממש לא כדאי לכם. קר שם בחוץ.
המלך הוא ערום | 24.01.10
10.
דורון כהן - אל תשכח את אשר עשה רותם 1 ורותם 2 למאות משפחות אומללות. אמן.
מקומם לראות בדיעבד, כיצד מערכת כושלת מאבדת את עצמה לדעת. את אותם מנהלים שהמליצו לפטר מאות עובדים פשוטים - גורמים להפסדי ענק. את אותה שיטה פסולה של הבולשיבזם שהשרישה שורשים עמוקים בהנהלת התעש"א. החגיגה חייבת להיפסק. להפריט את התעשיות הבטחונית.
מפוטר רותם 2 | 24.01.10
5.
כלכלנים שואלים, האם אפשר להשוות את התעשייה האווירית למפעל מצליח כמו אלביט? התשובה, תע"ש = תעש"א
צבר הזמנות של מיליונים ומאידך דיווח על הפסדים. רק לפני שבועיים דיווחו כאן על הפסד של 30 מיליון דולר בפיתוח מטוס. בעבר הקרוב דיווחו כאן על הפסדים נוספים בהיקפים ענקיים. תבדוק היטב...... תעשייה הצבאית מנוהלת באותם שיטות של שנות ה50 - בדיוק כמו התעשייה האווירית. נמאס לי לשלם מסים על עבודה לא יעילה ובזבזנית. כמו בתע"ש כך בתעש"א - ישנם אלמנטים לא ריווחיים שיש לחסל אתמול ושלשום. למרות רותם 1, 2, נכשלו - ההנהלה כבר מתכננת את רותם 3. עובדי התע"ש והתעש"א ראויים להנהלה אחרת וטובה יותר (פחות נסיעות לחו"ל ובתי מלון) גם חקירות השחיתות בהודו לא הטיבו עם תע"ש.......הכול פורסם כאן ובגדול.
תגובה ל4  | 24.01.10
4.
מה אתם משוים תעש לתעשיה אוירית- זה כמו להשוות גוסס למישהו מתבגר וצומח...
זה לא מה שהיה פעם לפני 20 שנה. כיום, תעש מפעל כושל ללא עתיד , לעומת תעשיה אוירית שמתיעלת ובעלת צבר הזמנות עצום , רווחית כבר 10 שנים ומעבירה דיבידנדים כל שנה למדינה אז מי שלא מבין ומשוה מוטב שישתוק. תעשיה אוירית כבר מזמן לא באותו קריטריון כמו תעש . שרק תמשיך בהתיעלות היא תגיע רחוק. (אני מדבר מתוך ידע, איני עובד של החברה אבל יודע מה קורה בדיוק מאופי עבודתי...)
שרוני | 24.01.10
3.
הפרטה מהירה - גם לתעשיה האווירית וגם לתעשיה הצבאית - עלוקות על ורידי הצואר.
מישהו בכלל זוכר את ההפרטה של הקיבוצים? בעולם הכלכלי של המאה ה 21 - אין מקום לניהול של שנות ה-50 של המאה ה 20. כבר לא צריכים פנקס "אדום" בשביל למצוא מקום עבודה. המדינה צריכה להשיל מעליה את עור הנחש הישן והמקולקל.
חבל"ז | 24.01.10
2.
לסגור ואתמול
דיייי עם ביזבוז כספי הציבור השערורייתי הזה כבר עשר שנים מזרימים לתעש וכל פעם מוכרים לנו תוכניות יעול במקום להזרים סתם כסף תעבירו אותו לעובדים ותסגרו. אם יערכו פעם תחקיר מעמיק איך התעש הגיע למצב שאין לו עתיד יראו שהכל פוליטיקה ומנהלים כושלים אם זה היה מפעל פרטי הוא היה נסגר מזמן אז למה כשהכסף הוא של הציבור היד כל כך קלה על הכסף שמוזרם לשם תמיד צריך לחפש את האינטרסים. הנהגה מושחתת. נמאס!!!
אבי | 23.01.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת