אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סקודה נפרדת מהמשפחתיות 1,600 סמ"ק אוטומטיות

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
תגובה ל 9
מה שלא לקחת בחשבון זה שבפיאט יש גיר רובוטי!!!לאוקטביה יש גיר DSG 7 הרבה פחות שוק במכירת יד שנייה!!!האוקטביה נחטפת ביד השנייה יותר מרווחת??? הבגאז' של האוקטביה הוא מהגדולים בקטגוריה שלו ובדומה לברווה נפתח כדלת חמישית בנוסך לכך היבואן היכריז על כך שהדגמים החדשים יגיעו עם רדיו דיסקים מקוריים בקשר לאיבזור אתה צודק פיאט מאבזרת יותר מה יעזור לך האיבזור אם כשתרצה למכור את הפיאט עם הרובוטי אפילו אנשי פיאט יחתכו לך את האוטו ב 20-25 % בגלל שאין ביקוש לאוטו נקודה למחשבה ידידי
עמרם | 27.01.10
10.
צריבה איטית במוח הקולקטיבי
כל היצרנים האירופאים עברו למנועי טורבו בנזין קטנים והם ליגה אחרת בצריכת דלק או זיהום. עד סוף השנה כל היצרנים האירופאים יציעו אותם גם בארץ. גם הקוראניות והיפניות כנראה יצטרפו בהמשך אם כי החולשה שלהם בשוק האירופאי גורמת להם להעדיף את הכיוון ההיברידי שהוא הייפ חזק בארה"ב. כך או כך בסוף גם הישראלי הממוצע ייפרד מה1.6 אוטומט - אם לטובת 1.4 רובוטי (אירופה) או היברידי רציף (מזרח אסיה).תם העידן השחור שאיש לא יבכה על קיצו.
רואה בכוכבים | 27.01.10
8.
יבואן חמדן
כולי תקווה שגם המונח לקוח עומד להעלם מהלקסיקון של אנשי המכירות של יבואן חסר לב שמשלשל לכיסו בלי למצמץ את כל הנחת המיסוי על רכב ירוק. משרדי האוצר והתחבורה? הצחקתם אותם. ממתי הם גם מיישמים את התקנות ההזויות שהם מוציאים? לאחר שהשיגו את מבוקשם וגבו את ליטרת המס שרצו דרך העלאות המס הכאילו ירוקות, הם נותנים גם ליבואנים, בני בריתם את ליטרת הבשר שלהם
נהג מודאג | 26.01.10
7.
לאוהבי היפניות, בטוקיו רוב המכוניות הם 660 טורבו או בלי טורבו ...
ישראלים תבינו, המנועים 1600 שאתם מתעקשים לקבל הם מנועים מיושנים שמגרדים אותם במיוחד בשבילכם. למשל המנוע שדוחפים לכם לפוקוס הוא מנוע Zotec LT של ימהה ומאזדה שנותן בדיוק 100 כוח סוס, בשביל לסתום לכם את הפה. המנועים המקוריים של הפוקוס הרבה יותר מגוונים ומתקדמים מהזבל הזה של ימהה. רוב היבואנים מקפידים לדחוף לכם מנועי 1600 מיושנים, כי הישראלים לא מבינים במכוניות. סוף סוף חברה רצינית ממשפחה רצינית (VW) מביאה מנועים רציניים, והישראלי המכוער רק יודע להשמיץ ...
1.2 TSI, גם חסכוני וגם חזק ... | 26.01.10
5.
ל- 2 כנס
תחשוב על זה בצורה אחרת 1.4 אוכל פחות דלק מ1.6 ה1400 שאתה מקבל כאן פחות מזהמת מה1600 שתקבל בגרסה הרגילה אגרה שלה יותר זולה מה 1600 אופציה לשיפורים ברכב כי הרכב מגיע עם טורבו מהחברה והספק הרבה יותר גבוהה מה תגיד על השירוקו או על הפסאט CC שמגיעות גם הם עם מנועי 1400 טורבו (וגרסה 2000 טורבו) והם עולות פי 2 ופי 3 מזאת בקיצור אל דבר שטויות
אחד שמבין | 26.01.10
4.
ישראלים לא יודעים לנהוג ברכב עם מנוע טורבו ולכן הבעיות
ישראלים לא יודעים לנהוג ברכב עם מנוע טורבו ולכן כל הבעיות עם כל הרכבים האלה. רכבים כאלה צריך תמיד להיות היד ה 1 אחרת לא יודעים איך הבעלים הקודם התייחס לרכב. מי שמכבה מנוע מיד הורס את הטורבו ולא משנה עד כמה הרכב אמין. ברגע שהישראלים יפנימו את זה הבעיות ייעלמו.
אישימוטו | 26.01.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת