אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

זכיינית כביש 531: "התנהלות המדינה בפרויקט - חסרת תום לב"

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
איך מתמודד במכרז כלשהו זוכה במכרז בלי יכולת לממן אותו ?
אם לשאר המתמודדים במכרז היו נותנים את רשת הבטחון וההקלות ששפיר מקבלת, אולי גם הם היו יכולים להגיש הצעות יותר טובות ? ומדוע שהמתמודדים במכרז לא יחוייבו לחתום עם הבנקים המלווים על זכרון דברים מחייב לגבי מימון הפרוייקט בזמן הגשת ההצעות במידה והוא יצא לפועל ? ההצעות לא נפתחות ונשארות חתומות עד לסגירת המכרז וגם לא חייבים לחייב לפרט בהן את כל תנאי הליווי הפיננסי, אלא רק לתת התחייבות של בנק מלווה לממן את הפרוייקט במידה ושהוא יצא לפועל.
אבי | 27.01.10
5.
מחדלי המדינה
עדין לא ירד האסימון לפקידוני האוצר ומשרד התחבורה שאין ארוחות חינם,שכל המתחרים האחרים אינם טיפשים או חכמים יותר ומי שמציע פעם וחזור מחירים מתחת לכל אומדן סביר ומתחת למתחריו-סופו שימצא הדרך להחזיר ההפרש ויותר ושכרנו לבטח יהיה הפסדנו. האחראים הראשיים ומי שחיב לתת הדין הם אותם חברי ועדת המיכרזים שפעם אחר פעם נכשלים במלאכתם וכמובן-לעולם לא יודו בדבר ותמיד ימצאו האשם באחרים. מדובר במאות מליוני שקלים בכל פעם שלכאורה חוסכים מהוצאות המדינה ואז הפרויקט מתעכב שנים-על הנזק האדיר למשק הלאומי ובסוף-תג המחיר הסופי גדול כמה מונים-מהתחילי. פעם אחת שיתנו הדין האחראים האמיתיים לדברים ותראו הפלא שימצא התהליך היותר נכון ומתאים שימנע השנות מקרים אלה.
avi | 26.01.10
4.
נערי האוצר
כידוע לכל שפיר היא אחת מהחברות היחידות במשק שאינה בורסאית, חברה בבעלות פרטית נטו לא בורסה ולא אג"ח. חברת הנדסה ימית ומבנית שביצעה עשרות פרוייקטים ענקיים בצורה מרשימה כמו:גשר גולדה ,דחיקת צנרת תת קרקעית פרוייקט שפדן,גשר גילו גשר עכברה ,גשר יגאל ידין ועוד המון עבודות. מסתבר שמי שמנהל בפועל הם נערי האוצר שמהיום שירון זליכה עזב את האוצר הם אינם מסוגלים להוציא חצי פרוייקט לביצוע. כל פרוייקט והשוקס שלו ראו מקרה 431 תביעת דניה סיבוס את המדינה בסכום שלמעלה מ350 מליון ש"ח. אימפוטנציה של האוצר שמפילים על חברה פרטית.
ישראל ישראל | 26.01.10
1.
במדינה אחרת על עיכוב קטן ישר היו שוללים זיכיון ומעבירים לקבוצה השנייה במכרז
רק במדינת החרטה לנד ישראל הכל קומבינות ופרוייקטים חשובים שבמדינות אחרות לוקחים חודשים כאן לוקחים שנים במקרה הטוב ועשרות שנים (ראה רכבת תחתית)במקרה הנורמלי לרפובליקה של הבננות תוך כדי ביזבוזי כסף והון עתק מכספי ציבור. לגבי שפיר הנדסה שתי פרוייקטים שמעוכבים כנראה שבחרו לא נכון במכרז הנתיב בכניסה לתל אביב תקוע בלי עבודות וכביש 531 כבר שנים רק דיבורים.
דני | 26.01.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת