4. כמעט בטוח שזו בעיית תוכנה, לא מכניקה בדוושה http://reviews.cnet.com/8301-13746_7-10446252-48.html?tag=mncol;mlt_related מהנדסת חומרה ותוכנה | 06.02.10 (ל"ת)
3. ל-2: נראה לך הגיוני להודות בתקלה או להעדיף טיוח של מה בכך? אם תגגל תראה שהעניין נידון ברשת בארה"ב כבר יותר מחודש. לפי הידוע לי מדוסר סךפחות 19 הרוגים. חשוב לרגע שאתה טויוטה (הךואי, אני יודע): האם תעדיף לספר משהו על שטיחון שבו הדוושה נתקעת (ויש בזה משהו נכון) וליצור רושם של "לא נורא" או לחכות לגל תאונות ואז ליצור רושם של טיפול מיידי? אז יהרגו עוד כמה, יפתעו אחים, יהיו תאונות - אבל אלו טיפה בים. מצער, ככה עובד נגיון עיסקי. איש אחד | 01.02.10 (ל"ת)
2. ל-1, נראה לך הגיוני? נראה לך שסתם העדיפו לבזבז מיליונים רבים על תיקון מיותר ולערוך סתם שני סבבי תיקונים מתוקשרים מאוד? מין הסתם, התקלה שנתגלתה רק אחרי שנים בהן מיליוני מכוניות על הכביש, היתה מאוד נדירה ומאוד קשה לשיחזור. ואולי אתה יודע ופשוט עובד בחברה אחרת... לא עובד בשביל אף אחד | 01.02.10 (ל"ת)
1. מצער מצער מאוד שלמרות שנהרגה משפחה בתאונה כתוצאה מהכשל,החברה הטילה תחילה את האשם בשטיחון וגם כשכבר ברור היה שהבעייה בדוושה של יצרן סיני, המשיכו להחליף שטיחונים, פגיעה חמורה ביושר ואמינות המנהלים של טויוטה. אבי | 01.02.10 (ל"ת)
טויוטה: נוסיף חיזוק מתכת לדוושות הפגומות
4 תגובות לכתיבת תגובה