5. ארקיע זו לא באמת חברת תעופה. ככה לא מתנהגת חברת תעופה. כל אחד אוכל את הדיסה שלו מכיר הרבה זמן | 04.02.10 (ל"ת)
4. לא בכל מחיר חהרת ארקיע הינה חברה פרטית ובעידן של מלחמות בין חברות התעופה על הישרדותן בשוק זה אין לבוא בטענות לחברה באם היא מפסיקה לטוס ליעד זה או אחר בגלל חוסר רווחיות ,ארקיע איננה חברה ממשלתית ואיננה מחויבת בשעת מלחמה למשל לסכן את נוסעיה ולהיות ראש החנית במקרים כאלו בניגוד לאלעל שחלק מהאחזקות נתונות עדייןבידי המדינה.תנאי השוק היום שונים לגמרי היום חברות תעופה צריכים לשרוד וזה לא קלישאה ממש כך. אני מבין אותם העיקר שייתנו שירות טוב לנוסע ומחירים זולים ובתחום זה אני מצפה מהם להמשיך לפעול לטובת הנוסע. שמואל | 03.02.10 (ל"ת)
3. צריך להיות שיתוף פעולה כאחד שנוסע הרבה בקו זה לעסקים, ידוע שחברות רבות אמורים לנסוע בקו זה לפני ואחרי פסח, והמלחמות בין שתי החברות יוצרים בעיה גדולה קשה וחוסר יציבות של המשקיעים ממליץ לשיתוף פעולה בן 2 החברות, מסכים לתגובה מספר 1 גבי | 02.02.10 (ל"ת)
2. אי ארקיע ארקיע בכל פעם שישנו קו רווחי ארקיע מעוניינת לאכול את העוגה,דבר לגטימי ביותר אך יש לעשות זאת גם בתקופת "שפל" ולא להתקפל בכל מיני סיפורי בובהמאסיאס ,זו הפעם השנייה שארקיע עושה את אותו התרגיל ,מישהו במנהל התעופה /משרד התחבורה צריך להתעורר . חב' התעופה (סדירות) הזרות עושות מאמצים על מנת "לתחזק" את הקו הסדיר במהלך החורף ארקיע/ישראייר ישובות על הגדר ומחכות לימים טובים ,אך בקיץ פתאום כולם עושים שרירים מונעים מחב' זרות טיסה נוספת זאת כל עוד על מנת "לסדר" לעצמן טיסות. מעניין מה היה קורה אילו זה היה הפוך???? moshe | 02.02.10 (ל"ת)
1. לצערינו, לא תמיד הישראלים צודקים משבר תעופה אחרון הביא להתייחסות שלילית סובייקטיבית, לגאורגיה מצד עשרות בקרב החברה הישראלית. התגובות ציינו שכביכול גם גאורגיה נגדינו וחברת תעופה הגאורגית אשמה בהכל. והנה, האמת יצא לאור, וחברות הישראליות לא תמיד צודקות. אם נרצה להיות אובייקטיביים, נגיע למסקנה, שגאורגיה והעם הגאורגי הנם, ידידי העם בישראל, ידידי מדינת ישראל. בעובדה זו ניתן לגעת אחרי כמה שעות שמבקרים שבמדינה נפלאה זו. להבא מציע לא לקפוץ, לא להוציא מסקנות ולא להגיב לפני שלומדים את הפרטים. יניב | 02.02.10 (ל"ת)
שלושה חודשים לאחר שנלחמה על הקו לטיביליסי: טיסות ארקיע בקו מושהות
5 תגובות לכתיבת תגובה