אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רמי לוי: "שופרסל היא רשת שפועלת בכוחנות"

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
רמי לוי
חבל על הזמן -רמי לוי הוא גיבור גדול ויש לו ביצים גדולים ולא מפחד מאף אחד , אתם לא מבינים שרמי לוי הוא קוץ בתחת של שופרסל והוא צרה צרורה בשבילהם - ממתי שופרסל עושה 25% הנחה ו 1+1 ו 50 שנה יום הולדת - בחיים לא שמענו דבר כזה מקום המדינה והמטרה שלהם לחסל את השם רמי לוי שיווק השקמה כמה שיותר מהר בכל מחיר.
מוטי | 11.02.10
10.
סוף סוף הוא מבין איך הכלכלה המודרנית עובדת- אבל כבר מאוחר מידי
רמי לוי חשב שכולם טמבלים.."רגע..אם אתם יכולים למכור בזול יותר למה לא לעשות את זה?" התשובה היא שמלחמת מחירים זה כלי מאוד מוגבל שצריך להשתמש בו בזהירות.. הרשתות האחרות הבינו שיש מולם מתחרה שמשחק מלוכלך והורידו גם הן את המחירים עד יעבור זעם (כלומר עד שרמי לוי יפשוט רגל), ובסופו של יום כשאתה הולך לכל הרשתות האחרות אתה מקבל מחירים דומים לרמי לוי (אולי קצת יותר יקרים) אבל אתה מקבל מגוון רחב יותר של מוצרים, שירות טוב יותר ונוחות קנייה שאלה הכלים האמיתיים לצאת למלחמה..רמי לוי חושב שאנשים יזרמו אליו למרות שהסופרים שלו נראים כמו שוק אבל כנראה שזה עובד במקומות מסויימים וגם לתקופה מוגבלת.
כלכלן | 06.02.10
8.
לא מקרי
רמי לוי כקמעונאי איבד את ה"יתרון היחסי" שלו מול הרשתות הגדולות. האפשרות להגיב לכל תחרות מחירים, מוטת השליטה ההולכת וגדלה , ההוצאות הלוגיסטיות,חוסר היכולת להחזיק את העובדים שלך בתנאי עבדות, הצורך להתנהג כמו רשת ולהכשיר עובדים ומנהלים פוגע ברווחיות שלו ובתחרות שלו מול שופרסל והריבוע הכחול. רמי, לשרוד בשוק הקמעונאי מצריך יותר מאשר להוריד מחירים ולהצטייר כרובין הוד של החלשים . עובדה שבתור מעסיק אתה לא ממהר לשלם ולתגמל את העובדים שלך כמו שופרסל והריבוע הכחול. במגרש הזה של הקמעונאים הגדולים עדיין יש לך ממי ללמוד.....
ליאור | 06.02.10
5.
זהו......רמי לוי בפאניקה...??
מסתבר שיציאתו של לוי במיתקפה תקשורתית כנגד שופסל מעידה על לחצים "שהטייקון"' הזעיר סובל מהם לאחרונה....ואלה סימנים מובהקים לכאורה לתחילת הנפילה שלו לאחר שעלה לגבהים מסוכנים מבחינתו........במילים אחרות לוי גולש לקטסטרופה והולך כנראה להפסיד את המערכה במאבק שלו כנגד "איתני הטבע" החולשים על שוק המזון
משקיף מזון. | 04.02.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת