37. שטויות!!!!!!!!!!!1 אולי במקום השקעה של מילארדים בתחבורה ותוכנית 10 שנים לתחבורה ישקיע ראש הממשלה ההזוי שלנו זמן וכסף גם לתוכנית 10 שנים לחינוך של דור העתיד שלנו! זה לא יותר חשוב!!! ואיזו מהפכה אפשר יהיה לעשות בתחום החינוך עם תוכנית נכונה לעשר שנים!!!! אזרחית | 08.02.10 (ל"ת)
36. התקציב 51 לא כולל תחבורה ציבורית עירונית הבעיה העיקרית של משתמשי התחבורה הציבורית. אין פיזור/איסוף יעיל בתוך הערים. נניח שנגיע מהר לתל אביב מה אז? נשתרך באוטובוסים עמוסים ובפקקים, גם זה בהנחה שיגיעו בזמן. עדף בשלב ראשון לשפר את הנגישות בתוך הערים בשלב שני, להוסיף נוסעים מהפריפריה שמוליק | 08.02.10 (ל"ת)
35. מה בין פריפריה לפרבר והקשר לחינוך וציונות במושגים ריאלים, הפריפריה בארץ אינה אלה פרבר ואפילו לא מרוחק. עם תשתית כבישים ראויה ומתאימה לנפחי תנועה עתידיים הפריפריה הופכת לפרבר המרוחק אך במרחק פקק גלגלצי סביר. היום נמצאים אנשים על האיילון לפעמים שעה ויותר בדרך לעבודה או הביתה. המרחק בין ערד לתל אביב עם תשתית ראויה לא יעלה על כך. בעוד שמדינת גדרה חדרה יכולה לצמוח רק לגובה וגם זה מוגבל. הפריפריה מגמשימה את האחזות הציונית בארץ ישראל. מאזנת את הדמוגרפיה השבירה בקצוות ויוצרת נוכחות מאזנת לדו קיום עם אזרחי המדינה הלא יהודים. אז אם דיברתם על חינוך, זה המקום להתחיל. אליעזר בר שדה | 08.02.10 (ל"ת)
34. איו בעיה של כסף הנגיד פישר רכש בשנתיים האחרונות כ-40 מליארד$. הנגיד הוציא לשוק מעל 150 מליארד ש"ח וראה פלא, אין אינפלציה, ה$ לא עולה, הבורסה (גם אג"ח) והנדלן עולים, "עם לבדד ישכון". מכאן שאין בעיה להזרים את השקלים. השאלה היא האם הבנקים מחו"ל שבאו לקנות כאן נדלן, (ב!40,000,000,000$) יהיו מוכנים להשקיע בתשתיות במקום בבתים. התשובה חיובית, פשוט כי התשואה תהיה גבוהה יותר וגם בטוחה יותר. לסיכום- מה שקובע זה טובת המדינה ולא האהדה לביבי, כולנו צריכים לתמוך בכך. אגב, בכל ישוב שהרכבת מגיעה - מחיר הנדלן עולה בין 50-100%. ראה בנימינה והאיזור. דוד | 07.02.10 (ל"ת)
33. מעניין הפעם לאן הולך הכסף??!! כמו בתוכנית ויסקונסין השקיעו מיליונים ואמרו שהתוכנית תוציא אלפי מובטלים לעבודה וכהנה וכהנה מה קרה עם התוכנית הדבילית שאין בה ולא כלום. אני לא מאמינה לביבי ולא לתוכניות שלו!!! התוכניות שלו משרתות רק את החברים והכיס שלו . רוניתוש | 07.02.10 (ל"ת)
32. שטויות!!! לוקח להם כבר 7 שנים לשפץ את רח' אבן גבירול בת"א... 10 שנים? הצחקתם אותי... תומר | 07.02.10 (ל"ת)
31. שקרים, שקרים, שקרים ועוד הפעם שקרים ביבי אלוף העולם בהבטחות שקר. הוא אלוף בלספר סיפורים ותוכניות שנפרסות לעוד 100 שנה. הוא אלוף בלתכנן תוכניות שאולי הנין של הנין של הנין שלו יהנה מכך. בקיצור שקרן מושחת ושקרן צמרת. השוטר אזולאי | 07.02.10 (ל"ת)
29. ברכות לצאת התוכנית,שאלה אחת קטנה !!כנסו! לא צריך להיות כלכלן באוצר,כדי להבין שההשקעה בתשתיות התחבורה,תחזיר את עצמה מהר מאד.אין לנו ארץ גדולה,ותוך חמש שנים בניהול נכון אפשר לפתור את כל בעיות התעבורה במדינת ישראל.מה שעד עכשיו לא ברור לי,או לא ידוע לי האם נערך משאל צרכים לתחבורה בין כל אזרחי ישראל.תוצאות של משאל כזה יוכלו לתת סדרי עדיפויות של הפרוייקטים.דוגמית קטנה,אם יחברו את ראשל"צ לכביש מס' 1 דרך כפר חב"ד 15 אלף תושבי ראשל"צ שעובדים בנתב"ג יגיעו לעבודתם ב 6 דקות במקום ב25 דקות. יוסי ג | 07.02.10 (ל"ת)
28. עוד הזייה פופוליסטית של ביבי. הבעייה המאיימת על המשק היא בזבוז מליוני שעות ... במטרופולין התל אביבי של כמליון בני אדם ויותר מדי יום כשהפתרון היחיד העובד בעולם הוא רכבת תחתית (ולא ''קלה'').התכנית המיועדת לא תקצר משמעותית את הגעת הפריפריה למרכזים העירוניים אלא אם יתקינו רכבות נוסח צרפת/יפן שמשייטות במהירות של 300 קמ''ש.בכל העולם יצרו סינטזה בין מערך הרכבת למערך האוטובוסים אבל מקבלי המזוודות למיניהם החליטו למקם את רוב תחנות הרכבת הרחק מתחנת האוטובוס המרכזית והטמטום חוגג... רון | 07.02.10 (ל"ת)
26. הטפשות והרשעות למרות חוות דעת מומחים,למרות הניסיון המקומי מדימונה,קרית גת,נהריה ודומותיהן-להן קווי רכבת ותיקים אך תועלתן מבוטלת כידוע,למרות המידע שלא ניתן לעמוד בהוצאה להקמה כמו בהמשך לתפעול ואחזקה-והנסיון מאירופה המראה שקווי מסילה לאיזורים מעוטי ביקוש מבוטלים כיום לעומת אחרים-במטרופולינים ובאיזורי גודש, ממשיכים להונות אותנו ולהשתמש בסיסמאות נבובות ולא אמיתיות בניסיון לזרוק לרוח סכומי עתק-כל זאת במקום מה שבאמת מתחייב-פיתוח אמיתי של הפריפריה על ידי עידוד התעסוקה,הוזלת המגורים,שדרוג אמיתי של החינוך התרבות והספורט,הגברת הבטחון האישי-שביחד הם ורק הם יגרמו לשגשוג ופיתוח הפריפריה. שום רכבת הזויה לא תעשה זאת ורק תהיה נטל אדיר על התקציבים העכשווים והעתידיים. avi | 07.02.10 (ל"ת)
25. המפתח זה ניעור הנהלת הרכבת מה יבנו עוד רכבות שמאחרות ונוסעות לאט? וכסף שיפנו לבנק ישראל שידפיס | 07.02.10 (ל"ת)
24. 19 אשדוד במרכז? ואשקלון גם במרכז? אשדוד קרובה יחסית למרכז אבל היא עדיין בדרום....אלא אם אתה מחשיב את אשקלון במרכז או את חיפה בשרון :) תסתכל במפת ישראל לפני שאתה כותב. אגב אפשר להגיע מאילת לת"א ב 25 דקות בטיסה...אולי נכניס גם את אילת למרכז? :) | 07.02.10 (ל"ת)
23. בהנחה שיתממש המדינה תעמוד בכך, יהיה פחות כסף למעילות. הלוואי שיתממש, ולא רק ידובר, גם לאזרחים מגיע משהו... מדי פעם... אזרחית | 07.02.10 (ל"ת)
20. המפתח להצלחת התוכנית העקרון פשוט: תחבורה ציבורית היא תשתית לאומית ואינה אמורה להיות רווחית בפני עצמה. בדיוק כמו שכביש לא רווחי בפני עצמו (להוציא כביש 6). היא מחזירה את ההשקעה בפיזור האכלוסיה, העלת איכות חיים, הוזלת מחירי הדיור ועוד ועוד... תשתית של רכבות, רכבות תחתית ואוטובוסים במחירים סימליים ובבעלות *המדינה* תשנה את פני המדינה ללא הכר. אומנם הם לא יהיו רווחים בפני עצמם אבל הרווח יגיע גם יגיע בתחומים אחרים. דודי בלם | 07.02.10 (ל"ת)
19. לא הבנתי למה הכותרת נקראת אשדוד במרכז? הרי אשדוד כבר היום נמצאת במרכז, 25 דקות מתל אביב אין בתוכנית הזכרה על הארכת נתיבי איילון מראשון עד נמל אשדוד. סלילת כביש הזה יפתור בעית פקקים ויקצר את זמן הנסיע מאשדוד לתל אביב עד 15 דקות. אשדודי | 07.02.10 (ל"ת)
17. חבל על הכסף אם כבר יש כסף להשקיע ובאמת רוצים לקדם את הפריפריה הרי שכביש למרכז לא יעזור. 1. משום שייקח שעתיים להגיע לעבודה. 2. יעלה הרבה כסף להגיע לעבודה ולחזור. אף אדם נורמלי לא יעבור לצפון כדי ליסוע שעתיים בכל כיוון ולשלם 80 ש"ח ביום נסיעות שהם כ- 1800 ש"ח בחודש מהנטו. אם יש 43 מיליארד לבזבוזים השקיעו בתעסוקה בפריפריה ולא בהובלת התושבים למרכז. אבי | 07.02.10 (ל"ת)
16. ב 1996 נתניהו קדח קידוח נסיון בחניון הדר ל"מטרו" של תל אביב אז ברור, שכמו שהמטרו פועלת, כך גם התכנית הזו. רבותי, זה לא גשם-באמת משתינים עלינו. קומו והשמיעו את קולכם, הסבירו לניבחרים, שנפל לנו האסימון. אנחנו כבר יודעים שהם רק דואגים לכיס ולכרס של עצמם. (וגם איזה מיטה נוחה ב 2500 יורו ללילה...) אל תתבישו, זה הכל הכסף והזיעה שלנו. תחי הדמוקרטיה. ג'ורג' | 07.02.10 (ל"ת)
15. רכבת מביאה כסף רק למי שמקים ומתפעל אותה ומצחיק שמתכננים 20 שנה קדימה כשאפילו לבנות גשר לוקח 8 שנים בממוצע. ח | 07.02.10 (ל"ת)
10. יומרני מדי ולא ישים מקווה שמישהו התעשת שם במשרד ראש הממשלה ויסביר לראש הממשלה שכל עוד בעיות התחבורה בגוש דן הם כמו שהם ואין רכבת קלה או תחתית אין סיכוי שהמצב ישתפר אלא ההפך יחמיר מאור | 07.02.10 (ל"ת)
8. להקים חברה אלטרנטיבית לרכבת ישראל ! אחרת, כמו בחח"י בנק ישראל ונמל אשדוד הכסף ילך לעשות את אנשיה של קבוצה זקנה, אימפוטנטית ומושחתת - למיליונרים. בן הארץ | 07.02.10 (ל"ת)
7. מתחיל בתרועה ומסתיים בנפיחה. מה שמתכנן ביבי יטורפד בידי האוצר, הביורוקרטיה ושלטון הפקידים. | 07.02.10 (ל"ת)
4. בכל יום שעובר אני מרוצה מנתניהו יותר. הוא עושה ולא רק מדבר בניגוד לשמאל והתקשורת. צחי | 07.02.10 (ל"ת)
1. שטויות. עוד בית קברות לאבני פינה תוצרת הפוליטיקה הקלוקלת של מדינת תל אביב כמו בתחתית של מדינת תל אביב - מדובר בלא יותר מבית קברות יקר להחריד של אבי פינה. כל פוליטיקאי צריך פוטו - אופ של יצירת יש מאין. מעבר לבלבול גדול בארכאולוגיה של עוד 2000 שנה לא ייצא מזה כלום. Joe Anaaref | 07.02.10 (ל"ת)
תוכנית נתניהו-יוגב יוצאת לדרך: 51 מיליארד שקל יושקעו ברשת רכבות וכבישים
37 תגובות לכתיבת תגובה