5. ברגע שהכלכלה הפלסטינית תקום על הרגליים יהיה שלום עם הגדה פשוט כנראה יש יותר מידי אינטרסים כלכליים ושל מטורפי ארץ ישראל השלמה שלא רוצים בזה אבל כנראה שאפשר להסתדר גם בלעדיהם אם ממש רוצים (ראו ההתנתקות) לגבי הרצועה היא כנראה נידונה להיות גיהנום עלי אדמות ולא נראה שום שינוי באופק.. אני מאמין שהגדה תהיה יישות נפרדת מעתה ואילך וככה צריך להתייחס לזה. חיפה | 09.02.10 (ל"ת)
4. בין 1967 עד 1991 הכלכלה של הערבים שיגשגה עד שהצדיקים מטוניס התערבו והפכו את הקערה על פיה. כאן עוד ההוכחה שמנהיגים של הערבים דואגים רק לעצמם ולא מעניין אותם מבני עמם. בין השנים 83-89 הייתי אורח קבוע בקלקיליה העיר פרחה וסוחריה התעשרו. אחרי שפרצו המהומות ב-88 רוב הישראלים הדירו את רגליהם מהערים הערביות מתוך הצורך להחרים אותם וכמובן פחד מפני הטרור. היה ברור שכל הטרור הזה החל כדי לקדם את שובם של ערפאת וכנופיתו מטוניס ולתת להם מעמד בינלאומי וכמובן, איך לא, להזרים לכיסם כספים רבים (תקציב המחיה של גב' עראפת בגלות במלטה 80 מיליון דולר לשנה!!!). ואז באה הנפילה הכלכלית הגדולה שעד עכשיו לא התאוששו ממנה ואין סיכוי שיצליחו להתאושש ממנה אם המנהיגים הערבים המטורפים (או הפחדנים) לא יבינו שאין להם סיכוי לשרוד אם לא יתחברו לכלכלה הישראלית. שחר ישראלי | 08.02.10 (ל"ת)
3. הסרת מחסומים כדאי להסיר את המחסומים ולראות האם בתנאים אלו הרשות מקדמת את הנושאים שבתחום אחריותה. איך נדע אם לא ננסה? כספי | 08.02.10 (ל"ת)
1. הכלכלה הפלשתינית נשענת בעיקר על גניבות מישראל ולכן הם מתלוננים על חופש התנועה. קשה לגנוב רכב ישראלי ולהעבירו לשטחים, כשצריך לעבור כל כך הרבה בידוקים בדרך. אחד העם | 08.02.10 (ל"ת)
הכלכלה הפלסטינית: מחסומים זה לא הכל
5 תגובות לכתיבת תגובה