אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה: נשיא טויוטה העולמית טעה כשהתנצל

41 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

40.
קשה למצוא איש פחות חכם בין יבואני הרכב כמו מיכה כרמון
יוניון מוטורס היא היבואנית הכי נבזית בישראל. טויוטה יצרנית כלי הרכב הגרועים בעולם עובדה 17 שנים בראש יצרני הרכב עם הכי הרבה תקלות וקריאות תיקון. ובישראל? יושב אחד מיכה כרמון שיודע ומבין יותר מכולם משתף פעולה עם גדול החאפרים בין מתקיני אביזרי הרכב הלא הוא שלמה גיליס הבעלים של גיל קאר דואג לקופת בעל הבית קפוץ האגרוף ג'ורג חורש ומטיף לכל העולם. רבותי, תטמיעו טויוטה זו התחתית של תעשיית הרכב ויוניון מוטורס הוא צרה שלא קמה עדיין. מניסיון, שומר נפשו ירחק.
עדי אברמוביץ | 19.10.14
39.
אמינות
לכל המגיבים לטובת טיוטה.אם המנכל היה בסדר אז מה הבעיה אם מס 1, אם אתם חושבים שהוא היה בסדר ואז לה אתם קוראים לזה הלשנה.חוץ מזה חברת טיוטה ידעה על התקלה הרבה זמן לפני הפירסום ובחרה לישתוק עד אשר אנשים נהרגו וכבר לא היה איפשר להשתיק(למרות שטיטה העולמית אמרה בהתחלה שלר ידוע להם אל מיקרים כאלו), ואתם קורים לזה אמינות? מקווה בשביל אותם בעלי טיוטה שלא תיצרכו לגלות עוד בעיות מסכנות חיים שהחברה הישתיקה, ומקווה שתמשיכו להינות מחברה שאתם חושבים שהיא אמינה.(האוטו לא עושה את היצרן אמין וזה לגבי כל היצרנים).
רוני | 19.02.10
37.
למרות הכל טויוטה
אני עם הטויוטה הרביעית שלי, כולן לא ראו מוסך למעט טיפולים תקופתיים ובלאי שכפוף לק"מ נסיעה כמו ברקסים קלאצ' וכו' ,. כולן נמכרו ביום הראשון שפירסמתי . הראשונה עם 360000 ק"מ וגם האחרות לא הרבה פחות מכך. הרכב אמין מאד, כל נהג טויוטה יודע זאת . למרות הריקולים והתיקונים למניעה ולמרות שנעבור .אני בטוח שטויוטה תמשיך ליהיות מס' 1 באמינות ומס' 1 בביקוש .
נהג טויוטה מרוצה | 14.02.10
35.
20 שנות אמינות? או 20 שנות הסתרתה? נסחפת 32
אני אחרי 10 שנות טויוטה (מכוניות שנרכשו ע"י העבודה) אין תקלה שלא עברתי איתן. כולל שמן דיפרנצאיל בבלמים, תבית העברה כושלת, בעיות בציריות, חוטי חשמל שנתכו (מקוריים לא קשור להתקנות הכושלות של החאפר שעובד עבורם בלעדית גיל-קאר), מנעולים ומפתחות שנשחקו, בעיות בלוח השעונים חבל להכביר מילים בעיות הכי הזויות שאפשר להעלות על הדעת. עכשיו מגיחים כל מני אנשים ומספרים שיש להם 2 טויוטות או היו להם או יהיו להן. רבותי את מי זה מעניין? או שאתם לא נוסעים ולכן אין לכן בעיות או שאתם מטעם. הטויוטת שהשתמשתי בהן לא יוצרו עבורי במיוחד מה שכן הרבתי בניסעות - עשרות אלפי ק"מ בשנה כך שהבעיות צצו מהר מאד. היבואן הקפיד לנסות ולהתחמק מכל תביעה במסגרת האחריות אפילו כשקיבל הוראה מהיצרן ביפאן אליו פנינו כדי שיפתור את הבעיות הוא ביכר להתעלם. נשגב מבינתי איך אנשים משלמים במיטב כספם עבור כלי רכב כל כך נחותים, לא נוחים, לא אמינים ולא בטיחותיים ועובר יחס כל כך מלפיר מצד היבואן. אחרי זה עוד הם מציינים בגוואה שהם קנו יותר מטויוטה אחת. מה אתם רוצים להוכיח? שאתם קשיי תפיסה או מזוכיסטים?
הראל שמי | 13.02.10
33.
טווןטה
כלקוח ותיק של טויוטה וכאחד שהחליף כבר כמה פעמים רכבי טויוטה!= ברצוני לציין את רצינותה של חברת טויוטה העולמית - תמיד ולאורך כל השנים -הן בשרות והן ביחס האישי !! ברצוני להגיב במיוחד לטוקבקיסט הראשון = מס .1 גסות הרוח שהפגנתה מצביעה רק עליך עצמך -וכניראה שהגבת מתוך אינטרס אישי מובהק . מנכ"ל טויוטה ישראל מר מיכה כרמון גילה יושר וכנות ועמד בלחצים ולקח על בעצמו אחריות דיבר בכנות ולא ניסה להסתיר דבר והיסביר לכולנו בגובה העינים את כל המתרחש ! אני בטוח שבקרוב נהייה אחרי המשבר מכוניות טויוטה ימשיכו להתנהל ולנסוע טובות ואמינות כמו שהן ! למיכה המנכ"ל אני מאחל שיתגבר על המשבר העכשווי ביושר ואמינות כמו שהוא נוהג עכשיו . ןלטוקבקיסט מס. 1 אומר רק " הפוסל במומו פוסל " אולם גסות הרוח שלך אומרת דרשיני !!!
לקוח ותיק | 12.02.10
32.
20 שנות אמינות
בואו לא נזרוק לפח עשרות שנות אמינות. יש הבדלי גישה של מנהל ישראלי ישיר, לבין גישה של מנהל יפני שקד קידות ומתנצל. יש תקלה ספציפית, הם הודו בה ונערכים לתיקון בלי קשר לעלויות. לדעתי בעוד חודש הכל הסטוריה וטויוטה שוב תהיה המותג האמין והמוביל.
צרכן טויוטה 20 שנה | 12.02.10
31.
תגידו כולכם השתגעתם או שאתם בשליחות המתחרים?
נראה לי שקצת הגזמתם עם ההשתלחויות האלה! יש לנו טויוטה ואנחנו לא מתכוונים לקנות בעתיד מכונית אחרת,לא אנחנו ולא רבים ממכרינו. אני עוקבת אחרי הפרשה וראיתי את המנכ"ל במספר ראיונות והוא הביע צער על הטלטלה של הלקוחות ועל הדאגה שלהם. התקשורת יודעת לעוות עובדות אבל אם תקשיבו טוב תלמדו שהמנכ"ל לקח אחריות ונהג בשקיפות ובאחריות מלאה מול הלקוחות. מה שהמנכ"ל ניסה לומר ובצדק זה שהתרבות היפנית אינה מובנת עד הסוף במערב, אז על מה כל המהומה!? אנחנו נמשיך להאמין בטויוטה.
רוית | 12.02.10
30.
תגובה שונה ובייחוד למגיב מס' 1
הננו בעלים של 2 טויוטות, פריוס וקורולה. כבעלים של 2 טויוטות עקבנו במהלך התקופה אחר ההתרחשויות. לעומת התגובות המתלהמות והמשתלחות של המגיבים לכתבה אני סבור להפך: מאז היוודע התקלה, אני שומע וקורא, מדי יום, את תגובות היבואן בתקשורת ואף חזיתי בהופעתו של המנכ"ל כרמון בחדשות ערוץ 10. אני חייב לציין, לעומת כל המתלהמים והמלעיזים, שהתרשמתי לטובה מההופעות ומהתגובות של החברה: החברה והמנכ"ל מישרים מבט, מודעים לבעייתיות, לא מסתתרים (ולראיה שמדי יום קוראים ושומעים את תגובתיהם), לא מדברים בהתנשאות ונראה, בעיניי, כי הם פועלים בנסיון לדאוג ללקוחות תוך שהם מודעים לבעייתיות. אף אחד לא מושלם וייתכן, כפי שגם המנכ"ל אומר בכתבה, שניתן היה לעשות את הדברים טוב יותר. אבל אני בטח לא חושב שיש מקום לתגובות משתלחות, מתלהמות ומבזות ממש. הגדיל לעשות מגיב מס' 1 שתגובתו הזכירה לי את הילד שכולם שונאים בכיתה שהיה מאיים שהוא ילשין למורה אם גם אותו לא ישתפו במשחק. אין לי ספק שמדובר באינטרסנט (אחרת מה לו לטרוח ולהתאמץ כל כך בתרגומים ובמשלוח התרגום לכל מיני גורמים ועוד עם העתקים?). הענין הוא שקראתי את הכתבה ומגיב מספר אחד, פשוט טועה ומטעה ובגדול: ראיתי גם את תגובת נשיא טויוטה (כולל הבכי) וגם לדעתי היא לא מתאימה לתרבות המערבית. תארו לכם את היבואן בארץ מופיע בטלוויזיה ובוכה? הרי כל התקשורת והמתלהמים היו חוגגים על כך. וזה מה שהסביר כרמון - שתגובת נשיא טויוטה לא מתאימה לתרבות המערבית והוא אמר את זה בכלל בהקשר של יחצנ"ים שייתכן שהיחצני"ם של טויוטה טעו בכך של ייעצו לנשיא טויוטה ליתן תגובה התואמת גם את התרבות המערבית. בכל הכתבה לא ראיתי ולו שמץ של השמצה על טויוטה העולמית, אלא להפך: גם בראיונות ברדיו וגם בראיון בחדשות, שיבח כרמון את טויוטה העולמית על כך שלקחה אחריות ושמה לעצמה מטרה לטפל בענין זה במהירות ובשקיפות גם על חשבון פגיעה במוניטין. אגב, העובדה שהיבואן בארץ לא משתמש ביחצ"ן, מוכיחה לדעתי את העובדה שהיבואן אינו מסתתר ואינו מחפש להיות פופוליסטי ו"פוליטלי קורקט", אלא להיות אמיתי וכנה עם לקוחותיו. אני לא מחפש התנצלויות ובכי. אני מחפש לראות חברה שלוקחת אחריות, שלא מסתתרת, שמסבירה ומבהירה את הדברים ופועלת לפתרון ואני סבור שעד עתה כך נהג היבואן והעומד בראשה. היבואן והיצרן עתה בשעת מבחן ויש לחכות עד סוף המבחן על מנת ליתן להם את הציון. אני סבור שכמו שצריכה להיות תרבות של חברות כלפי לקוחותיהם, כך צריכה להיות תרבות של הלקוחות כלפי החברות. לסיום, נזכרתי בעוד עובדה מעניינת: באחד העיתונים פורסם אתר שבו ניתן לראות קריאות "ריקול" שניתנו לרכבים בעולם. נדהמתי לגלות שמדי חודש יש עשרות כאלו וכי מדובר בתופעה שכיחה. רק, כנראה, שאנחנו, לקוחות טויוטה, נהיינו מפונקים ולכן כל "הרעש הגדול". מגיב מס' 1 - למען הגילוי הנאות תרגם גם תגובה זו ותשלח אותה לכל הנמענים ששלחת את התרגום הקודם.
לקוח טויוטה | 12.02.10
28.
טויוטה
לכל המלעיזים למיניהם, כבעלי טויוטה (2) מרוצים מזה עשר שנים, נדמה שכל המתרחש כאן הוא בלון נפוח. המכוניות שלנו רואות מוסך פעם בשנה, לפני טסט. ושוב, אותם ישראלים, הוגי דעות נכבדים, לא מפרגנים לחברות מצליחות. במקום להתנפל ולהתלהם עדיף לתת לדברים להתבהר. חברות רבות מתקנות תקלות שמתגלות במהלך הדרך. רק היום התפרסם כי הונדה גם מבצעת קריאה חוזרת למכוניותיה. המניעים לעליהום הצועק הזה לא ברורים בעיניי, ולא נותר לי אלא להסיק בדבר הקנאה הרוגשת מתחת לפני השטח, כמו בכל פעם שעולה גורם מצליח על המוקד. אנחנו נמשיך לנהוג בטויוטה ולהיות לקוחות מרוצים.
יואב | 12.02.10
27.
טויטה והמנכל- תגובה לגיגי אלון
שמענו כל השבוע את הראיונות עם כרמון. נראה לנו שהוא נהג בשקיפות מלאה,התנצל בפני בעלי הרכב על הדאגה שנגרמה להם והבטיח לעשות ככל הניתן לבדוק ולתקן כל מה שנדרש במכוניות עצמן. תיכנס אתה כמונו לכל מוסך של טויוטה ותראה את סטנדרד הטיפול הגבוה המוכתב ע"י מי שאתה משמיץ. אנחנו נוסעים על הטויוטה השלישית שלנו ובוודאי נחליף גם לרביעית. זו התוצאה מההקפדה הגבוהה של החברה כל השנים על הטיב שלה. עובדה שאחרים באים להעתיק מהם את שיטות העבודה והביקורת. שמעת פעם אולי גיבור שלנו על השבתת מטוסים בחיל האויר מפעם לפעם עם גילוי תקלה ?שמעת שזנבות של פנטומים נשברו בטיסה ? שמעת על סדקים חמורים בכנפיים של מטוס קרב מתקדם ? נראה לי שעל בעיות במכוניות טויוטה אף פעם לא שמענו עד היום- אז לפחות הן יותר טובות מכמה מטוסים ידועים שהכרנו כולנו. שמעת בכלל על סדקים שמופיעים בבנינים - ולך "תחפש" את הקבלן.. זה לא מה ששמעת ממנכל טויוטה. תתבגר ותרגיע..
ממ | 12.02.10
26.
תרגיעו תרגיעו
תקלות במכוניות קרו וקורות מאז הומצאו כלי הרכב הראשונים. ההתלהמות של כותבי הטוקבקים האלמוניים מריחה מריח רע של קנאה במותג עולמי מוצלח ומצליח, בחברה שעשתה תמיד כל שלאיל ידה לשמור על אמינות ובטיחות. יש לי טויוטה כבר שנים. תמיד הייתי גאה בעובדה הזו, תמיד נהניתי מאפס תקלות ומטיפולים שוטפים בלבד ללא שום צורך בהוצאות, שהן כל כך שכיחות בכלי רכב אחרים (ולמען ההגינות בלי שמות ובלי לכלוכים מיותרים). ולעניין תגובותיו של מר מיכה כרמון - יישר כח. לא התנערתם ולא הסתרתם. עושה רושם שאתם מתמודדים במקצועיות ובבגרות במשבר הכל כך קשה שנכפה עליכם. אני מאחל לכם שתצאו ממנו בשלום ובראש מורם.
בעל טויוטה גאה!!! | 12.02.10
25.
איש גס רוח שחי תקשרותית לפני עשרים שנה
כמה יוהרה בפי בנאדם אחד שעושה את כל הטעויות האפשריות ואף אחד פשוט אף אחד לא סותם לבנאדם הזה את הפה. החברה שהוא מייצג בארץ גרמה ביודעין או לא ,זה פשוט לא משנה למוות של משפחה שלמה בגלל כשל מכני שלהם!!!אני מדגיש שלהם!!!! והוא עוד טוען, כולל ראיון בערוץ 10 שאין בעיה ושהציבור מטומטם ולא מבין, ושמהלימון נעשה לימונדה ועוד כל מני הגיגים מיותרים ומטופשים. המנכ"ל של טויוטה העולמית בוכה בשידור חי במסיבת עיתונאים ומתנצל בפני כל הלקוחות ורק בארץ הקודש תחת משפחת חורש(יבואנית H&M למי שמעוניין לדעת)יושב מנכ"ל זחוח ושחצן ומאשים אותנו הציבור בהיסטריה ובאי הבנה של הנתונים עד שלא תפרוש לפנסייה(ואני מקווה שמוקדמת)אותי לא תראה בסוכנויות שלך ואני מקווה שהפעם החרם הצרכני ילמד אתכם לקח. ואני מזמין אותך לשתות את אותה לימונדה מפורסמת בדוכן שליד לשכת האבטלהבתל אביב לא רחוק מהמשרד שלך,כי הפעם באמת עברת כל גבול !!!!!!!
גיגי אלון | 12.02.10
24.
Business as usual...
OK, so no big deal... Mr Carmon is the usual arrogant business man who is so out of touch with his clients. it is amazing that he is in the place he is...what will make him leave... a kick in the S. The same mentality that ,makes men feel they are the Emperor of the world and the sun revolves around them. Just a short memo, all empire fall and Toyota will have to eliminate people like Mr. Carmon and most likely a few executive in the US to move on... get down and dirty and work on the cars... talk is cheap... 
Nissan | 12.02.10
23.
איפה הבטיחות ואיפה משרד התחבורה
אין ספק שתקלות היו ויהיו גם בעתי דבמכוניות שונות מיצרנים שונים. זה כנרה המחיר של ייצור מהיר שיווק מהיר תחרות ולא מספיק מבחני דרך. אבל זאת לא הנקוה זאת הפעם הראשונה שיצרן יצא בהצהרה שידוע לו על תקלות חמורות למשל בקורולה. מערכת הגה נסדקת , בלמים לא תקינים , מצערת דלק נתפסת. שלוש מערכות חיוניות ביותר , לא מדובר על פגם בריפוד של כסא או תקלה ברדיו. שלוש תקלות ידועות במערכות הכי חשובות. הייצרן היה צריך להודיע לכל הלקוחות לא לנסוע בכלי הרכב עד לתיקון ובדיקה משרד התחבורה בכל מדינה מתוקנת היה צריך לאסור את נסיעת הרכב עד לתיקון. המשטרה הייתה צריכה לאכוף זאת. אילו זה היה כלי טייס הוא היה מקורקע מיד. אז למה רכב שונה. הרי כולנו שמענו את ההקלטה של הנהג האמריקאי שהתקשר למשטרה דיווח על התקלה ושאינו שולט ברכב ודקה לאחר מכן התרסק בתאונה קטלנית עם משפחתו . אין זה מופנה ספציפית כלפי טויוטה אלא אל מול כל יצרן שחשף בעיה מסוג זה שבת שלום ושנעבור את המשבר ללא תאונות.
יעקב | 12.02.10
19.
היבואן בישראל מזלזל בלקוחות אחרי שנטל את מיטב כספם
זלזול ישראלי חזירי טיפוסי. לא מוסרים מידע מה ואיפה, לא לוקחים אחריות! אתה הנציג של טויוטה קלטת? אתה זה שעושה את הקופה על גב הישראלים. לא מתייחסים ללקוחות, לא מטפלים, דוחים בטענות לא מקצועיות ושאר דרכי זלזול חזירי בלקוח. סםק רב אם המכונית הבאה שלי תהי טויוטה.
בעל טויוטה | 12.02.10
18.
זו אותה שחצנות ויוהרה שהביאה אותם למשבר
זו אותה השחצנות והיוהרה שהביאו אותם למשבר וחבל שכך מתבטא מנכ"ל טיוטה ישראל ומנכ"ל ישראלי בכלל. אני כמנכ"ל – ולא אינטרסנט – פשוט לא מאמין למקרא עיני. השתלחות ישירה כזו בראש הפירמידה היפאנית והתנשאות מופגנת כלפי ציבור הצרכנים בוודאי עוד תילמד בבתי הספר לניהול . טויטה ארגון מדהים אבל ארגון נמדד במשבר - מעניין מה הציון הציבורי להתנהלתו. ידידי, טול קורה ! :-(
א.פ | 12.02.10
17.
מלימון אולי תעשה לימונדה אבל מטויוטה נשאר לעשות קומפוסט
כי זה מה שעושים מזבל הרי שנים אתה ושאר האנשים במערכת מכירים את הבעיות שאתם מסתירים לא רק את בעיות הבטיחות שתופסות כותרות. בעיות כמו בוצה במנועי הקורולה, ראשי מנוע בקורולה, ריפודים נפרמים בקורולה, מתלים באוונסיס, דיפרנציאלית וטרנספר בלנדקרוזרים, מזגנים ביאריס וכו'. עשיתם הכל אבל ממש הכל להסתיר התעלמתם מפניות לקוחות והתנערתם מאחריות. עכשיו הכל יצוף הגל החל עם בעיות בטיחות אבל ימשיך עם שלל התקלות שהמכוניות שאתם מוכרים סובלות מהן ואם אפלי או עשרות אלפי הלקוחות שהוניתם. לחברה כמו יוניון מוטורס אין זכות קיום וטויוטה כיצרן תבלע באחד מיצרני הרכב הסינים. אין גם לה זכות קיום טויוטה זה הבלוף של המאה בתחום הרכב.
אהרון פוירמן | 12.02.10
15.
האמריקאים חיפשו את טויוטה על ש רמסה את היצרנים המקומיים...
הבעיה היא, שמה שעשו לטויוטה באמריקה, זובור תקשורתי, הוא חרב פיפיות. זה יגרום לנפילתם כאשר יתגלו הפגמים ברכבים שלהם. הם יאלצו לבצע ריקול על שטויות, ויקרסו תחת חובותיהם במהרה. בניגוד לטויוטה, להם להם "שומנים" לעבור ריקול זובורי כזה.
המומחה | 12.02.10
14.
התגלו תקלות ב3 מודלים -אנשים שילמו בחיים
למה שלא יתנצל ? בכל מקרה יש כאן בעייה אמיתית בבקרת איכות של הפריוס והבלמים הקורולה וההיגוי וכמובן עניין הגז-כדאי להימנע מטויוטה ,למרות הרצון הציני להגיד נו כולם ככה ורק אותם תפסו זה לא מדוייק יש כאן משהו לא נורמאלי יש חוקרי תאו נות ששמים לב הקיצר קנו משהו אחר !
אחד | 12.02.10
11.
עוד מנהלצ'יק מעז לדבר
על הדברים של מיכה כרמון נאמר : "והמשכיל בעת ההיא יידום " ויפה עשה העיתון שחשף לנו את האינטליגנט הזה. לפני שנתיים קניתי טויוטה ונדהמתי מרמת השירות הנמוכה שליוותה את מכונית המותג הזאת עליה שילמתי במיטב כספי. לבעיה שגיליתי במקרה איש לא התייחס והאשימו אותי בנהיגה פרועה ולא אחראית. אחר כך כשגיליתי שהיצרן המליץ לתקן את התקלה בזמן הטיפול השנתי ללא הודעת ריקול החלטתי מיידית למכור את הרכב בהפסד. חיי בני משפחתי הם מעל כל מחיר שיידרש. אני חושב שזה המקרה בו הציבור צריך לקחת את היוזמה לידיו ולהכות במקום היחיד שהחברה הזאת (יוניון) מכירה - בחשבון הבנק שלה. תביעה ייצוגית של כל בעלי המכוניות המעורבות בתקלה לקבל פיצוי על ירידת הערך של מכוניתם בעקבות התקלה (היום ירד ערך המכוניות המשומשות של טויוטה ב-10 עד 20 אחוז לעומת המחיר שלפני המשבר וקשה למכור). היבואן צריך לשלם ולחלק איתנו הקונים הלא מאושרים את ההפסד הצפוי לנו. אנא אל תציעו לנו הנחה בקניית הטויוטה הבאה. את השיעור הזה כבר למדנו.
אליעזר | 12.02.10
10.
אוי אוי אוי
שמעתי אותו גם ברדיו - ממשיך לטייח. שאלו אותו על ירידה במכירות והוא שיקר ואמר שאין. אפילו ציין שהמספרים דומים לאלו שבשנה שעברה. נו באמת?! דומים למספרים של שיא המשבר... וזאת לא נקראת ירידה. איש לא חכם, וזאת בלשון המעטה. דבר ישר ספר את האמת, הציבור יודע לסלוח אבל רק למי שמוכן לקחת אחריות.
ג'רמי | 12.02.10
8.
נו בטח שהלקוחות הישראלים יחזרו לקנות במהרה ,זה ברור והסיבה היא
לקוחות ישראלים הם חסרי תרבות צרכנית , חברה כלשהי יכולה להשתין בקשת על הלקוח הישראלי והוא האחרון יראה את הלחי השנייה. בגלל זה כאשר מעלים את מחירי הדלקים בישראל וגובים מיסים כה גבוהים אף תושב/אזרח לא עושה דבר. מנכל יוניון מוטורוס , אתה לא צריך לדאוג , הלקוחות הישראלים ימישיכו לרכוש את הרכבים שאתה מייבא , אבל בארצות הברית , טויוטה תהיה על סף פשיטת רגל , בארצות הברית אין משחקים , כאשר על הלקוח חוטפים את זה בחזרה ובגדול בארצות הברית.
משה | 12.02.10
7.
צדק מנכל טיוטה העולמי - האמת הדרך היחידה והמשתלמת .
אני מאוד נזהר בלשוני הפעם .ראשית , הרבה מאוד אנשים ,וביניהם לקוחות טיוטה שלא פחות מביני עיניין טכניים , ועסקיים ממך מר כרמון יגיבו .התקלה שהתגלתה אינה מינורית זו תקלה בטיחותית מהמעלה הראשונה , ותגובת מר כרמון מראה שיש לו את כל הסיבות הטובות בעולם להשאר צנוע (התייחסותו לתקלה מראה על בורות טכנית , על אפס הבנה בטיחותית , ומעל לכל חוצפה ישראלית ללא גבולות ) , ולשים מחסום לפיו. טוב ונכון פעל , אם כי באיחור , מנכ"ל טיוטה ביפן שעומד לחשוף את היסטוריית תקלות רכבי טיוטה , להערכתי , למרות תגובת הסוכן בארץ , ישקם את האמון .מצד שני ,אין להתעלם מרמת האיכות של מוצרי טיוטה . לנושא רמת הגימור של טיוטה קורולה לעומת המתחרים , לקוחות פוטנציאליים - כתבו מייל לקשרי לקוחות של טיוטה ביפן , מי יודע , יתכן ובעקבות כך נקבל במחיר רמת גימור כמו מאזדה ,הכולל כריות , חלונות חשמליים,מערכות שליטה מההגה , ועוד .
הלורד בלפור | 12.02.10
6.
תתחילו בזה שתשווקו בישראל קורולות מאובזרות כמו רכבי המתחרים
קורולה רכב מעולה, אבל למה שאני אזמין ב- 2010 רכב עם 2 חלונות חשמל ולא 4?! למה הרכב נבחן במבחני ריסוק בחו"ל עם 7 כריות אוויר וכאן מוכרים אותו עם 4 עלובות?! למה רכב שעולה 120,000 ש"ח לא יכול להגיע עם מערכות שליטה מההגה? מר אגמון הנכבד, אתם זכיינים של מותג הרכב מספר אחד בעולם, אבל נדמה לי שאתם קצת על האולימפוס ולכן מפסידים המון עסקאות. מר אגמון הנכבד, תקן מהר את כל התקלות, שדרג את אבזור הרכבים, ותראה איך אתה מוכר כמו פורד ומאזדה ביחד.
צ'ומפי | 12.02.10
5.
חטא היוהרה
טיוטה כבר מזמן לא שיא השלמות. גיליתי את זה כאשר חזרתי עם הרכב שלי למוסך בכפ"ס 5 פעמים כי לא הצליחו למצוא את הבעיה. כמעט כל בעל רכב טיוטה יודע שמפתחות הרכב נשברים אחרי פחות משנתיים. תיקון מפתח אצל היבואן כ-1000שח (כל מה שצריך זה לפתוח 2 ברגים ולהחליף את הפלסטיק) בפתח תקווה 350שח וב-EBAY עשרה דולר כולל משלוח לארץ!
י. ניר | 12.02.10
3.
להתנצל? מה פיתום להתנצל?
אל אלוהים איזו יוהרה ושחצנות של האדם הזה שמעז לבקר את הבוס היפני על כך שהעז להתנצל. מה פיתום שיתנצל. למה מי מת? אז זהו. שמתו אנשים. אנשים תמימים קיפחו חייהם מטעות של החברה שאתה מייצג ושעשתה ממך את מה שאתה. כדאי שתעמוד מול המראה ותחשוב טוב טוב מי אתה לעזאזל, עוד ישראלי אפס מאופס שחושב שהוא יודע הכל על כל דבר בעולם כי הוא עשיר. מה פיתום להתנצל, מה פתאום לחוש אשמה, מה פתאום להזיל דמעה בפני קהל שנתן לך את כספו תמורת ההבטחה שהמוצר הוא 100% ובעצם הוא פחות. גועל נפש ישראלי מצוי.
לקוח ישראלי | 11.02.10
1.
מיכה כרמון תקשיב טוב!
תירגמתי את המאמר לאנגלית. מילה במילה. הדגשתי את הדברים שאמרת על נשיא טויוטה העולמית. שלחתי לכל מייל אפשרי של צור קשר בחברת טויוטה (כולל לינק לכלכליסט, שיוכלו לוודא). כמו כן שלחתי עותק למומנה על הסחר בשגרירות יפן בישראל. אני מבטיח לך-התגובה שלהם בדרך. אף אחד (בטח לא בתרבות הכבוד של יפן) לא מלכלך על ראש הפירמידה, בתקשורת, בשיא המשבר! תתחיל לכתוב קורות חיים, אתה בדרך החוצה.
אורי | 11.02.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת