אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עכשיו זה רשמי: נשלל זיכיונה של שפיר הנדסה לכביש 531

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
סוף סוף מישהו במשרד האוצר והתחבורה שם קץ לביזיון!
חייבים ליצור שיטת ניקוד שתסנן את הזכיינים הבעייתיים ותמנע מהם לגשת למכרז: מי שזכה כבר בפרויקט גדול צריך להוכיח יכולת נוספת מי שתובע את המדינה - לא יכול לגשת למכרז אחר מי שלא מספק את הטובין בזמן - נפסל וכדומה. מר זוכמן והחשכ"ל היקרים, שלא יהלכו עליכם אימים מנהלים אגרסיביים של הזכיין
אחינו הנהג | 10.02.10
10.
כשלון של משרד האוצר
המדינה ניהלה את המכרז בצורה לא אחראית ולא מקצועית. מיד לאחר הזכיה היה ברור לכל מי שמבין ששפיר הנדסה לא תוכל לממש את הפרוייקט במחיר שהציעה. מדהים שהממשלה לא מפעילה במכרזים איסטרטגיים מנגנון שימנע זכיה במחיר לא ריאלי, כי בסופו של דבר הציבור ישלם פעמיים. על מבקר המדינה לבדוק מיידית את השתלשלות העניינים בפרויקט והאשמים במחדל צריכים לתת את הדין.
גיורא | 10.02.10
8.
הרפתקנות ממשלתית
ידעו והוזהרו חברי ועדת המיכרזים שאין ארוחות חינם וסופן של החלטות הזויות ליפול בפח היקוש.כמובן-שבבדיקת מבקר המדינה או אחרים-תמיד יאשימו האחרים-אך התמונה ברורה: דניה שחררה ל המחלקה שעסקה בתשתיות והמלך עירום. אפילו ילכו עם קבלן גדול נוסף-כמו סולל בונה למשל,מדובר בתהליך ארוך ולא פשוט העתיד להגרר לבתי המשפט ומה שלא יהיה-תג המחיר הבסיסי יעלה במאות מליוני שקלים נוספים,משמעות הפיגור של שנתיים שלש-המינימאלי החזוי-ערכו למשק הלאומי עוד מאות מיליוני שקלים וכרגיל-האזרחים ישלמו המחירים כתמיד ופקידי האוצר,משרד התחבורה ומעץ יתנערו מכל אחריות. אם זאת לא הרפתקנות ובזיון ממשלתי-מהו הדבר?
avi | 10.02.10
3.
זה מה שקורה כשבוחרים בהצעה הכי זולה.
מה שזול יקר!!! התנהלות עלובה ומחפירה של המדינה שדורשת ועדת חקירה. כיצד יעלה על הדעת שהמדינה בוחרת בהצעה זולה ב- 400 מיליון (!!!) מהמתחרים, הרי ברור שמישהו טעה או רימה בגדול. אבל המדינה כמו סוחר הכי עלוב בשוק חשבה שהיא עושה דיל של החיים.
נועם | 10.02.10
1.
הגיע הזמן, איך זוכים במכרז בלי יכולת לעמוד בתנאים שלו ?
איך יתכן שמתמודד מסויים זוכה במכרז בלי יכולת ממשית לממן אותו ? אם היו מאפשרים לכל המתמודדים לקבל את התנאים ששפיר מבקשת, אולי עוד מתמודדים היו יכולים להתמודד במכרז. חייבים לחייב את המתמודדים במכרזי תשתיות לחתום על הסכמי מימון שיכנסו לתוקף רק במקרה של זכייה, כבר בזמן הגשת ההצעות.
עידן | 10.02.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת