אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

צל"ש או טר"ש

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
הכישלון הוא של המדינה ולכן אין מקום לחילוט ערבויות
אין צורך לחלוט ערבויות לא במקרה של כביש 531 ולא במקרה של הרכבת הקלה לגוש דן ( הגיע הזמן לשחרר גם את חברת MTS מזכייתה בביצוע הקו האדום של הרכבת הקלה לגוש דן ) . חתימת חוזה בין המדינה לזכיין צריכה להעשות אך ורק על סמך המחיר שמוצע ומקורות המימון חתומים על ידי בנקים מראש - בשני המקרים המדינה נכשלה באופן בו מסרה את הפרויקטים לביצוע של היזמים ועל כך לא מגיע לה כל פיצוי. חלק גדול מהכישלון והחידלון נובע מהחלטות שגויות ומהתחלופה הגבוהה של הפקידים במשרדי האוצר והתחבורה .
אלמוני  | 13.02.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת