5. הכישלון הוא של המדינה ולכן אין מקום לחילוט ערבויות אין צורך לחלוט ערבויות לא במקרה של כביש 531 ולא במקרה של הרכבת הקלה לגוש דן ( הגיע הזמן לשחרר גם את חברת MTS מזכייתה בביצוע הקו האדום של הרכבת הקלה לגוש דן ) . חתימת חוזה בין המדינה לזכיין צריכה להעשות אך ורק על סמך המחיר שמוצע ומקורות המימון חתומים על ידי בנקים מראש - בשני המקרים המדינה נכשלה באופן בו מסרה את הפרויקטים לביצוע של היזמים ועל כך לא מגיע לה כל פיצוי. חלק גדול מהכישלון והחידלון נובע מהחלטות שגויות ומהתחלופה הגבוהה של הפקידים במשרדי האוצר והתחבורה . אלמוני | 13.02.10 (ל"ת)
4. ליחצן של שפיר:די עם הספין שהפרויקט נפל בגלל מיליון שקל!!לא כולנו מטומטמים.. אזרח משלם מיסים | 11.02.10 (ל"ת)
1. נראה לך שהפרויקט נפל בגלל 1 מ' ש"ח????? מי שהפיל את ההסכם זה המדינה, תברר שם מי ולמה.... עו"ד בעניין | 11.02.10 (ל"ת)
צל"ש או טר"ש
5 תגובות לכתיבת תגובה