Please ensure Javascript is enabled for purposes of
website accessibility
טוקבקים
אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קראו עוד
סגור
בלעדי ל"כלכליסט": הרכבת תחשמל 420 ק"מ של מסילות בכ־10 מיליארד שקל
2 תגובות
לכתיבת תגובה
פרסם תגובה
בטל
2.
למה חייבים לחשמל את הקו לירושלים? ב 10 מיליארד ש"ח אפשר כבר לסלול קו לאילת
אזרח |
26.02.10
(ל"ת)
1.
תשתיות חשמל
מצויין עכשיו יכלו חברות לבצע עבודות חשמל והגדולה מבנהם היא אפקון
דוד |
17.02.10
(ל"ת)
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת
בלעדי ל"כלכליסט": הרכבת תחשמל 420 ק"מ של מסילות בכ־10 מיליארד שקל
2 תגובות לכתיבת תגובה