אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לוי יצחק יפרסם מחירון נפרד ליבוא מקביל

52 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

52.
למגיב 28
התשובה לשאלות שלך מאוד פשוטה... אם אתה קונה מיבואן, ואני קונה מיבואן מתחרה שמביא רכב זהה לגמרי (אבזור, אחריות, וכו'), רק במחיר נמוך יותר, אז כנראה שאני פשוט עושה עסקה טובה יותר ומוצלחת יותר. אין שום סיבה לדפוק אותי אחר כך שאני רוצה למכור את האוטו. האוטו שלי אחרי שלוש שנים יכול להיות באותו מצב נהדר שהאוטו שלך יהיה, אין שום סיבה שתקבל יותר... תתיחס לזה כמו נדל"ן. אתה קנית דירה ב 1.2 מיליון, ואני קניתי את אותה הדירה בדיוק ב 1 מיליון... כנראה שפשוט במצב כזה אתה יוצא פראייר במידה מסויימת. כי כשיגיע זמן המכירה, שנינו נהיה שווים, ונמכור את הדירות באות כסף בדיוק. ככה זה צריך להיות.
לב | 22.02.10
51.
רק חבל שהמחירון שלו לדירות לא שווה כלום, סתם בזבוז כסף
הם מתיימרים לתת מחירי שכ"ד, ובפועל רושמים מחיר אחד על כל רחוב, לפעמים על שכונה שלמה... מה זה צחוק? חושבים שאנחנו מטומטמים וצוחקים לנו בפרצוף. רק ברחוב שאני גר יש איזה 5 סוגי בניינים שונים לחלוטין, חלק קטנים ומסריחים ומתפוררים, חלק משופצים, העיר יש מחיר אחיד של שכ"ד לכל הרחוב. זה פשוט הטעייה של צרכנים.
דיירוס | 21.02.10
44.
ושוב לוי יצחק דואג לחברים שלו היבואנים וחברות הליסינג
הרי בגוף הכתבה כתוב שהמהלך התמוה נועד לשמר את המחיר של מכוניות הליסינג,כדי לא לפגוע בשווי שלהם,אז מה צריך יותר,מה שחסר זה רק לראות את הצ'ק שלוי יצחק מקבל מחברות הליסינג ,וממשיכים לעבוד עלינו יחד עם היבואנים והפקידונים הרקובים של משרד התחבורה והמכס
ערן | 18.02.10
35.
בסדר, אז לוי יצחק לא גאון. אבל הוא פשוט שמאי רכב מקצועי ואין מה לומר בנידון.
לוי צודק בתפיסתו, יש צורך במחירונים שונים. חבל שטוקבקיסטים בתשלום מנסים לפגום בשמו של לוי יצחק. כבר ברור לכולם שהם עומדים מאחורי כל הלכלוכים. הרי יכלו להתחרות בהגינות בשוק, אבל לא הולך להם אז הם מנסים להלחם מול כתבות איכותיות באינטרנט. נמאס כבר שכל כתבה שעוסקת ברכבים הופכת לפרסומות שתולות.
עמיחי | 18.02.10
32.
כבר כיום מחירי שוק האמיתיים הם "מחירון מקביל" ביחס למחירים מנופחים
אפילו חברות הליסינג כל הזמן מפרסמות "הנחות" מפליגות ביחס ל"מחיר מחירון" ומכאן שמחירי המחירון גבוהים יותר מהמציאות. אפשר רק להסיק שניפוחם מטרתו לשרת הצורך הנואש של חברות הליסינג להראות שווי מלאי, ואת הצורך המאוד רווחי של חברות הביטוח ששווי הרכבים המשומשים המבוטחים יהיה גבוה ככל הניתן. אם מחירי המחירון מנופחים, הם בעצמם מצויים ביקום מקביל המנותק מהיקום האמיתי - המציאות.
חי ביקום מקביל | 18.02.10
30.
24 - סייג לחכמה שתיקה!
המכוניות ביבוא המקביל יהיו בדיוק אותן מכוניות כמו של היבואנים הרשמיים ובעלי אחריות זהה ליבואנים הרשמיים. אתה כנראה אחד מהיבואנים הרשמיים ומנסה לשמר את הענף עליו אתה יושב, תוך מסירת אינפורמציה שאינה נכונה. ההגבלות על מי שמעוניין לייבא מכוניות ביבוא המקביל, זהות לאלה של היבואנים הרשמיים וההבדל היחיד הוא שכעת המדינה עוזרת לשבור את המונופולים וליצור תחרות בריאה במשק.
אזרח | 18.02.10
28.
מסכים איתו. אין שום סיבה שרכבים מיובאים יהיו שווי ערך לרכבים שנרכשו בארץ מיבואן רשמי.
כבעל BMW שרכשתי מיבואן רשמי, אני לא מבין למה שאדם שימכור BMW כמו שלי אך נקנתה מיבוא מקביל באותו המחיר? חייב להיות הבדל בין מחירון רכב יבוא מקביל לרכב שנרכש כמו שצריך בארץ ביבוא סדיר . אני מאוד מחזק את החשיבה הנכונה והרציונאלית של לוי.
חולה הגה | 18.02.10
15.
אולי ניזכר כולנו שלוי יצחק אינו גוף ממשלתי והמכירון שלא ממש ממש לא מחייב??!!
עם השנים שכחנו שלוי יצחק הוא רק שמאי פרטי. לא שר השמאות בממשלת ישראל... הבנתי שמשהו מוזר מתרחש בישראל בכל הקשור למכירון הרכב המקודש של לוי יצחק, כאשר הלכתי לקנות רכב בארצות הברית. שם לא מעניין אף אחד שום דבר חוץ מהרכב עצמו ומצבו. ואכן, מה זה באמת משנה היכן היה הרכב קודם ? בדוק את גוש הברזל הזה ואם הבדיקה אומרת שהרכב טוב, קנה אותו. אם הבדיקה אומרת שהרכב לא טוב, הרי גם אם הוא יד ראשונה עם 2 קילומטר מרופא, לא תקנה אותו... בקיצור חברים, תתחילו קצת להשתחרר מההשפעה המאגית כמעט של מחירון לוי יצחק.
דוד מלכי | 18.02.10
11.
האם לוי חושב שהציבור הישראלי כל כך טיפש ?
פשוט לא להאמין , נראה שלוי מחסל בעצמו את טיפת האמינות האחרונה שנותרה לו . גם כך המחירון שלו לא משקף את המציאות , הרי יש מכוניות שגם כחדשות מהיבואן לא נמכרות במחיר "היבואן" . אבל לוי עדיין מסתמך על מחיר היבואן כדי לקבוע מחירון . בכל מקרה לא משנה מה הוא יעשה , הציבור הישראלי ילך לקנות היכן שייתנו לו שירות ותמורה עדיפים . לוי , היבואנים וחברות הליסינג יוכלו להמשיך לנופף במחירון ולעשות רוח ...
אני רק שאלה  | 18.02.10
3.
הגיע הזמן להפסיק את השליטה המוחלטת של לוי יצחק בשוק הרכבים המשומשים
לא ייתכן שאיש אחד יקבע את רמות המחירים בשוק כולו ויעצב את דעת הקהל. איפה עוד קיים דבר כזה ??? איש אחד יחליט מה יימכר ומה לא, מה מבוקש ומה לא ? איפה המחוקק, איפה הארגונים המגנים על הצרכן ? תנו לשוק לקבוע בעצמו את רמות המחרים והביקושים כמו בשוק הנדל"ן !!
מורפיוס | 18.02.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת