11. יש שר במדינה שאיפכת לו מהתפקיד ולא מהגוב - כל הכבוד גלעד !!! גלעד מתחיל לעשות סדר עם הרכבים ההיברידים ונקווה שימשיך עם האנטנות סלולר וחברת חשמל . כמו כן לחייב שימוש באוזניות אוויר לכל משתמש בסלולר לחייב ביצוע בדיקות בבתי ספר וכן להמשיך לדאוג לנו האזרחים יישר כח שימי | 02.03.10 (ל"ת)
10. ל- 6 "נכון" רק ברכב אירופאי (כמו פיז'ו) למשל, יש לך סיכוי טוב להחליף גיר אחרי 30000 בהצלחה | 24.02.10 (ל"ת)
8. הסיכון האמיתי הוא מהאנטנות הסלולריות אני עובדת במקום שבו יש הרבה אנטנות, ובמשך שנים אני סובלת מכאבי ראש מכל השידורים, מישהו מכיר אולי מקום שמתעסק עם מיגוני קרינה? רוית | 24.02.10 (ל"ת)
7. יש לחייב לפרסם את נתוני הקרינה על כל מוצר חשמל ועל כל רכב הנמכר בישראל יורם מראשון | 22.02.10 (ל"ת)
6. כל מה שיעיף את טוייהונדה מהכבישים מבורך, מבורך מבורך ... רכב הייברידי זה לפלצנים, מי שאכפת לו שיסע ברכב חסכוני טורבו דיזל או TSI ... אל תשכחו שלטויוטה יש מנוע בנזין 1.4 פרימיטיבי בנוסף למצבר ניקל קדמיום הפרימיטיבי, מנוע 1.4TSI צורך פחות אנרגיה ונותן הרבה יותר כוח ... האירופאים יודעים מה טוב בשבילם ... טוייהונדה ... | 22.02.10 (ל"ת)
5. = הקטע שגם במכונית בנזין יש קרינה (מצתים=מתח גבוה) == תבדקו קרינה באיזור הנהג והנוסע שלצידו . אורן | 22.02.10 (ל"ת)
3. קרינה מהסלולר, קרינה מהאנטנות, קרינה ממכונית היברידית, קרינה ממתח גבוה. קרינה מהשמש, קרינה מהכור האטומי, חסר רק צלייה בתנור. | 22.02.10 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט" - בקרוב: דירוג מכוניות היברידיות לפי קרינה
11 תגובות לכתיבת תגובה