אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": יוסי מימן הקים פס ייצור לקטנועים חשמליים

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
יוזמה ברוכה אבל...
הגיע הזמן שבישראל יהיה יצור של כלי תחבורה אבל זה לא אפשרי מכוון שזוהי תעשייה שמורכבת ממאות ואלפי יצרני רכיבים. בנוסף משרד התחבורה והמערכת כולה אנטי דו גלגלי בעקרון , לא ברור למה. כן, אפשר ליבא חלקים ולהרכיב בארץ אבל זה לא נקרא יצור. אין בארץ ידע בתחום , יש כמה אנשים שיש להם ידע אבל זה לא נקרא ידע ברמת מדינה. אי אפשר להיתחרות בסינים ומחיר שעת עבודה זה לא הגורם העיקרי לכך שאי אפשר להיתחרות בהם. אני פיתחתי קורקינט חשמלי 12 ק"ג וקיבלתי תקינה בישראל . מה שצריך לעשות זה לבצע תיכנון בארץ בעזרת חברות בינלאומיות מובילות בתחום ואז לייצר בסין בעזרת מומחים ישראלים אם יש . הרכבה כדאי היום לעשות בארה"ב. מחירי העבודה בארה"ב היום כמעט כמו בסין , כן לא יאמן ואיכות העבודה הרבה יותר טובה. ניר
ניר אלפרוביץ | 27.02.10
19.
עם כל הכבוד....האמת מאחורי הדברים... נתונים מספריים להמחשה מהצד הסיני.......
כמי שמכיר היטב את תעשית הרכב הסינית וגם את תעשית האופנים הוא לא יוכל להתחרות מבחינת מחיר בעלויות הסיניות מכיון שההוצאות הכלליות ליצור האופניים/סקוטרים בישראל יהרוג את כל הרווח שלו. אופנים חשמליות איכותיות בסין עולות 450 דולר תוסיף הובלה ומכס "נורמלי" ( 20% ) וקיבלת עלות של 600 דולר לערך. רווחים למפיצים עוד 600 דולר סך המכירה של האופניים ללקוח צריך להיות בסביבות 1200 דולר. עבור יצור בישראל , הלקוח הסופי ישלם בסביבות 2500-3500 דולר.... במקום 1200 דולר ,לא יאומן........... כמו שזה נראה -- משרד האוצר הישראלי "תפר לו חליפה מצוינת " -- הלקוח הסופי לא ישלם מכס 20% אלא 80% !!!!!! ( עבור יבוא מסין -- כך לפי הפירסומים האחרונים בנושא ). הצעת התקשרות אני מזמין בזאת משקיעים רציניים המעונינים להכנס לפרויקט ולסייע להם לבצע פעילות דומה בישראל -- אשמח לתרום לכם מנסיוני ולבצע הקמה של פרויקט נוסף בישראל. למותר לציין שהעלות לצרכן עם הרכבה ישראלית תהיה נמוכה מהמחירים שננקבו כאן. נא להשאיר מייל ליצירת קשר.
משה | 25.02.10
11.
הון - שלטון
שנים רבות לא היה ניתן לייבא קורקינטים חשמליים לישראל, (מנסיון אישי) UMI רצתה לייבא את הסגוויי ומיד ניתן אישור, (בניהולו של אביהו בן נון - אין לי דבר נגדו להיפך איש שתרומתו לישראל רבה מאוד) ואז הציפו את הארץ קורקינטים חשמליים קטנטנים שרובם התקלקלו לאחר שימוש קצר, "אנשי עסקים" ייבאו קורקינטים ב"חלקים" מסין והרכיבו בארץ, עד שהמשטרה פשטה על מחסניהם והחרימה את הקורקינטים והחלקים, (נמכרו במכרז לאחר מכן) והנה אני קורא שיוסי מימן (שתרומתו לישראל רבה מאוד - לא בציניות) מחליט שהוא ייבא חלקים (מסין או תורכיה מה זה משנה) וירכיב בארץ, (השקיע 2 מליון ש"ח) השאלה הנשאלת האם קורקינטים (קטנועים) אלו יחשבו לכלי תחבורה לכביש ותחול עליהם כול החובות שיש לכלי תחבורה? או שימציאו הקלה כלשהי לחברי הכנסת הנכבדים נא השגיחו שההזדמנויות העסקיות לא נופלות רק במגרשם של הגדולים
מיקי | 24.02.10
9.
די ליבבנות הישראלית
לכל המייבבים: "למה הוא לא עושה בכל בארץ"? תפסיקו ליבב. תגידו תודה שהוא מוכן לבצע את ההרכבה בארץ, גם אותה הוא יכל לעשות בזול יותר בחו"ל. כל מה שאתם קונים היוןם מיוצר ומורכב בחו"ל ולא ראיתי שאתם בוכים על כך. תודו לאיש שמוכן לשים מכספו כדי לייצר מקומות עבודה להרכבה, תיקון ושירות לקטנועים הללו. המחיר הזול יאפשר ליותר אנשים לעבור לקטנוע חשמלי והזיהום יפחת. חזק ואמץ!!!
אורן | 24.02.10
6.
כל הכבוד ליוסי מימן חזק ואמץ, תעשיית הרכב בארץ צריכה חיזוק זה
אולי יוסי מימן יצליח להציל את התעשייה בארץ בתחום הרכב או ליתר דיוק בתחום הדו-גלגלי. אחרי ששר האוצר ומשרדו עושים הכל כדי להרוס כל חלקה טובה בארץ לתחום הדו-גלגלי. תבוא הישועה ונוכל כולנו לנסוע על אופנועים חשמליים ולא מזהמים בארץ הקודש תוצר ישראל ובאיכות ישראלית ולא סינית. הענף כולו ישגשג ויביא עוד מקומות עבודה נוספים שכולנו צמאים לכך. הגיע הזמן שכולנו נתחיל לחשוב במובן "ירוק יותר" וחשמלי ופחות במובן מזהם ובזבזני.
קובי | 24.02.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת