אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אליעזר שקדי: "הסוגייה הרגולטורית במדינת ישראל מאוד בעייתית"

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
סדר פנימי
לפני שמר שקדי יכריז מלחמה נגד הגדולות שבחברות התעופה,שקודם כל יודא שיש לו חיילים ( העובדים ) שצועדים מאחוריו!! יחסי הנהלת עובדים הם לא משהו ! השכר המאוד מאוד גבוה שהנהיג קודמו רומנו עדיין נשאר ! רוב העובדים מדשדשים את שכר המינימום. הובאו לחברה מנהלים גרועיים בעיקר פוליטרוקים צבאיים שיודעים מהוא תעופה לאחר חודש עבודה. ואני שואל עם יחסים פנימים כאלה אתה רוצה לצאת למלחמה. תעשה סדר בבית תסדיר יחסי עבודה תרים את המורל בחברה ועקב כך את השירות ואז אולי תנצח את המתחרים. אם לא תלך הביתה כמו רומנו, רק עם הרבה הרבה פחות כסף.
רובי | 27.02.10
8.
חוסר אחריות של הממונה על ההגבלים העסקיים
מדינת ישראל מתנהגת כמי שחושב שהעולם סובב סביבו ולא ההפך. כשבכל העולם , חברות התעופה מתחברות ומשתפות פעולה תוך יצירת הסכמי תעופה, בישראל זה אסור- מונופול(...???!!!). מישהו במשרד להגבלים עסקיים צריך לעבור קורס כדי להבין איך פועלים בעולם. או לחליפין מה שממש לא רצוי- שהמדינה תסבסד את חברות התעופה כאן כנגד ההגבלים העסקיים שהיא מטילה עליהן. נשמע הזוי אבל זו הדרך לעמוד בהגבלים הבלתי מתקבלים על הדעת וגם לא לחסום את חברות התעופה. כואב הלב עד כמה נזק קולוסלי מסוגל לעשות אדם אחד או שנים שמוצב במשרד בו יש כוח אבל אין הבנה או שכל
לא נוסע בלופטהנזה | 26.02.10
7.
הרגולציה על תעופה בארץ שערוריתית ע"י חסרי הבנה
מי שמחליט לגבי חסימת הסכמי תעופה ע"י החברות הישראליות הוא במקרה הטוב חסר הבנה מינימלית בתחום ובמקרה הפחות טוב פשוט אדיוט שפעולותיו יביאו לסגירת חברה או שתיים בזמן הקרוב. מה לעשות שבעולם הבינו את גודל הברוך בתעופה המסחרית ויצרו שיתופי פעולה שמאפשרים לחברות התעופה הגדולות לשרוד. הסכמי התעופה מבוססים על חלוקת קוים, שיתוף בכרטיסי נוסע אחידים(כולל מועדוני נוסעים) ותאום מחירים(!) כן ,, תיאום מחירים! ממשלת בריטניה וממשלת ארה"ב חתמו על הסכם כזה בין קונטיננטל ובריטיש- לא יאמן אבל זה המצב. החברות מקבעות מחיר מעל האטלנטי בתמיכת ממשלותיהן. אצלנו זה הפוך. מי שמחליט הם פקידים חסרי הבנה בתחום שכאמור יגרמו לסגירת חברה או שתיים
לא רגולטור | 25.02.10
6.
תיבת מייל או טלפון של מר שקדי
מר שקדי שלום רב הייתי שמח מאוד אם היית מפרסם את המייל שלך או הטלפון שלך כפי שעשה מר שפירא כדי שנוכל לדעת שמישהו באמת מתייחס אלינו אני יכול להעיד על עצמי כי כל נסיונותי לשלוח לך מייל או לדבר איתך כשלו אומנם אתה חדש בתפקיד אך המערכת של אל על משומנת מאוד למוסס דברים תודה
ששי גבסו | 24.02.10
4.
בטיסות של לופטנהאנזה מארה"ב לישראל דרך פרנקפורט הקטסטרופה גדולה יותר
כאשר היתה לפני 10 ימים בעיה עם טיסת ההמשך (באשמת לופטהאנזה), טרטרו אותי בפרנקפורט ומנהלת הטיסות הציעה לי ללא בושה לבלות את 12שעות על כסא רגיל באולם הנוסעים (אכן, עם מקום לרגליים). ראו הוזהרתם!!!
יעקב מלינוביץ | 24.02.10
3.
עולם התעופה גלובלי
מר שקדי היקר, אתה באמת פטריוט וציוני. אין לך את הפוזות של רומנו וטוב שכך. אין מה לעשות, ענף התעופה גלובלי וישראל היא רק נקודה קטנה. לופטהנזה, קונטיננטל ושות' מתמודדות מול חברות כמו אמירטס, אטיהד, קאטר....הן חייבות ללפעול ביחד ומה לעשות, הרגולטורים בארה"ב, קנדה ואירופה אישרו להם, כך שאם כל הכבוד לשופטים בירושלים אנחנו רק נקודה על המפה. מאחל לך המון הצלחה. אפי מתל אביב - ברלין
אפי Jurgen | 24.02.10
2.
להתחרות
מר שקדי הנכבד בחודש ספטמבר שלחתי תלונה על תנאי טיסה ועל צפיפות המושבים במטוסי אל על. בחודש דצמבר קבלתי תשובה המשווה את אל על לסינגפור איר ליינס. באותו רגע החלטתי שאני אקבל את ההמלצה ולא אטוס עוד באל על אז לפני שאתה מלין תסתכל על הגיבנת של עצמך על גביית כספים עבור מושבים לא במחלקה משודרגת כמו בסינגפור איר ליינס אלה בקבינה של מחלקת התיירים הרגילה. וכשנוסע שגובהו מעל מטר ותשעים מבקש מקום בו לא יסתכן בקרישי דם ברגליים דורשים ממנו תשלום נוסף של 59 דולר לכיוון ועד ליום הטיסה (לפעמים שלושה ימים קודם) אין אפשרות לדעת אם אכן "זכה" במקום וגם אז רק בכיוון אחד בדרך חזרה אלוהים גדול. מר שקדי עם שרות כזה צא ולמד אפילו באיר פראנס (שהשרות בה גרוע)המצב טוב יותר. ניסיתי לכתוב לך אבל כמובן שהמכתב לא הגיע לידך
אבי | 24.02.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת