אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט" - שת"פ חשמלי: RWE הגרמנית ודוראד ייפגשו בשבוע הבא

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
ההבדל בין החברה הגמנית לשי אגסי - פשוט:
אגסי מקים מונופול אנכי של -יצרן חשמל (החברה לישראל של האחים עופר) - נקודות החלפת מצברים - בלעדי לו - ומכוניות (רנו. ורק רנו?) שהוא יביא. זה רע, כי זה גורם מונופוליסטי לא בריא. המודל של החברה הגרמנית הוא נאור ולא מונופוליסטי: תקנה איזה מכונית שאתה רוצה, תתקע את השקע במקום שנוח לך - ואנחנו נספק לך חשמל זול מתחנת של דוראד - שתופעל כל גז טבעי לא מזהם - ובתעריפים זולים. הגרמנים ודוראד יזכו. read my lipps
נתן | 06.03.10
11.
לידיעתכם, אכן עובדים על שקעים אחידים - J1772 בארה"ב ואחר באירופה
הבעיה כמובן שכל חברה שרחוקה משיווק מעכבת את הסטנדרט בוועדת התקינה. בטר פלייס התבטאו מתישהו שהם לא יכולים לחכות עוד לתקן האמריקאי ויעדכנו בהמשך. באירופה למרבה המזל הפלאג לא תוכנן על ידי ועדה, אז בטר פלייס יכולים לאמץ את הדגם. אני מקווה שיעשו זאת ולא רואה סיבה שלא, אם הם רוצים שמישהו יקנה מהם.
לא מקושר | 05.03.10
8.
אנרגיה מאנרגיות ירוקות ותקן אחיד לחיבורי החשמל
שי אגסי משנה פורץ דרך ומוביל כיוון חדש שבו התלות בנפט יורדת. על מנת שהמהלך שלו יצליח צריך שממשלת ישראל תשקיע משאבים רבים ביצירת מקורות אנרגיה המבוססים על השמש והרוח. ככל שישיקיעו יותר בתחום כל המחקר והפיתוח יגרמו ליעילות גדולה של המערכות הקשורות: מצברים שטווח הנסיעה שלהם יותר גדול, עלויות נמוכות יותר ביצור אנרגיה. הדבר החשוב הבא הוא שתהיה תחרות מול הצרכן, לכן כדאי שמשרד התחבורה והתשתיות יתכננו תקן אחיד להטענת החשמל, כך שתהיה תחרות גם על מחירו והצרכן יוכל לבחור את הספק שנותן את השרות הטוב ביותר במחיר הנמוך ביותר.
דרור דבש | 05.03.10
6.
ל-4 מ-2
תפסיק לקשקש. אין לך מושג מה דוראד עושה (אלא אם אתה עובד שם), תקרא בכתבה - הם "לא מנהלים עסקים מעל התקשורת". בטר פלייס לעומתם מפרסמים כל מה שהם עושים באתר שלהם. דווקא בטר פלייס הם אלה שמעודדים שיתוף פעולה עם מתחרים - שי אגסי מדבר על זה בכל הזדמנות. חבל שאתה לא עוקב. מה שאני אומר ששיתוף פעולה של מתחרים לא צריך להיות יוזמה של בטר פלייס או דוראד או כל אחד אחר. זה צריך להגיע מלמעלה, מהמחוקק. חוצמזה, הסוללות של דוראד מזהמות בדיוק כמו אלה של בטר פלייס. בעיית מיחזור הסוללות (שהיא פתירה, אגב) היא בעיה של כל השחקנים בשוק הזה ולא של אחד ספציפי.
עידן | 04.03.10
4.
ל2 דווקא דוראד מציעה פתרון הולם ונגיש לכולם!!
הבעיה בבטר פלייס, שהיא הולכת על מודל של גן סגור ובתהליך יוצרת פסולת שיקח שנים להפטר ממנה סוללה אגב עולה כ 11,000 אלף יור...שזה מכיר למכונית באירופה. ראית כמה שנים חלפו, עד לרגע שחברות הסלולר, יישרו קו והתחילו לספק מטען עם שקע אעינה סטנדרטי לכל הטלפונים הניידים?
 | 04.03.10
2.
לא עוד VHS ו-BETAMAX
אסור לתת לאף חברה ליצור סטנדרט משלה לעמדות טעינה, שלא מאפשר שיתוף. חובה להכריח את דוראד ובטר פלייס לשתף פעולה, ולאפשר ללקוחות חברה א' להטעין אצל ב'. זה אפשרי חוקית ופשוט טכנולוגית. אחרת זה יהיה כמו פריסת הסלולר בישראל: 3 תשתיות נפרדות (סלקום, פלאפון פרטנר), 3 פעמים קרינה, אנטנות, סלילת כבלים, ציוד קצה. אגב, יש לזה תקדים: זוכרים שפעם הייתם יכולים למשוך כסף רק בכספומט של הבנק שלכם? היום אתם יכולים בכל בנק. קצת ראייה מערכתית של הרגולטור גורמת לשיפור דרסטי בשרות לצרכן.
עידן | 04.03.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת