אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הדיילים המפוטרים באל על לא מוותרים: "יש להפוך הדיילות מעבודת סטודנטים למקצוע מכובד"

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
הבעיה-נציגות העובדים לא מעונינת בפתרון אלא לסכסך
ראש הנציגות עסוק ביצירת סכסוכים בין קבוצות עובדים בחברה. לצידו סמכל כוח אדם והכפופים לו. הכל כדי להחליש את העובדים ולחזק את מעמד הקובעים ביחס לעתידם ותנאי עבודתם. לא להתפתות לגבי "מאמצי " מר יוסי לוי...
זה לא מאבק של דיילים | 17.03.10
14.
חברה מטומטמת-מצד אחד פיטרו דיילים עם נסיון של5-7 שנים ומצד שני
פתחו קורסים להכשרת דיילים חדשים. זה הטימטום במיטבו לפטר דיילים מנוסים ולהכשיר חדשים כאילו שהחדשים ישתכרו פחות מהוותיקים. ולא היא. והנסיון והמוטיבציה איפה הם ? אז אם למישהו יש הסבר הגיוני לכך בבקשה שיגיד לי אני מוכנה להקשיב.
רעות | 13.03.10
9.
פיטורי דיילים ב"אל-על"
זה ממש אבסורד. מצד אחד מפטרים עובדים בעלי נסיון ומצד שני מכשירים עובדים חדשים. מה עם הוצאות ההכשרה ומה עם הנסיון שצברו ה"ותיקים"? הלא יקח זמן עד שה"חדשים" יצברו נסיון. לא נראה לי שפער המשכורות בין עובד בעל ותק של 10 שנים ועובד חדש "מצדיק" את פיטוריו והכשרת עובד חדש במקומו.
גידי | 13.03.10
7.
הגיע הזמן להפסיק עם הנוהג לפטר עובדים טובים רק על מנת לא לתת להם קביעות !!!
מי שלא מוכיח את עצמו אחרי שנה - שנתיים צריך לפטר אותו. אבל מי שמסור ונאמן צריך להעסיק אותו ולתת לו מעמד של עובד חברה על כל המשתמע מכך. לכך הייתי מצפה מהמנכ"ל החדש שקדי אשר אמור להפיך רוח חדשה בחברת אל - על.
ארז | 13.03.10
4.
הדיילים הזמניים הרבה יותר יעילים ונחמדים מהקבועים
מה לעשות, ישראלים לא אלופי העולם במתן שירות אבל החברה הצעירים לפחות משתדלים. בדר"ע מאחוריהם עומד פערסר וותיק חמור סבר שנשבר לו כבר מהנוסעים ורק רוצה לעבור אחרי האוכל ולמכור את הדיוטי פרי שלו... המצב לא מיוחד לאל על. בכל חברות התעופה בעולם הצוות הוותיק שבו"ז. זו עבודה לא קלה ואם לא מתקדמים בתפקיד היא שוחקת את הדייל.
נוסע קבוע | 13.03.10
3.
תגובה ל1- 2 טעויות
אם אל על חייבת להתייעל, מדוע היא פותחת בימים אלה קורסים רבים לקליטת דיילים חדשים? אין מדובר בהתיעלות אלא בפוליטיקה פנימית בין הוועד להנהלת החברה על הגב של הדיילים הזמניים. טעות נוספת בדבריך,מכייוון ואנו הדיילים חתומים על חוזה תחום מראש מבחינת החוק היבש אין אנו זכאים לדמי פיטורין.
דייל אוויר זמני | 13.03.10
1.
גם עובדים קבועים מפטרים
בענפים אחרים כל העובדים הם בפועל זמניים, מבחינת אפשרות פיטוריהם. אם אל על חייבת להתיעל, אז אי אפשר לדרוש ממנה שלא תפטר עובדים. כמובן שיש לשלם פיצויים מתאימים למפוטרים על פי החוק. יחד עם זאת, יש להפוך את העובדים לקבועים, שידעו שזה מקום עבודתם הקבוע עד שיחליטו מיוזמתם לעזוב או עד שיפוטרו במידה ויש צורך לצמצם את מצבת כח האדם, אבל לא בגלל שתקופת חוזה העבודה שלהם נגמרה. במקרה זה אני מניח שהעובדים יתמקצעו והשירות לנוסעים ישתפר.
דורון | 13.03.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת