18. הטיפול-סימפטום של בעיה גדולה בהרבה שמקורה ביחידת כוח האדם אנשים לא מתאימים מטפלים בבעיות כוח האדם האל על. זה הרבה שנים ככה ורק חלק יוצא החוצה רק תרוץ | 17.03.10 (ל"ת)
17. הבעיה-נציגות העובדים לא מעונינת בפתרון אלא לסכסך ראש הנציגות עסוק ביצירת סכסוכים בין קבוצות עובדים בחברה. לצידו סמכל כוח אדם והכפופים לו. הכל כדי להחליש את העובדים ולחזק את מעמד הקובעים ביחס לעתידם ותנאי עבודתם. לא להתפתות לגבי "מאמצי " מר יוסי לוי... זה לא מאבק של דיילים | 17.03.10 (ל"ת)
16. אז לא ללכת למיונים? זומנתי למיונים לדיילת קרקע האם לוותר? לפני מה שאני שומעת פה אל על היא לא בדיוק המקום הבטוח לעבודה מסודרת?! עצה ממישהו... תודה נונה | 16.03.10 (ל"ת)
15. לא לאמין ליוסי לוי ולאל על דיילים יקרים : על תאמינו ליוסי לוי ולא להסתדרות - אל על לא תחזיר אותכם . אם אתם רוצים להזיז דברים רק דרך בית המשפט לעבודה . שוקי | 14.03.10 (ל"ת)
14. חברה מטומטמת-מצד אחד פיטרו דיילים עם נסיון של5-7 שנים ומצד שני פתחו קורסים להכשרת דיילים חדשים. זה הטימטום במיטבו לפטר דיילים מנוסים ולהכשיר חדשים כאילו שהחדשים ישתכרו פחות מהוותיקים. ולא היא. והנסיון והמוטיבציה איפה הם ? אז אם למישהו יש הסבר הגיוני לכך בבקשה שיגיד לי אני מוכנה להקשיב. רעות | 13.03.10 (ל"ת)
12. לפטר אותם לאלתר, דיילים חמודים איפה הייתם כשפיטרו קופאיות ועשקו עוזרות בית, פתאום קמתם. לא כלכלי להחזיק אותכם לכו הביתה בנץ | 13.03.10 (ל"ת)
11. גם מלצרות זה מקצוע בעיקר באירופה שם זה לא חלטורה כמו כאן ושם בטח גם משלמים כמו שצריך, רק בארץ בעל העסק מנסה להיות יותר עשיר על חשבון אחרים | 13.03.10 (ל"ת)
10. הטייסת ה"פרטית" של אליעזר שקדי אדון יוסי לוי הגיע הזמן להשבית את החברה בתקופה לחוצה זאת לפני חג הפסח זאת הדרך בה ילמד שקדי שאל על היא לא הטייסת הפרטית שלו ומותר לו לעשות מה שבא לו אלון | 13.03.10 (ל"ת)
9. פיטורי דיילים ב"אל-על" זה ממש אבסורד. מצד אחד מפטרים עובדים בעלי נסיון ומצד שני מכשירים עובדים חדשים. מה עם הוצאות ההכשרה ומה עם הנסיון שצברו ה"ותיקים"? הלא יקח זמן עד שה"חדשים" יצברו נסיון. לא נראה לי שפער המשכורות בין עובד בעל ותק של 10 שנים ועובד חדש "מצדיק" את פיטוריו והכשרת עובד חדש במקומו. גידי | 13.03.10 (ל"ת)
7. הגיע הזמן להפסיק עם הנוהג לפטר עובדים טובים רק על מנת לא לתת להם קביעות !!! מי שלא מוכיח את עצמו אחרי שנה - שנתיים צריך לפטר אותו. אבל מי שמסור ונאמן צריך להעסיק אותו ולתת לו מעמד של עובד חברה על כל המשתמע מכך. לכך הייתי מצפה מהמנכ"ל החדש שקדי אשר אמור להפיך רוח חדשה בחברת אל - על. ארז | 13.03.10 (ל"ת)
6. דיילים תמיד ידעו שלרובם זו עבודה זמנית וכך צריך נמאס לראות במטוסים דיילות מבוגרות עיפות ומרירות בנות 40+ בשם הפוליטיקלי קורקט. למה לא מגינים על מלצריות בבתי קפה? יש עבודות שפשוט לא מתאימות למבוגרים. מה לעשות? michael | 13.03.10 (ל"ת)
5. השבוע נסעתי עם אלעל והייתי מאוכזב מאד מרמת הדיילות חבורה של פצלוחות שמנמנות וערסיות קטנות. שרות סוג ב דיילות תת רמה. נוסע מתמיד | 13.03.10 (ל"ת)
4. הדיילים הזמניים הרבה יותר יעילים ונחמדים מהקבועים מה לעשות, ישראלים לא אלופי העולם במתן שירות אבל החברה הצעירים לפחות משתדלים. בדר"ע מאחוריהם עומד פערסר וותיק חמור סבר שנשבר לו כבר מהנוסעים ורק רוצה לעבור אחרי האוכל ולמכור את הדיוטי פרי שלו... המצב לא מיוחד לאל על. בכל חברות התעופה בעולם הצוות הוותיק שבו"ז. זו עבודה לא קלה ואם לא מתקדמים בתפקיד היא שוחקת את הדייל. נוסע קבוע | 13.03.10 (ל"ת)
3. תגובה ל1- 2 טעויות אם אל על חייבת להתייעל, מדוע היא פותחת בימים אלה קורסים רבים לקליטת דיילים חדשים? אין מדובר בהתיעלות אלא בפוליטיקה פנימית בין הוועד להנהלת החברה על הגב של הדיילים הזמניים. טעות נוספת בדבריך,מכייוון ואנו הדיילים חתומים על חוזה תחום מראש מבחינת החוק היבש אין אנו זכאים לדמי פיטורין. דייל אוויר זמני | 13.03.10 (ל"ת)
2. הכשרת דיילים? לקחת את הטובים והרציניים באמת! ולא מה שיש היום...יש טיסות שזה זוועה עדנה | 13.03.10 (ל"ת)
1. גם עובדים קבועים מפטרים בענפים אחרים כל העובדים הם בפועל זמניים, מבחינת אפשרות פיטוריהם. אם אל על חייבת להתיעל, אז אי אפשר לדרוש ממנה שלא תפטר עובדים. כמובן שיש לשלם פיצויים מתאימים למפוטרים על פי החוק. יחד עם זאת, יש להפוך את העובדים לקבועים, שידעו שזה מקום עבודתם הקבוע עד שיחליטו מיוזמתם לעזוב או עד שיפוטרו במידה ויש צורך לצמצם את מצבת כח האדם, אבל לא בגלל שתקופת חוזה העבודה שלהם נגמרה. במקרה זה אני מניח שהעובדים יתמקצעו והשירות לנוסעים ישתפר. דורון | 13.03.10 (ל"ת)
הדיילים המפוטרים באל על לא מוותרים: "יש להפוך הדיילות מעבודת סטודנטים למקצוע מכובד"
18 תגובות לכתיבת תגובה