אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דו"ח טכנולוגי: האפשרויות של גוגל בסין - להיבעט או להיכנע

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
עוד יום, עוד טור, אותם נושאים
אני עוקב אחרי הטור הזה כבר כמה וכמה חודשים. גוגל, אפל, מייקרוסופט, אייפון, פייסבוק, אמזון: אלו הנושאים של מעל 90 אחוז מכל הטורים. לא ספרתי בדיוק, אבל נראה לי שזה הכוון. די נמאס בסך הכל לשמוע על אותן חברות שוב ושוב ושוב ושוב. אוקיי, אלו הגדולות והמשפיעות, אבל יש עוד כל כך הרבה נושאים טכנולוגיים שאפשר לסקר...אפשר לעשות קצת הפסקה ולהעלות נושאים אחרים לסקירה? תודה!
איתן | 15.03.10
1.
יוסי- ומה לגבי חוסמי פרסומות? למה זה הם לא נכללים באיזה סקר אנכרוניסטי שכזה?
אם פיירפוקס וכרום תופסים נתח משמעותי מהגלישה באירופה (משהו כמו 50%) ובעולם (30), והגולשים הללו מודעים וערניים ושולטים בדרך בה הם גולשים ומשתמשים בדפדפן, אז אני מבקש מאיזה עורך סקר לא מעודכן לפתוח את האינטרנט וללמוד קצת מה זה flash-block או ad-block. אם אני לא טועה, לפני כמה ימים קישרת או קישרתם כאן למאמר של ארס-טכניקה לגבי המאבק שלו במשתמשים בעלי חוסמי פרסומות. שים לב כמה הקישור שהבאת כאן מציג רק חלק מהתמונה הכללית. http://arstechnica.com/business/news/2010/03/why-ad-blocking-is-devastating-to-the-sites-you-love.ars
שלומי אסף | 15.03.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת