4. יציאה מחדלון הגיע הזמן שהאמת תצא לאור-המכרז הנוכחי כשל. היזם לא יכול לשאת בעלויות ובבעיות הנוכחיות ואין לדבר תקומה. האוצר ומשרד התחבורה המנסים לעורר מתים רק יגבירו הכשל וההוצאה הציבורית-בהמשך הדרך הנוכחית. כך הדבר גם עם פרויקט דרך 531. טלו קורה מבין עינכם,ובמקום השקעות הזויות במסילות לשום מקום ולאין צורך-השקיעו הכספים היכן שראוי ודרוש. קחו האחריות שממילא מוטלת עליכם,צאו למכרזים רגילים במינימום העמסות ומרווחים המגדילים ההוצאה היזמית לאין שעור והשלימו במהירות הפרויקטים. האחריות עליכם ואתם תתנו המחיר לעת הכשל העתידי-ההולך ומתממש מול עיננו. avi | 16.03.10 (ל"ת)
2. נסיעה ראשונה כל הדחיות של האוצר לקבל תשובות מהם היא היא המעכבת את תחילת העבודות, כל הדיוט מבין שפשוט אין כסף. תחלטו ותמשיכו הלאה!! הנוסע הראשון | 16.03.10 (ל"ת)
1. איך זוכים במכרז בלי יכולת לממן אותו ? יש לחייב את כל המתמודדים במכרזים הדורשים מימון עצמי, לחתום על הסכמי מימון מחייבים עם בנקים מלווים בזמן הגשת ההצעות, שיכנסו לתוקף רק במקרה של זכייה. אם הבנקים מסוגלים לפרוס את ההלוואות על פני עשרות שנים, אז הם גם צריכים להיות מסוגלים לחזות את תנאי המימון לפני הזכיה בפרוייקט. רובי | 16.03.10 (ל"ת)
נזכרו לתאם עמדות: נדחתה פגישת זכיינית הרכבת הקלה בתל אביב עם האוצר
4 תגובות לכתיבת תגובה