אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נזכרו לתאם עמדות: נדחתה פגישת זכיינית הרכבת הקלה בתל אביב עם האוצר

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
יציאה מחדלון
הגיע הזמן שהאמת תצא לאור-המכרז הנוכחי כשל. היזם לא יכול לשאת בעלויות ובבעיות הנוכחיות ואין לדבר תקומה. האוצר ומשרד התחבורה המנסים לעורר מתים רק יגבירו הכשל וההוצאה הציבורית-בהמשך הדרך הנוכחית. כך הדבר גם עם פרויקט דרך 531. טלו קורה מבין עינכם,ובמקום השקעות הזויות במסילות לשום מקום ולאין צורך-השקיעו הכספים היכן שראוי ודרוש. קחו האחריות שממילא מוטלת עליכם,צאו למכרזים רגילים במינימום העמסות ומרווחים המגדילים ההוצאה היזמית לאין שעור והשלימו במהירות הפרויקטים. האחריות עליכם ואתם תתנו המחיר לעת הכשל העתידי-ההולך ומתממש מול עיננו.
avi | 16.03.10
1.
איך זוכים במכרז בלי יכולת לממן אותו ?
יש לחייב את כל המתמודדים במכרזים הדורשים מימון עצמי, לחתום על הסכמי מימון מחייבים עם בנקים מלווים בזמן הגשת ההצעות, שיכנסו לתוקף רק במקרה של זכייה. אם הבנקים מסוגלים לפרוס את ההלוואות על פני עשרות שנים, אז הם גם צריכים להיות מסוגלים לחזות את תנאי המימון לפני הזכיה בפרוייקט.
רובי | 16.03.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת